Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Reva heeft de eerste 2 maanden bij ons in haar wieg geslapen. Daarna werd Dianta zo erg verkouden dat ze ons steeds wakker hoestte en we haar noodgedwongen op haar eigen kamertje hebben gelegd. Overdag sliep ze na een weekje of 3 in haar grote bedje. Daarvoor in haar wiegje. Verschonen inderdaad op haar kamertje dus ze kende het al wel.

    Ons kamertje is nog heel neutraal. Ergens wel jammer maar wij wisten het geslacht niet natuurlijk en nu hebben we zoiets van, over een paar jaar mag Reva zelf een kleurtje uitkiezen voor op de muren ☺️
     
  2. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heftig evira! Ik heb zelf ook 2x nierstenen gehad, ik ken de pijn. 😕

    Hier helaas nu echt ongesteld sinds gisterenmiddag.
    Sorry dat ik nu pas reageer, was een beetje druk.
    Lief dat jullie allemaal meeleven.
     
  3. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Jammer Kim! Je had het al een beetje verwacht he. Hopelijk volgende maand raak.

    Ik heb vandaag de blije doos bij Prenatal opgehaald. Maakte hem open op kantoor en haalde er, naast een blikje radler 0.0 voor de moeder, een mannenscheerapparaat uit hahaha. Die heb ik maar aan mijn collega gegeven. En ik heb Wij Jonge Ouders net even een berichtje gestuurd dat ik er hard om moest lachen maar dat ik ze als tip wil meegeven er genderneutrale producten voor de ouders in te stoppen. Ben benieuwd of en hoe ze reageren.
     
  4. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hahahah Stier.

    Zo hadden wij in die dozen allemaal Bibi spenen die toen teruggeroepen werden. Na lang wachten kregen we 2 nieuwe spenen toegestuurd. Eentje met I love mama er op.....tja.....en die andere kun je wel raden hahahahaha
     
  5. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Hahaha ook erg fijn Evira!
     
  6. Skatjekim

    Skatjekim Fanatiek lid

    16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb ook mn ophaalbericht voor mn blije doos nog liggen. Ben nu best benieuwd of ik ook een scheerapparaat erin heb zitten 😂
     
  7. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hai meiden

    Hier ook gekkenhuis, op kantoor is het bijna niet bij te houden. Nu even boterham een en jullie bijpraten haha.

    Is het al 24 mei? Jee ik kan niet wachten joh. Ben nu weer ongesteld dus dit gaat laatste cyclus worden tot we weer gaan beginnen. Als ik de volgende keer ongesteld ben hopen we bijna naar het ziekenhuis te kunnen haha. Volgens mijn app zit ik dan zo'n week voor de afspraak. Dus hopelijk klopt dat en kunnen ze gelijk ff kijken of er al iets groeit haha. We zullen zien. Spannend allemaal.

    Verder groeit Reva lekker door. Loopt nog steeds op haar knietjes. Ze zet haar voetjes niet goed, dus naar fysio geweest en we moeten rekken en strekken. Ze kan het wel maar staat continu op d'r tenen als ze optrekt. Maak me wel een beetje zorgen maar ze kan haar voetje normaal zetten dus misschien is het gewenning en moet ze het gewoon doorkrijgen? Voorlopig loopt ze nog niet in ieder geval. Ze gaat veel te snel op d'r knietjes. 26 april naar fysio terug en anders wordt het orthopeed of kinderarts.. Maar goed, we blijven positief. Ze is verder heel vlot, alert en heel wijs. Dus het komt vast goed.

    Balen Kim!

    En die mannendingen altijd vind ik zo stom he. Heb toen bij een BV avond ook een opmerking gegeven hoor. Alleen maar 'je man, je vriend'. Mijn vrouw voelde zich best buitengesloten. Beetje jammer dat dat tegenwoordig nog zo vaak voorkomt.
     
  8. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    idd wij hadden ook mannen scheermesje. maar aan mm broertje gegeven. heb er niet aan gedacht om idd even berichtje te sturen maar vind het wel een goede!! en ook idd met de i love papa dingen. staat ook veel op kleertjes... vind dat wel jammer want die kan je zoiezo al overslaan.

    ben benieuwd hoe t afloopt.met de voetjes van reva maar hoop dat alles gewoon goed gaat. ik ben met klompvoetjes geboren en zit dus mn hele leven vast aan steunzolen en bepaalde schoenenwinkels waar k mn schoenen koop maar er is goed mee te leven hoor :) maar toch wel met de 20weken echo laten kijken of mn meisje ook klompvoetjes heeft maar gelukkig niet.

    dames als het dit weer blijft kom ik mn zwangerschapsverlof wel door hoor!!! heeeerlijk al 2 dagen lekker in de tuin in t zonnetje. morgen weer vk. en vanavond lekker uit eten vieren dat k zwangerschapsverlof heb :)
     
  9. spunkie

    spunkie Bekend lid

    15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Onze dochter heeft "hetzelfde" aan wat ik aan heb. De drager is ook nog een laag extra stof. En met de jas over ons heen is het lekker warm.
    Dit weekend weer zonder jas naar buiten geweest.

    Stiekem ga ik voor gemak in de doek of zak. Dus als het ff kan een legging aan. :D
     
  10. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Mijn berichtje:
    GoedenaVond! Vandaag heb ik jullie Blije Doos opgehaald. Ik moest erg lachen toen ik het mannenscheermes zag. Wij zijn namelijk twee vrouwen die samen een kindje verwachten. Misschien is het een idee om genderneutrale producten in de doos te doen? Dit is absoluut geen klacht, nogmaals ik kon de lol er wel van in zien, maar ik kan me voorstellen dat het bij vrouwenkoppels vervelend over kan komen.

