Ik word Maandagochtend gebeld en dan horen we wanneer de TP is.. Inderdaad hopen dat ze goed delen nu...
Hoi Wij zijn ook lesbisch en intussen iets meer dan een maand getrouwd. Wij zijn vorig jaar augustus begonnen met behandelingen maar helaas nog steeds niet zwanger. Heb eerst een ivf gehad omdat we mee hebben gedaan aan de wederkerigheid bij het gg. Nu gaan we voor de 7 de keer iui doen. Als het deze keer niet lukt moeten we een hsg maken. Bij mij is het alleen zo dat ik een snelle en een langzame cyclus heb. Cyclus is wel meestal 28/29 dagen alleen de follikels groeien de ene keer langzamer dan anders. Nu dus ook ben dinsdag geweest toen waren ze 10 vrijdag 12 nu mag ik dinsdag weer terug. Maar dat betekent dat ik eigenlijk weer een te kort tweede gedeelte heb. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Je lf is te kort dan? Daar heb je medicatie voor als het goed is. Welkom trouwens en heel veel succes! Hoop dat het snel raak mag zijn.
Utro bolletjes heb je daarvoor miss1982. Utro nog wat. En welkom idd. spannend voor jullie ook allemaal. Wij zitten in de wachtweken en kunnen donderdag testen. Hoop dat t raak is anders gaan we naar iui5
Ook weer ff update nog. Voel me kut! Weer last van zuur. Drukkend gevoel op mn buik en ligt misselijk kan niet wachten tot donderdag! Dan weet k of t voor een goed doel is of gewoon ziek word. Ben trouwens nooit ziek. Sorry moest t ff kwijt kan er gewoon niet van slapen.
Denanja, ik hoop zo voor je dat het een goed teken is. Helaas is mijn ervaring dat dit soort klachten pas later in de zwangerschap komen. Miss1982, mijn eisprong is soms ook laat (ook cyclus van 27/28 dagen). Dag 14/15 follikel zichtbaar, Pregnyl zetten, eisprong op dag 17/18. Geen probleem, ik ben hartstikke zwanger! Wel eens waar door IVF, maar dat maakt bij een cryo TP niet uit. Hoop dat het bij jullie snel raak mag zijn.
Denanja, ik was wel al vroeg misselijk, de 2e wachtweek al. Dus wie weet! Test je pas donderdag of al iets eerder? Wij hebben zo de 1e afspraak bij de verloskundige en een 2e echo. Toch weer heel spannend hoor!
Ik heb een keer pregnyl gehad om uit te stellen dus zal eens vragen wat ze nog meer allemaal hebben. Succes hoop dat het bij jullie raak is
Denanja jij bedoel Utrogestan Die bolletjes gebruik ik nu ook. VRESELIJK! hahaha. Bedoel dan de afscheiding die je ervan krijgt, bahbah. Maar goed, tis voor een goed doel. En spannend meis!! Ik hoop zo dat je zwanger bent!! Echt, gun het je van harte! Woensdag is voor ons de TP. Hoe laat weten we nog niet, krijgen we Woensdagochtend pas te horen. Ik was vanochtend helemaal in de stress, want ze hadden gebeld, maar mijn tel stond nog op stil :s en kon ze zelf niet bereiken... haha. Gelukkig belde ze al snel weer terug En spannend Vliegje een tweede echo!! Maar ook onwijs leuk!! Ben zo jaloers...ik wil ook zwanger zijn!! haha.
