Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha jaaah cool he :) heb er super veel zin in!
    en ja dan kan het wel want we gaan van 27 okt tm 16 nov. ofzo daar ergens in. en stel k raak in april zwanger dan ben k rond 7 jan. uitgerekend. t gaat erom dat je vanaf 36 weken niet meer mag vliegen en dat ben ik dan gelukkig niet :).

vraagje hoe kom je aan dat pendel gebeuren.... zie dat bij meer staan maar snap er niks van :p

2. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    O zo ja ik snap m ;)

Je hebt zo'n forumgedeelte over pendelen. En de meeste dames die dan pendelen, die geven een datum/tijd aan dat je hun een privebericht kan sturen. Daarin zet je dan je volledige naam, geboortedatum en de vraag die je hebt. Dan krijg je na een paar dagen hun pendel (voorspelling) terug. Dus ik heb nu abbonementen genomen (dat je een mailtje krijgt bij een nieuw bericht in dat onderwerp) zodat ik op tijd weet dat iemand weer gaat pendelen.
    En dan kan je dat bij je handtekening zetten (maar dat weet je denk ik wel hoe dat moet)

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jaah toevallig zag ik t net staan haha.
    en wat heb je dan gevraagd? wanneer je zwanger word en van wat?

4. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja mijn vraag is dan wanneer zwanger en geslacht. Maar er zijn ook dames die vragen wanneer ze een positieve test krijgen. of alleen het geslacht. Of dames die al redelijk ver zwanger zijn, vragen wanneer de baby komt. Eigenlijk kun je alles vragen, niet perse zwanger-vragen. Maargoed dat is natuurlijk wel waar de meesten hier nieuwsgierig naar zijn. Want uiteindelijk hoop ik eigenlijk dat de pendels in ieder geval qua maand onjuist zijn haha. Hoop natuurlijk dat het eerder raak is ;)

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sow heb ook op allemaal abbo gedaan haha ben wel benieuwd.
    nou de eerste is mei dat zou iui 4 voor jou zijn... volgende maand al hoor, als je t zo zegt is t vrij snel haha

6. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Huh?? Pendelen?? mis ik iets? Haha. Nog nooit van gehoord!!

Wat ontzettend gaaf meis dat je daar naartoe gaat!! Maar nog paar maandjes wachten zo te lezen.. ;) Wel lekker vooruitzicht!
    Balen dat je ongesteld bent geworden. Ja, dan is de hoop idd weg.

Hopen dat het de volgende keer wel lukt!

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja ik heb 1 iemand berichtje gestuurd ben dus benieuwd naar de voorspelling :) op de andere heb ik ook abbo genomen haha. vind t wel grappig weet niet of k er heel erg in geloof maar we zullen zien

8. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Wie wat waar hoe? heb je een link? snap echt niet wat je bedoeld en wat et is :p haha

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Staat helemaal onderaan de startpagina van t forum zeg maar.

10. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Oh ja zie het nu! Wat grappig! Heb je al antwoord? ;)

11. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik ben trouwens nieuwsgierig hoe jullie omgaan met je omgeving. Vertel je mensen dat jullie bezig zijn in de kliniek voor een kindje? Of hou je het voor je?

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nee heb nog geen antwoord heb ook maar aan 1 nog gestuurd.

uhmz hier weten onze ouders en broertjes dat we bezig zijn en ook de wanneer we afspraken hebben enz. En 2 neven en hun gezinnen weten t (zijn erg close). En op t werk weten ze t ook omdat wij met echos onze eisprong in de gaten houden dus in een week vaak op en neer moeten.

We zijn alleen wel een maand eerder begonnen dan we verteld hadden dat wisten de meeste niet maar wel dat die mislukt is.

Bij jullie dan?

13. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons weet nog niemand het. We willen echt wachten tot weer zwanger zijn. En op het werk vertel ik het sowieso pas als het raak is, en in ieder geval pas na mijn proeftijd. Ik ben wel een blog aan het bijhouden. Zodat onze omgeving straks alles kan lezen en we niet aan iedereen het verhaal van begin tot eind 20 x moeten vertellen. Blog is nu nog niet online. Als iedereen het straks mag weten dat weer zwanger zijn, zetten we de blog, bericht voor bericht online.

14. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    En inderdaad denanja, mei is al bijna. Maar toch hoop ik dat het nu al raak is. Haha. Als je bedenkt dat we in oktober zijn "begonnen" met het proces, zijn we stiekem toch al 5 maanden bezig. En in augustus hadden we al besloten om een afspraak te maken. Dus het wachten duurt al zo lang haha

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Wij zijn bij de eerste heel gesloten geweest over ons traject naar een kindje. Zelfs onze ouders wisten er niet van. De enige mensen die we in vertrouwen hebben genomen waren onze zussen.
    Op mijn werk wist onze leidinggevenden er van omdat de afspraken cyclus gebonden waren en we ver moesten rijden naar de kliniek. Het lukte daardoor niet altijd alles na werktijd te plannen.
    Over onze wens en start voor een tweede zijn we heel open geweest. We hebben het zo'n beetje iedereen verteld. Ook dat het raak is houden we niet bepaald geheim.
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit prettiger vind.
    Toen ik voor de eerste een miskraam kreeg kon ik ook niemand daar in delen omdat niemand op de hoogte was van onze stappen naar een kindje.
    Nu het heel spannend is en ik in verwachting ben van twee kindjes is het fijn om daar over te kunnen praten.

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ja wij kunnen beide slecht 'geheimen' bewaren en zijn gewoon zo entiousast over alles haha en mn aangetrouwde nicht raadde t gewoon. Ze dacht al zoiets enja dan gaan we er niet om liegen.

Frummeltje wat grappig dat jullie blog bij houden, wij hebben bij de action een boekje gekocht en schrijven daar onze ervaringen in haha beetje t zelfde dus.

enja natuurlkjk hoop ik ook voor je dat t eerder raak is! Hoop bij iedereen zo snel mogelijk :)

17. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chybou, ja wij gaan het ook wel vrij snel vertellen als het e.e.a. raak is. Mijn schoonouders kunnen erg slecht hun mond houden, dus waarschijnlijk met ongeveer 6 weken vertellen we het ook aan de rest.

18. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Oke, dus het is gelukkig niet zo gek dat ik het in mijn omgeving al een beetje verteld heb ;) Ik vind het ook maar moeilijk voor me houden! Er gaat zoveel aan vooraf.. dat hebben hetero stelletjes niet. Die klussen alleen maar (als alles goed is dan he..). Hoeven niet op en neer te rijden naar een kliniek en al die onderzoeken, hormonen, echo's en alles aan te gaan ;)

Mijn moeder reageerde heel leuk toen ik het haar vertelde. Ze werd helemaal wild en begon bekant te janken hahahah. zo lief! Mijn vader is wat terughoudender, maar dat is ie van nature ook al :p

Mijn partner heeft haar ouders wel verteld dat we heel graag een kindje willen, maar nog niet dat we er mee bezig zijn. Ik vind het knap, ik kan dat niet voor me houden hoor.

Een blog is inderdaad een leuk idee! Ik heb wel bijgehouden wanneer we al onze afspraken hebben gehad in de kliniek en met onze donor. Zodat we dat straks kunnen laten zien. Mensen hebben geen idee wat er allemaal aan vooraf gaat voor ons... ;)

19. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad jesje, in onze omgeving weten ze wel dat het een stuk ingewikkelder is dan bij hun. Maar hoe het precies gaat een hoe lang het allemaal duurt hebben ze geen van. Het leek me leuk om bij houden ook voor het kindje later. En zo kan de omgeving ook alles meemaken. Omdat wij nog niks verteld hebben, zouden weer een hoop vergeten te vertellen, als we verslag doen, als het raak is. (Hopelijk al heel snel hahaha)

20. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Precies! Is toch leuk om te vertellen? :)
    Hoop het ook voor je meis!! :)

Deel Deze Pagina