Spunkie en hoe doe je dat verder? Haar jasje gewoon aan, of zonder jasje? En ik merk vaak dat het broekje helemaal opkruipt, dat zit dan ook niet lekker toch? In de draagzak kunnen wij het samen goed doen, Ik zet Reva bij Dianta in de zak en help Dianta of anders. Reva vindt buikdragen niet meer zo leuk omdat ze minder kan zien. Op de rug vindt ze het leuker. De zak is wel heel leuk, maar zou soms een nieuwere, fleurigere willen haha. Deze is neutraal. Maar verder een super fijne zak!
Vandaag dag 8, mijn NOD... Vannacht voor ik naar bed ging, had ik wat roze afscheiding en bij het afvegen wat bruin. Kon alle kanten op. Vanmorgen durfde ik eigenlijk niet naar het toilet, bang dat ik ongesteld was. Stom he... Maar goed, moest toch 😂 Maar dit keer alleen wat bruin aan de tampon. Dus óf de menstruatie zet niet door, of het is een innestelingsbloeding. Ik wil mezelf niet blij maken met een dode mus. Maar ik moet zeggen dat ik gisteren wel wat opvallende kenmerken had die me hoopvol stemde. Zo kwam ik gisteren thuis van mijn werk en vond ik de woo kamer gigantisch stinken. Ik ging meteen checken of de hond niets binnen had gedaan, al was de geur net anders. Niets gevonden, alles als normaal. Maar het opvallende is dus dat ik al een paar weken snotverkouden ben en eigenlijk haast nix ruik, zelfs als de kids op mn werk gepoept hebben ruik ik t amper. En dan nu dit... viel op. Daarnaast was ik gisteren, zonder logische reden, wel zo abnormaal moe. Ik zat 's middags op de bank, was met mijn telefoon bezig, gewoon in te dutten. Viel gewoon zittend terwijl ik typte, in slaap. En om 21.30 zat ik te rillen vd kou en vermoeidheid. Zo abnormaal moe. Terwijl ik niets aparts heb gedaan. Dus ik ben hoopvol gestemd, want de vorige keer begonnen de kenmerken ook een week na inseminatie. Maar het is wel raar, want technisch gezien, ga je pas HCG aanmaken na innesteling, dus zouden dan ook de kenmerken pas kunnen beginnen. Pff, eigenlijk weet ik gewoon nog nix dus. Maar ik ben voorzichtig positief hoopvol. 😁 Laten we t daar maar op houden. Wederom bedank ik mn lichaam weer dat t altijd zo duidelijk is... NOT!
Spannend dan! Bij mij begonnen de kwaaltjes niet zo snel. Alleen grotere gespannen borsten en tepels leken donkerder. Vanaf 6e week begon het feest van de misselijkheid Succes!
Ha dames, hier alles goed. Vrouw werkt wat kortere dagen want heeft nu snel harde buiken. Werkt in de zorg dus is lichamelijk erg zwaar. Vandaag weer controle bij vk, zag er allemaal goed uit. Zonet nog even aan de babykamer gewerkt, is op een muursticker en wat kleine decoratie na zo goed als af. Hierbij een fotootje. De muur is zachtgroen, is op de foto wat verkleurd. Kim, ik duim voor je! Vliegje en Spunkie, leuke foto's!
Leuke foto's allemaal, echt een mooi kamertje ook! Hier goed nieuws: we hebben de eerste echo gehad en alles was goed! Echt heel bijzonder om zo'n hartje te zien, al moet het ook nu nog steeds een beetje tot me doordringen. Ben zo druk op mijn werk momenteel dat dat mijn gedachtes voor een groot deel overheerst, maar nu is het weekeinde en is het het plan om het aan onze moeders te vertellen, dus dan verdwijnt het werk ook wel weer naar de achtergrond. Maar ben wel heel opgelucht dat er een hartje was en dat alles gewoon goed was
kim spannend zeg!!! hoop echt op goed nieuws!!! stier wat een leuk kamertje!!! enja snap dat ze kortere dagen werkt al helemaal als je in de zorg zit. hier vandaag ook eerder naar huis want hele dag al harde buiken... heb dat altijd op dag 3 van werken helaas maja maar aan toe geven want de baby is t belangrijkste nu! vulpen wat fijn dat alles goed is!! altijd leuk om goed nieuws te brengen. ben benieuwd hoe jullie moeders reageren!
Bedankt Vulpen en Denanja, we zijn er zelf erg blij mee Vulpen, wat fijn dat de echo goed was! Echt een opluchting he. En het nu aan jullie familie vertellen, heel veel plezier daarmee. Denanja, je verlof is in zicht! Goed dat je eerder naar huis bent gegaan, echt aan je zelf denken nu hoor. Heb je trouwens een foto van jullie kamertje? Ben ik wel benieuwd naar Heb al wel een foto van jullie gave muurschildering gezien.
ben nog niet thuis hoor. had late dienst dus ben nog op t werk. heb vorozichtig kleine dingen gegeten maar mn darmen slaan meteen op hol zodra er iets binnen komt. heb fotos op mn telefoon dus zal vanavond als k thuis ben even uploaden.
