Bedankt voor alle lieve reacties Ik geef de moed nog niet op hoor, maar had gwn gehoopt op meer. Wij zijn nu bijna een jaar bezig. Kan het dan lang duren he? Haha. Morgenavond weer een echo, dan Vrijdag de punctie. Ben echt benieuwd. @Vliegje; wauw!! Wat is het toch bijzonder. En eindelijk je echo gehad Haha. Nu genieten meiden!
Ik gun het jullie ook zo! Voel me beetje rot om jullie zo'n echo te laten zien terwijl jullie al een jaar bezig zijn. Hoop echt dat het snel lukt!!
Wow super mooi vliegje!!!! Enja k ben jaloers haha maar ook oprecht blij voor jullie!!! succes morgen jessje
succes op t wachtbankje spunkie hier last van rugpijn kan goed teken zijn maar zeker ook teken van menstruatie aangezien ik vaker week voor ik ongi ga worden rugpijn heb. wel had ik gisteren na t douchen allemaal goed zichtbare blauwe aders op mn boven armen/borsten... weet iemand van jullie hoe dit komt??? zie ze normaal nooit!
Die blauwe aders heb ik enorm op mijn borsten en buik sinds ik zwanger ben Dus wie weet! Wanneer is je NOD?
Terecht! Het is een knappertje hoor! (Wordt nog veel erger, wacht maar tot je hem/haar naar je ziet zwaaien op de echo! )
vliegje, mn nod is pas volgende week donderdag! pff nou al de hele ochtend krampen/druk op mn buik zijn mn darmen denk k. voel me echt ff niet lekker. laten we hopen dat ie zich aant innestelen is haha
Denanja, spoot jij nou ook pregnyl voor de IUI? Want ik had ook allerlei symptomen tot anderhalve week zelfs. Toen 12 dpo bloed... twee dagen eerder dan verwacht, maar de symptomen waren dus van de pregnyl. Nu op weg naar volgende ovulatie. Wel nog soms last van zuur en borrelend gevoel in m'n onderbuik maar misschien is dat nog van paracetamol. Afgelopen weekend op aanradenvan arts 8 paracetamol per dag op. Nu wel afbouwen.
Hey Evira, had me verdraaid met slapen. Door de hoeveelheid pijn flauw gevallen en misselijk. Door naar de eerste hulp en die gaven aan 8 paracetamol. Eigenlijk ook nog iets van ontsteking remmers, maar heb toen aangegeven dat we proberen zwanger te raken dus toen werd het alleen paracetamol.
oo vandaar, ik dacht dat het voor de kinderwens was haha. Maar naar voor je dat je zoveel pijn had joh!