Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.170
    3.818
    113
    Dankjewel denanja! Superlief berichtje. Ik herinner me jou ook nog hoor, en de rest ook, ik weet alleen niet altijd meer precies alle verhalen van iedereen. Maar jij bent dus al 34 weken zwanger, wauw. Echt een grappig verhaal over die poule :D

Dankjewel! Mooi, hoe je over het moederschap schrijft. Hoop dat wij het ook op die manier gaan ervaren :)

@Evira en Vliegje: Wat kunnen mensen dan een persoonlijke opmerkingen maken hè, over wie op wie lijkt... Erom lachen zal inderdaad wel de beste oplossing zijn. Tsja, we weten van tevoren dat zulk soort dingen zullen gebeuren en komen nu ook al in vergelijkbare situaties terecht. Laatst weer een wildvreemde vrouw op straat die opgetogen tegen ons zei: 'Ha, jullie zijn zussen, dat kun je wel zien, leuk hoor!' Tsss.

2. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Denanja: je bent er nog! Ik begon al te denken dat je misschien al aan het bevallen was haha. Succes met de laatste werkdagen.

Ik had gisteren even een baalmoment. Heb je wel eens. Om iets heel doms ook. Ik heb me nooit 'bekeken' gevoeld omdat ik een relatie met een vrouw heb. Loop hand in hand en dan kan het me geen klap schelen of mensen kijken. Op onze trouwdag ook geen last van gehad van kijkende mensen bij het stadhuis, vond ik alleen maar leuk. Maar sinds mijn vrouw zwanger is merk ik het wel veel meer. Misschien omdat een zwangerschapstraject zo 'hetero' is ofzo. Als we ergens binnen komen waar ook andere zwangere stellen zijn, ben ik altijd de uitzondering. Mijn vrouw niet, want die is zwanger. Maar ik ben de partner en ik ben ook een vrouw. Bij de Prenatal. In de wachtkamer bij de verloskundige. Bij de voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Bij de partneravond van de zwangerfit. Normaal kan ik me voor blikken afsluiten of merk ik ze niet eens op maar nu dus niet. Dus gisteren had ik het even helemaal gehad. Slaat nergens op, ik weet het. Kwam misschien ook omdat ik al behoorlijk gefrustreerd van mijn werk terug kwam haha.

3. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.170
    3.818
    113
    Vervelend, kan me dat wel goed voorstellen... Gelukkig is er in elk geval dit forum hè? We zijn uitzonderingen, maar niet de enige ter wereld. Maar dan kun je er alsnog soms goed van balen natuurlijk!

4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk hoor, iedereen voelt zich wel eens een uitzondering. Gelukkig gaan baalmomemten ook weer voorbij. Misschien had ik wel gewoon last van mijn hormonen :D

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Stier, mijn vrouw heeft dit ook zo ervaren! Ook daarnaast nog dat iedereen elke keer vroeg hoe het nu met mij was. Alsof zij er ineens niet meer toe deed, alsof zij niet moeder ging worden.
    Wat dat betreft is onze maatschappij inderdaad wel erg hetero nog.

Ik weet nog dat iemand aan mij vroeg: 'maar van wie is het kind?'
    Ja duh....van ons alletwee.....zo stom!
    Of: maar wie van de twee noemt je kind dan papa?
    Tsss

Gelukkig denk ik dan maar dat het domheid/onwetendheid is. Vaak bedoelen ze het niet eens heel stom.
    Mijn vrouw is ook nog 10 jaar ouder dan ik. En omdat ze ouder is, zal ze dan wel mijn moeder zijn, of de oma van Lizzie. Dat zijn echt stomme momenten.

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ben toch wel blij dat ik niet de enige ben die dat ervaart. En wat vervelend voor je vrouw. Die opmerkingen ook echt. Ik wijt het inderdaad ook aan ontwetenheid. Mensen hebben vaak niet door hoe stom dingen over kunnen komen. "Wie van de twee noemt kind dan papa". Serieus??? Wat zei je: mij, ik laat vanaf nu dan ook mijn snor staan. Domme vraag krijgt een dom antwoord. Of totaal onbekenden die vroegen "wie gaat er zwanger worden?" Dan zei ik: "o dan gooien we gewoon een muntje op, bij kop doe ik het, bij munt mijn vrouw". Aargh!!

7. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ook ik spreek vandaag af met mijn donor. 😊

8. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Morgen toch? Bij ovulatietesten zat bij ons een briefje.
    🤓"Bij een positieve test kan de bevruchting plaatsvinden na 24 uur, maar binnen 48 uur."🤓

Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. 😉

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    neee ben nog niet aan t bevallen :) ons kindje moet in mei komen haha nee onzin hoor maar laat dr maar lekker nog even zitten :). heb een super druk weekend gehad vandaar. weekje vrij gehad ook. vandaag weer aant werk dus klets weer volop mee.

en spunkie bij ons was t ook positieve test en dan bellen en volgende dag insiminatie. maar sperma kan wel lang blijven zitten dus kim kan vandaag insimineren dan ligt t alvast klaar haha.

en wat een domme opmerkingen zeg!!! wie gaat je kind papa noemen... pardon???? gelukkig heb ik echt nog geen rare vrageb gekregen. op mn werk zijn ze wel heel geintereseerd maar dan ook echt oprecht geintereseerd.

stier balen van je baal moment maar kan me er wel iets bij voorstellen ja... de aandacht gaat nu toch t meest en snelst naar je vrouw. had er nog niet zo op gelet of over nagedacht maar is idd wel zo.

10. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb begrepen, bij een positieve test, ovuleer je binnen 36 uur. Dat kan dus ook eerder zijn.
    Maar aangezien een eitje maar zo'n 8 uur vruchtbaar blijft en sperma zo'n 48 uur actief, kun je beter iets te vroeg insemineren dan te laat.
    Dat zaad wacht wel tot het eitje zo ver is.

Zo doe ik het iedere keer, en werkt prima. 😊
    Maar iedereen moet het doen hoe hun het zelf het beste lijkt. 😉

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat een domme opmerkingen hebben jullie te horen gehad allemaal ja. Jee, dan valt het bij ons nog mee haha.

Mijn vrouw heeft het soms ook vervelend ervaren hoor als meemoeder. Op het bureau nu nog altijd, 'wie is de moeder?' Ja wij allebei dus.. Grrrr..

Wij hebben 24 mei afspraak maar ik ben iedere keer zo geneigd te bellen of er een eerdere afspraak kan komen.. Maar mochten we dan al kunnen starten, en het zou snel raak zijn, dan komt een baby rond Reva's verjaardag en dat is ook weer niet leuk. Ik moet gewoon braaf wachten denk ik hahaha. Nu duurt het ineens een eeuwigheid voor die afspraak is hahaha.

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O en succes voor de meiden die weer een poging mogen doen!

13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Bedankt. Ik heb over ongeveer 2 uur afgesproken met mijn donor 😊
    Spunkie ook succes vandaag! 😊

14. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Donor komt weer niet... :x:x:x

Zijn vriendin heeft nog steeds dezelfde cyclus.

Jeeeezzzz wat baal ik.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    pfff spunkie hoe balen!!!
    maar ik begrijp t niet goed... omdat zn vriendin nu ook vruchtbaar is kan ie geen sperma leveren? heb k t zo goed?

16. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje, wat klote... 😕
    Hopen dat zn vriendin snel zwanger raakt of dat om wat voor reden dan ook haar cyclus wat ontregeld raakt.

Ik hoop dat je volgende keer meer geluk hebt. 😕

17. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    jeps...
    t is al een oudere vrouw (over de 40) dus echt goed vruchtbaar is ze niet meer.

Ik hoop dat hij bij de volgende cyclus wel voor ons kiest. En anders misschien een regeling. De ene maand wij, de andere maand zij.
    We zijn het gewoon zat dat we voor niks aan het temperaturen zijn en ovulatietesten aan het verspillen zijn.

Het klinkt misschien egoïstisch, maar het voelt gewoon nu heel erg rot.

18. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Snap ik helemaal, zou ik ook hebben.
    Hij is met jullie deze verbintenis aangegaan. Dan moet ie die wel nakomen.
    Echt klote... 😕

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jee zeg! Dat is echt klote ja! Maar een man produceert toch genoeg zaad?! Hij kan toch best 1 potje afgeven bij jullie?
    Heel erg balen ja!

20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Kwaliteit 2e lading zelfde of volgende dag is stukken minder. Beste is 1 dag ertussen...

Deel Deze Pagina