Stier, mooi kamertje! O Denanja, bijna verlof ja! Jeetje het komt nu echt in zicht. De bevalling, jullie kindje. Zo benieuwd naar de naam! Wij zijn al aan het denken over namen voor een 2e en hebben echt al voorkeuren maar ja, eerst het traject weer eens starten haha. Vulpen, wat een fijn nieuws!! Gefeliciteerd met de goede echo. Zo bijzonder! Het is zo mooi om mee te maken.
hierbij 2 fotoos commode ziet beetje rommelig uit nu maar moeten hem nog inrichten de muur is licht roze. gordijn zit dicht anders kunnen mensen vanaf de straat de naam lezen zijn we bang voor haha. vliegje leuk is dat he namen verzinnen. eigenlijk waren wij er zo uit hebben dezelfde smaak gelukkig. en kim????? k moet nu opschieten want hebben een drukke dag en ben aant treuzelen whawha
Leuk kamertje hoor! Misschien de naam tijdelijk afplakken? Dan kunnen mensen ook de kamer al bewonderen als jullie dat zouden willen. 😉 Hier nog steeds twijfel, nog steeds licht bloedverlies, maar ik denk wel dat het gewoon mijn menstruatie is helaas...
iedereen heeft met onze verjaardagen t kamertje al gezien toen hadden we er idd iets voor staan maar dat viel de hele tijd om vandaar dat we t weg gehaald hebben en de deur zit nu gewoon op slot als er iemand komt. ze moeten nog even geduld hebben... duurt niet lang meer . ahh balen. hopen dat t toch wat anders is maar klinkt idd niet heel hoopgevend.
Stier en Denanja leuk jullie kamertjes!! Wat word dan al echt hè? Ik liep er elke avond even naar binnen als ik mijn tanden aan t poetsen was en probeerde me toen in te beelden hoe t zou zijn ons kleine meisje in het ledikantje....goh en nu is ze al bijna 9mnd! Kimbalen meis dat t wss je menstruatie is! Ik duim toch nog stiekem voor je... Vulpen gefeliciteerd! Wat heerlijk dat de echo goed was en veel plezier met vertellen!! Vliegje oh wat spannend in mei weer starten!! Ik zou ook nog wel een 2e willen maar mijn vrouw weet t nog niet. Ze vind t geweldig hoor maar ook pittig (is 42 dus ze vind t best zwaar) en daarnaast is ze nu ook 3mnd intern ivm opleiding voor een nieuwe baan dus daarover nadenken is nu sowieso niet aan de orde! Enerzijds denk ik phoe weer die fase van nachtvoedingen en dus weinig slaap (blij dat we daar nu uit zijn) en 1 kindje is ook gewoon goed en mooi maar anderzijds is het gevoel er ook om nog eens zwanger te zijn en een broertje of zusje voor Sara ook aanwezig! Ach we gaan t zien...
Dankjewel allemaal Sliepen jullie kinderen al meteen op hun eigen kamer of eerst bij jullie op de kamer?
bij ons is t idee dat ze eerst bij ons op de kamer komt te liggen. hebben daar een wieg staan... zoiezo met borstvoeding en tot ik ga werken en daarna naar dr eigen kamertje. dreamy dat doe ik ook haha en vaak s ochtends ook! en soms pak ik wat kleertjes om nog even te kijken whawha volgende week alles wassen en inruimen, heb er zin in haha
Vulpen bij ons sliep Sara de eerste 12dgn bij ons op de kamer. Dit ivm borstvoeding en omdat we t prettig vonden om haar te zien en horen...maar na 12dgn kon ik niet meer slapen door alle geluidjes die ze maakte hahaha...vandaar dat de wieg toen naar dr eigen kamer is verplaatst. Ging prima en ik sliep toen ook weer
Onze jongedame heeft tot 4 maanden bij ons op de kamer geslapen. Tenminste de nachten. Overdag hebben we haar op haar eigen kamer te slapen gelegd. Op haar eigen kamer hebben we haar ook verschoond en zo, zodat ze daar ook heel vertrouwd raakte. De overgang was dan ook totaal geen probleem voor haar. Wat een mooie kamertjes! Ik weet ook nog dat we elke keer even gingen kijken. De kleertjes voelen, bedje opmaken, gewoon even zitten en voelen. Heerlijk die verwachting! EN onze dame is al bijna anderhalf nu, wat vliegt de tijd! Ik heb deze maand mijn ei gemist ben ik bang. Dus hopen op volgende maand...ik kan niet wachten!
evira dat gaan wij ook doen overdag idd in eigen bed en snachts bij ons. zou echt jammer zijn als je je ei gemist hebt zeg. pff vanacht galsteen of niersteen aanval gehad. wat een pijn!!! en dan ben je ook nog eens niet thuis maar bij je schoonouders. midden in de nacht de douche in... is al 2de keer deze zwangerschap hoop de laatste keer. denk dat k me voor morgen maar ziek meld want heb geen oog dichtgedaan meer daarna en om nou om 5u de wekker te horen morgenvroeg... en mn lichaam is er ook gewoon klaar mee. kim hoe gaat ie nu?
Leuk kamertje Denanja! Al helemaal af zo te zien. Wat naar, zo'n aanval. Groot gelijk dat je je ziek meldt. Shit Evira, jammer! Hopelijk heb je hem volgende maand wel meteen te pakken. Bij ons zal ze ook bij ons op de slaapkamer slapen 's nachts en dan overdag in haar eigen kamertje. Nog steeds zo'n gek idee!!