    Hun reactie:
    Ik zal je opmerking doorgeven aan de betreffende collega's.
    Zij zullen dit zeker meenemen in de evaluatie.
    Bedankt voor je melding 😊

    Of ze er ook echt wat mee gaan doen is de vraag maar ik heb het in ieder geval gezegd.
     
  11. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja ben benieuwd..je hebt het iig netjes verteld.
     
  12. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.711
    3.254
    113
    Vind het goed van je dat je ze gemaild hebt hoor! Hopelijk doen ze er wat mee. Waarschijnlijk pas als we allemaal zouden mailen... Ik zou zoiets wel heel irritant vinden trouwens.

    Fijn dat je verlof hebt nu, denanja!

    En heel leuk, jullie kinderkamerverhalen p
    :)
     
  13. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Joh, waarschijnlijk denken ze daar bij Wij Jonge Ouders "heb je weer zo'n zeurende pot" 😂

    Vulpen, hebben jullie het jullie moeders verteld?
     
  14. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.711
    3.254
    113
    Als ze dat zouden zeggen over de mail die jij geschreven hebt, zou dat anders erg onredelijk zijn.

    Ja, we hebben het verteld! Planningstechnisch was het allemaal heel erg ingewikkeld, maar uiteindelijk is het gelukt, haha. We hadden ze een boekje gegeven, ze vonden het allebei echt superleuk en hadden het nog helemaal niet verwacht. Was echt een superdag :)

    Helaas duurde dat blije gevoel niet heel lang want de volgende dag gingen ze hier buiten schilderen waardoor er een verflucht in ons hele huis hangt. Of nou ja, vooral in de slaapkamer eigenlijk, dus nu slapen we maar in een andere kamer maar het is wel lastig om je dan geen zorgen te maken. De verloskundige heeft wel gezegd dat we ons niet te druk moeten maken, dus dat proberen we dan maar hè?
     
  15. Stier86

    Stier86 Niet meer actief

    Dat zullen ze vast niet denken hoor, was een grapje :)

    Wat fijn dat het 'vertellen' zo geslaagd was. Fijn dat jullie het nu ook met anderen kunnen delen.
    Die bezorgdheid is herkenbaar, zeker tot de 12 weken. Wij merkten dat we toen minder ongerust werden. Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen. Hopelijk is de verflucht snel weg.
     
  16. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    vulpen is helemaal niet gek dat je bezorgd bent hoor. waren wij idd ook de eerste 12weken.

    en nu weer beetje :( had net weer een galssteenaanval, gelukkig voelde ik hem nu aankomen dus meteen de douche ingesprongen en paracetamol ingenomen dus gelukkig duurde hij niet zo lang dit keer maar vind het toch gek. ga dus na de bevalling er wel even naar laten kijken. nu lekker in bed morgen weer een dag. waren lekker uit eten geweest om mn verlof te vieren dus wel leuke avond gehad tot net.

    wat leuk trouwens vulpen dat jullie t verteld hebben en dat ze zo leuk reageerden :)
     
  17. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Denanja, eindelijk je verlof! Zalig zeg! Je hebt een mooie tijd om te bevallen en thuis te zijn :)
    Geniet ervan!

    Vulpen, wat leuk dat jullie het verteld hebben :) Zo bijzonder!

    Ik zit weer op het werk, vrijdag pas mijn vrije dag met mijn dotje. Maar wel een lang weekend want we zijn maandag ook saampjes vrij dus lekker naar de Efteling!
     
  18. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    leuk lekker naar de efteling :).

    jaah mag niet klagen kwa tijd van zwangersxhapsverlof. vandaag een wat mindere dag maar al 2 dagen in de tuin gezeten haha.
    ben stiekem wel blij dat mn vrouw nog thuis zit met een burn out anders zou k me denk k snel vervelen (dacht altijd dat ik me niet snel verveelde maar doordat je ook niet veel kunt is dat wel anders). ze moet wel 3x per week 2u sporten en naar psych enz maar ze is lekker veel thuis :).
    al onze eigen was is gedaan haha dus nu kan de baby was gedaan worden, eindelijk! keek daar zo naar uit haha en vrijdag de stickers met adressen maken dan is dat tenminste gedaan allemaal :). vanmiddag naar de vk ben benieuwd of ze al vast ligt.
     
  19. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Hoi! Ik geef alvast even een gil in dit topic, want ik ben nog LANG niet bij met lezen.

    Even kort: mijn vriendin en ik willen zo'n beetje gaan beginnen met het proces van het krijgen van ons eerste kindje. We zitten nog geheel in de oriëntatiefase en hebben nog geen afspraken gehad bij dokters etc. We vragen ons nu vooral heel veel af!

    We willen gaan voor een donor die voor ons onbekend is, via een spermabank waarschijnlijk. Ik hoop hier heel veel informatie en ervaringen te vinden over de zoektocht naar een donor en wat daarbij komt kijken. Ik lees dus even door/mee!
     
  20. vliegje

    vliegje Fanatiek lid

    26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Fijn Denanja, de laatste loodjes! Spannend hoor. Ben je bang voor de bevalling of niet echt?

    Flexi, welkom!
    Zo leuk! Wij hebben zaad gekocht bij de Deense bank Cryos en zijn in behandeling geweest in het zkh in Tilburg. We starten binnenkort het traject voor een 2e kindje :D Succes gewenst voor jullie!
    Zoek ook eens op Facebook naar Pink Parents, roze papa's en mama's. Dat is de groep van mij en mijn vrouw. Inmiddels zitten er heel veel stellen en er zijn vele wegen die naar Rome leiden. Kan je ook wat advies inwinnen.

    Dames, kunnen we dit topic niet anders noemen!?
    Roze mama's ofzo? Hahahaha. Of lesbische mama's?
     

Deel Deze Pagina