Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Welkom Snowedin! En gefeliciteerd met je zwangerschap. Je mag al bijna voor de 20 weken echo! Cool! Wil je weten wat het wordt??

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sow dames ben ik weer :)
    ben weer helemaal de oude, positieve denise haha

gisteren lekker paar flessen rose gedronken met de buren (en hun lesbische dochter) en kan er nu weer tegen aan :)
    baalde idd heel erg! had echt zoiets dit word hem. maja gaan gewoon weer verder.
    miss ik hoopte idd ook zwanger te trouwen, kan nog aangezien we week voor t trouwen iui hebben ;) maar ga er niet vanuit.
    denk dat we er nu ook wat minder mee bezig gaan zijn aangezien we ook t trouwen hebben.

vanmorgen gg gebeld en we mogen de maandag voor t trouwen komen voor een echo :) en dan kunnen we de iui plannen, ze snapte heel goed dat we nu eerder wilde komen, om het risico uit te sluiten op een verloren maand, want als de iui op vrijdag moest kon dat natuurlijk niet.

me happy weer :)

snowedin welkom en gefeliciteerd!
    jessje hopen op een plakkerd!!! moet gewoon!
    en miss jij ook super hopen op een baby!!!
    frummeltje jij morgen iui toch las ik op t andere forum. jij ook heel veel succes!!!
    ik heb nu lekker 1.5 relax weekje haha en dan mag k weer.
    volgende week alleen maar halve dagen werken :) hoe relaxt!!!
    jurk halen, schoonheidsbehandeling, heerlijk haha

3. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Nou blij te lezen dat het weer goed met je gaat Denise!! En fijn dat je bij GG gewoon terecht kan. Ik moet ook wel zeggen dat ik de mensen daar ontzettend aardig vind.

Ik heb vandaag steken in mn buik. Vraag me af wat dit is en of dit een goed of slecht teken is.

Morgen ben ik een dag weg ;even wat afleiding! Merk dat ik er weer meer bezig mee ben dan vorige TP....

4. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Nog een paar dagen wachten en dan is NOD er...
    Ik ben benieuwd, we zijn er dit keer veel minder mee bezig geweest dan de vorige keer...

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Spunkie ben beniuewd spannend!!!

Hier gaat t vandaag weer minder, krampen enz terug ook weer duizelig en misselijk. Was vanmorgen voor mn zuur hij de dokter en toen nog geen last dus weer naar mn eerkplek en ja hoor ik zit net, komen de steken en misselijk enz. Dus naar huis. Op de bank ging t maar niet over dus mn moeder heeft erop aangedrongen dat k de dokter weer moest bellen. Ik kon meteen terecht, weer zwangerschapstest gedaan, negatief. Doorgestuurd naar t ziekenhuis om bloed te prikken en wacht nu op de uitslag. Lijken mn darmen te zijn, ben daar bekend mee maarnnooit medicijnen voor gehad, die ga k nu waarschijnlijk eel krijgen. Nu dus weer uitgeteld op de bank wachten tot mn meisje terug komt van dr uitje met dr beste vriendin.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah beterschap. Vervelend zeg! Als je nou wist dat het van een zwangerschap was, dan neem je het voor lief maar dit is balen :(

7. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Helaas, vanochtend temperatuurdaling van 0.3. Dus niet zwanger. Op naar de volgende ronde.

8. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer spunkie:( kan het niet toch zo zijn dat het wel raak is en gewoon andere rede voor de daling. Heb er geen verstand van hoor heb nog nooit temperatuur metingen gedaan. Doe altijd gewoon een test.

Waar zijn jullie eigenlijk allemaal onder behandeling? Bij het gg of ergens anders?

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Balen spunkie!!

Ja miss bij gg wij. En jessje ook. Spunkie doet zi

10. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Zijn wel aardig veel GG mensen hier ;) haha.

Balen Denise, dat je je zo klote voelt! Hopelijk krijg je medicatie wat er tegen helpt en welke je gewoon tijdens een zwangerschap kan en mag slikken. Stel dat je de volgende IUI hebt kun je gwn verder slikken.

En balen Spunkie dat het weer niet is gelukt. Hopelijk idd de volgende ronde beter!

Ik loop sinds gisteren al met giga hoofdpijn. Lijkt op Migraine, want ben er misselijk bij. Vandaag ook weer opgestaan met koppijn, hopelijk verdwijnt het snel!

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Balen Spunkie!

Jessje, wanneer mag je testen?

Ik ben de hele ochtend al bezig met huisje poetsen want m'n lief moest extra werken. Duurt nu wat langer als normaal. Moet geregeld even zitten anders moet ik de pot knuffelen en dat wil ik echt niet.
    Maar alles gepoetst, schuur opgeruimd om de oude koelkast in te kunnen zetten want vandaag krijgen we de nieuwe :)
    Heb nog een rommelkamertje opgeruimd. Nu de keuken nog opruimen eigenlijk, kastjes zitten bomvol.
    Heb opruimwoede haha.
    Ben weer erg onzeker, duurt nu zolang voor we weer een echo krijgen en bij de febr mama's is de ene miskraam na de andere lijkt het wel. Heel akelig :( we hebben wel 2 goede echo's gehad maar de meeste van de miskramen is allemaal na een 1e goede echo. Nu zit ik al wel wat verder maar toch. Je blijft bang.
    Mijn buikje groeit al een beetje en de misselijkheid is soms echt heel vervelend dus dat bevestigd me dan gelukkig weer een beetje hoewel dat ook niks zegt. Voel me er dan toch rustiger bij.

12. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Over 8 dagen mag ik pas testen, dus dat duurt nog ff...

Jij bent goed bezig lees ik ;) Haha. Mijn vriendin heeft het huis hier opgeruimd, dus ik kan daar nu lekker van genieten haha. Fijn hoor ;)

Heb net weer wat ingenomen tegen de koppijn, maar wil niet weggaan. Maar lijkt me ook niet goed om veel dingen te slikken? Heb nu nurofen genomen...schijnt dat dat wel kan (behalve in de laatste 3 maanden van je zwangerschap...)

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Goed bezig vliegje! Wij zijn t zelfde aant doen, ff t hoog nodige gehaald en nu schoonmaken, bleh heb er een hekel aan!!! Maja wat moet dat moet. Snap dat je onzeker bent meis. Maar 80% van de zwangerschap gaan gewoon goed. Dus denk die van jou ook :).

14. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Tuurlijk hoop ik altijd dat de temperatuurdaling een foutje is van het lichaam. Een test doen we dit keer niet. Gewoon wachten op wel of niet ongesteld worden.
    Nog 1x ZI zelf proberen, als dat niet lukt gaan we naar de huisarts.

15. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik ben eindelijk hoofdpijn vrij!!! Wat een opluchting. Als ik ergens niet tegen kan is het hoofdpijn. Ben een dagje weggeweest en de hele dag last ervan gehad, dat was echt een nadeel. Maar wel lekker even weggeweest. Vandaag ook een drukke dag...dus lekker veel afleiding.

Nog een week en dan mogen we testen. Ik hoop dak dat volhou! Wil denk ik al eerder testen. Je hebt ook een test die je een week voor NOD kan gebruiken. Geen idee alleen hoe betrouwbaar die zijn. Beste is natuurlijk om gewoon rustig af te wachten........

Hoe gaat het met de rest?
    @Vliegje; hoe ist met je misselijkheid?

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Beter gewoon wachten tot minimaal 2 daagjes voor nod meis. Is echt beste.

Had gister vanaf de middag een best goede dag. Maak me meteen zorgen of alles nog wel goed zit maar ben bijna 9 weken. Misschien nemen de klachtjes iets af?

17. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook niet testen. Hebben we wel steeds gedaan en viel steeds weer tegen. Nu hebben we er geen in huis kunnen we ook niet in de verleiding komen haha. Ik wilde steeds te graag zwanger zijn en dan wil je meteen testen als je iets voelt. Weet nu ook dat ik veel dingen voel als we geen iui hebben gehad aangezien we in mei op huwelijksreis waren en ik veel voelde. Ben er nu veel minder mee bezig. Net lekker 30km op de racefiets gedaan heerlijk.
    Weet je wat het is het komt zoals het komt. Nu wel ff lekker kopje frambozenblad thee en douche:)

18. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik weet ook wel dat het beter is om te wachten. Is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn vriendin is daar ook wat nuchter in haha. Maar ik zal keurig wachten :) Al ga ik het moeilijk krijgen :p haha. Deze week duurt langggg

Nou wel fijn dat je klachten wat minder worden Vliegje! Tegenwoordig hebben ze ook een apparaatje dat je thuis zelf het hartje gewoon kan horen. Misschien wat voor jou?? Al kun je jezelf daar behoorlijk gek mee maken door steeds te gaan luisteren...

19. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Vliegje, als ik me een dagje minder moe of misselijk voelde was ik ook meteen heel erg bezorgd. Gelukkig zitten die dagen er gewoon tussen en het zegt niet zo veel.
    De hcg piek ligt rond de 10 weken, daarna nemen je klachten af. Maar de ene vrouw is de andere vrouw niet. Dus het wil ook nog wel eens verschillen.

Ik heb zo'n Angelsound. Het heeft mij bij de zwangerschap van C. heel erg veel rust gegeven. Ik ben toen pas vanaf 12 weken zo nu en dan gaan luisteren. Volgens mijn gyn kan het geen kwaad. Het zou alleen wel irritant voor het kindje kunnen zijn. Ik kan dat wel een beetje bevestigen. Als ik bij C. en nu ook bij deze twee jongens luister zwemmen ze vaak weg. Maar zo nu en dan luisteren als je onzeker bent kan geen kwaad. Ik heb er van de week weer veel plezier van gehad. Ik voelde al twee dagen niets aan de linker kant bewegen. Daarvoor voelde ik een kindje links en rechts. Dus even de Angelsound gepakt. Al snel hoorde ik boven in mijn buik én onder in mijn buik aan de linker kant een hartslagje. De mannen hadden de koppen bij elkaar gestoken en lagen nu allebei naar de rechterkant de schoppen. Grapjassen. Ik in de stress... Gelukkig niets aan de hand.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah das wel fijn ja. Vanaf welke week kan je die gebruiken? Ik ben namelijk bang dat als ik niks hoor ik nog meer in paniek ben.
    Maar we zullen zien hoe het van de week gaat. Ben morgen 9 weken dus misschien neemt mu alles een beetje af of raak ik er een beetje aan gewend. Voel me wel meer mens als ik niet zo misselijk ben haha.

Deel Deze Pagina