Ow vliegje fijn om te horen t kan dus wel. Heb helaas ook veel last van mn darmen, drukkend gevoel weet t allemaal niet meer. Van de kliniek mogen we zaterdag pas testen maar we gaan morgen testen haha kunnen t niet langer volhouden omdat we nu toch wel hel goede hoop hebben. Maar k durf eigenlijk geen hoop te hebben, zo bang voor een teleurstelling! Al heb k oom t idee dat mn borsten groter zijn, ze doen ook wel pijn maar mn tepels niet. Frustrerend allemaal hoor. heeel veel succes met de 2de echo zo! Hoop dat wij zaterdag de kliniek kunnen bellen voor een echo. jessje wat spannend! Hoop dat jij woensdag een plakker krijgt en ik zwanger ben dan schelen we niet veel haha. heb nu trouwens helemaal geen afscheiding. Iig nauwelijks. Normaal ook rugpijn als k ongi moet worden en dat heb k nu ook nog niet. Pff zijn allemaal goede tekenen maar toch zo bang voor dat bloed
Denanje, heb echt hoop voor je Je klinkt als mijzelf 4 weken geleden haha. We hadden een super mooie 2e echo! Wow, de baby is al flink gegroeid! 1,6cm nu. Ligt precies op schema. Heel mooi hartje gezien
Denanja klinkt alsof je zwanger bent Wat fijn Vliegje!! Das toch echt amazing...niet?! En idd Denanja! Hopelijk ist bij ons allebei raak! Zou ook wel lachen zijn idd omdat we dan maar 2 weken ?? of 1 week ? verschillen. Zie dat je elkaar net als op facebook likes kan geven.. weer iets nieuws ofzo
Haha zie t ja. Grappig. Fijn vliegje dat de 2de echo ook goed was altijd fijn om te weten toch. Ben je verder nog onzeker of t we goed gaat of dat niet? Denk dat io niet heel onzeker zou zijn ben daar te nuchter voor denk k. Nou net 2 kruitvat testen gehaald en een clear blue hoop ze dit keer te gebruiken haha. Gaan morenvroeg testen, k weet kan te vroeg zijn, dan testen we dondeedag weer. Enja jessje dat zou evjt leuk zijn zou idd 1 a2 weken schelen dan ofzo
Dat liken is leuk ja haha. Ben iets minder onzeker, zeker omdat ik een halfuurtje geleden weer boven de pot hing hier op het werk. Papa (mijn collega en baas ook haha) vroeg heel lief 'gaat het weer een beetje' haha. Succes meiden!
ahhh haha ja dan weet je idd dat t echt raak is! wij hebben vanmorgen test gedaan en die was omo wit. nou weet ik dat t te vroeg kan zijn. hoop t iig. maar bereid me ook voor op een ongesteldheid. zelfbescherming. de klachten zijn sinds gisteren ook weer beetje naar de achtergrond maja van donderdag tm maandag dus wel last gehad. vind t maar raar allemaal. stel ik word ongesteld dan weet ik echt niet wat t wel geweest is. pff zijn ook echt al aant dromen over hoe we t gaan vertellen en hoe de baby kamer word. momenteel echt mn grootste wens!!! maja eerst ook trouwen ook zin in!!!
Ah balen joh, maar het kan inderdaad te vroeg zijn! Hou nog eventjes een beetje hoop. Ja wij zitten ook nog te denken hoe we het wereldkundig gaan maken haha. De familie weet het wel (ouders en opa's en oma's en een paar vrienden). Maar op Facebook willen we toch wel iets leuks doen. Heb wel een ideetje denk ik. Nog ff met lief overleggen haha. Wij kijken ook uit naar de bruiloft! Ben vandaag weer enorm misselijk, gisteravond ook. Gister weer paar keer boven de pot gehangen. Heb ook last van mijn onderbuik. Denk dat de baby goed groeit. Hoop ik tenminste!
ja nog 2 dagen hoop houden moet lukken haha word standaard dinsdag op woensdag of woensdag op donderdag ongesteld (ligt aan aantal dagen in de maand). dus als t dat niet is dan ben ik donderdag ochtend heel blij haha!!! ga dan ook weer testen, morgen niet. mn schoonmoeder blijft slapen dus. vl gaat dr jurk halen... word allemaal echt nu haha wel vervelend dat kotsen zeg! maja zou t graag willen nu haha
Nou ik heb heel vaak al die klachten en ben het helaas ook nog niet heb nu een maand niks gedaan en alle klachten bijgehouden die ik dan heb. Maar sinds ik hormonen heb gehad de andere maanden heb ik steeds klachten dus ook in de maand dat we niks hebben gedaan:S hoop voor jullie dat het nog een positieve test wordt. Wij kunnen meestal ook niet wachten tot de nod ik mag morgen voor mijn 7de iui dus ben benieuwd
ik gebruik geen hormonen dus daar kan t niet aan liggen. ben ook van plan idd om de klachten die k nu heb op te schrijven. ow spannend iui7 ben benieuwd! hoop voor je dat ie lukt!!!