Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    klopt de draagmoeder is biologisch ook de moeder van onze dochter en mijn man biologisch de vader. de draagmoeder en wij hebben de zwangerschap gezamenlijk beleefd doordat wij veel mee gingen naar controles en echo 's enz.. en nauw betrokken waren. we zijn bij de geboorte aanwezig geweest en daarna nog 1 dag en nacht bij de draagmoeder in huis. zodat de kinderen van de draagmoeder onze dochter ook konden zien en de draagmoeder kreeg zo de tijd om op haar manier "afscheid" van de baby te nemen. draagmoeder heeft zelf aangegeven wanneer het voor haar prettig voelde als we naar huis zouden gaan. en toen is onze dochter met ons mee gegaan. we hebben van te voren wel onderzoeken door de raad van de kinderbescherming gehad of we geschikt waren en toestemming gekregen om de baby na geboorte bij ons in gezin op te nemen. mijn man kon niet erkennen omdat de draagmoeder getrouwd is. na 3 mnd. ( wettelijke bedenktijd) heeft draagmoeder afstand gedaan van het kindje en zijn wij voogd geworden. en nu loopt de adoptie procedure dat kon nl pas na een jaar haar verzorgd te hebben maar dat is een stukje formaliteit. er is nog goed contact met de draagmoeder en zo nu en heel af en toe zien we elkaar.

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    mooi dat t zo kan hoor!!

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wow dat is wel een hele procedure ja. Ben je nooit bang geweest dat de draagmoeder het niet kon?
    En hoe heeft zij het ervaren en haar gezin?
    Knap hoor!

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    je kunt ons zien in deze aflevering: KRO De Wandeling - Draagmoeder voor een onbekende

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ow leuk! ga ik straks thuis kijken :)

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O leuk!

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Spannend of GG een doorstart gaat maken. Dat zal toch wel!
    Ben benieuwd of het hele eiceldonatie verhaal daar door kan gaan.
    Ben ook benieuwd of het wederkerigheidsprinciepe blijft.
    Ik vind het mooi, het heeft veel stellen geholpen. Maar als dit voor financiële problemen zorgt ben ik bang dat het onder andere voor lesbische stellen moeilijker wordt om aan een donor te komen.

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    en dames gaat GG een doorstart maken? ik hoop natuurlijk voor vele van jullie van wel.

denaja en vliegje wat vonden jullie van de uitzending van KRO de wandeling?

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heb hem nog niet kunnen kijken. Hoop snel! Laat het je weten.

10. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hoeft ook niet hoor;) was alleen benieuwd

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat een mooie aflevering! Echt heel erg knap hoe jullie dit samen hebben gedaan, petje af hoor. Jullie hebben dus nog steeds contact?
    Hoe gaan jullie het later doen, spelen jullie open kaart tegen Elize, of hebben jullie daar andere afspraken over?

Echt heel mooi dit!

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dank je wel : we hebben nog steeds contact ja, mail, telefoon, facebook en af en toe een keer spreken we af. We vinden het belangrijk dat Elize haar afkomst weet en de manier waarop zij binnen ons gezin gekomen is, en Elize kan ook altijd terecht bij de draagmoeder en haar gezin voor vragen. Dus we gaan Elize gewoon vertellen hoe het is gegaan. de waarheid is geen geheim, wij vinden dat zij daar recht op heeft.

13. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik heb het ook gevolgd en kan alleen maar zeggen; bijzonder! Ik heb echt respect voor jullie. Goed om te horen dat jullie open kaart spelen, dat is zo belangrijk!!! Mooi hoor!!

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wensdroom ik ga zo de aflevering kijken :).
    had t er toevallig vrijdag met mn beste vriendin over en die had de aflevering gezien haha heel toevallig!.

15. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Vandaag weer in de kliniek geweest. Ik baal, want het zijn weer niet veel eitjes. Ik weet dat er maar 1 hoeft tussen te zitten dat het dan raak kan zijn, maar toch!! Er zijn mensen die 6 eitjes of meer in 1 IVF behandeling krijgen....wij doen daar straks (ben ik bang) 3 IVF behandelingen mee.

Sorry dat ik zo negatief ben, maar ben er een beetje verdrietig om, omdat ik zo enorm angstig ben dat het niet gaat lukken. En dan was die arts ook nog eens mega positief (Is hij altijd)... kon ik ook niet hebben hoor haha.

Nou goed, Vrijdag hebben we de punctie.. dus volgende week ergens de verse TP... Ben benieuwd..

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoeveel eitjes zijn er dan?
    En als dit niet lukt, kan je dan niet gewoon je eigen eitjes pakken? Is veel minder belastend en toch meer kansen denk ik. Sterkte!!

17. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ja, dat kan wel, maar wij willen het ontzettend graag op deze manier, omdat het voor ons gevoel dan echt van ons 2 komt. Het is mijn partners eitje, maar het kindje groeit in mij. Vandaar dat we ook voor deze weg gekozen hebben...

Als IVF niet lukt gaan we het mss wel zo doen, maar das dan eerst een teleurstelling die we moeten verwerken. Hoop gewoon dat dit lukt!

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Natuurlijk hoop je op veel eitjes. Maar het zegt echt niets!
    Hier 3x een topscore gehad (rond de 30 follikels)
    Geweldig natuurlijk maar we zijn 1,5 jaar met IVF bezig geweest.
    6 terugplaatsingen waarvan de laatste 3 zelfs 2 embryo's teruggeplaatst zijn.
    Vrienden van ons 4 eicellen, eerste terugplaatsing, zwanger!

Houd hoop, blijf met die dobbelsteen gooien... Wie weet wordt het deze ronde 6.
    Ga voor je duimen!

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jessje, is zeker jammer wantje hoopt op meer. Maar hopelijk zijn ze van heel goedekwaliteit :).

mijn wachtweken gaan best snle omdat we lekker veel met de brhiloft bezig zijn. Gister kwam de dj en die vroeg ons hoe we weg gaan onder t feest zeg maar.
    helemaal nog niet aan gedacht, je kunt niet sneaky weg gaan... hmmzz ff over nadenken nog.
    En dan nog de bedankjes voor de getuigen.... moeilijk!!! Willen iets persoonlijks maar niet iets dat ze weg gooien. Nouja nog 3,5 week om over na te denken haha

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    We hadden een mooie goede echo!
    Beeb is netjes al 1 cm, wat klopt met de 7 weken zwangerschap.
    Wow zeg, dit was zoooo bijzonder. Er groeit een levend wezentje in me..!

Een filmpje geprobeerd te maken, je ziet het niet heel goed, maar een beetje wel.

Onze beeb! 7 weken. - YouTube

Deel Deze Pagina