O god, ik was 3 dagen niet misselijk he... nu ben ik misselijk voor een hele week. Overgeven kan ik niet lang meer tegenhouden denk ik. Net 2x hier op kantoor kunnen rennen. Godzijdank is het even wat rustiger ivm de naderende vakanties.
Haha Denanja wij hebben dat idee ook maar het hoeft daar niet aan te liggen bij de ivf reageerde het zaad gewoon goed met mijn eitjes dus daar kan het dan niet aan liggen. Het is natuurlijk ook gewoon iedere keer maar 15% kans en dat is niet veel. Man vrouw stellen hebben wat dat betreft meer kans. Wij wilde gewoon te graag en dan ben je er heel veel mee bezig heb het nu los gelaten en zien wel.wanneer het komt. Van donor wisselen doen ze volgens mij niet zo snel. Zal eens kijken of ik tekst kan schrijven onder mijn berichten
nee denk idd ook dat ze dat niet snel doen. ja wij willen t ook heel graag maar moet zeggen dat ik er wel rustig in sta hoor. ben ook een heel nuchter persoon, komt t niet vandaag dan komt het morgen wel. ik heb er nog alle vertrouwen in dat het wel goed komt. natuurlijk liever vandaag dan morgen maar weetje, kan er zelf niets aan doen. ja kan nog wat kilos kwijt (ben geen 10tonner hoor ) maar verder heb je t niet zelf in de hand en dat realiseer k me wel goed. voor sommige is ivf bijv. ook een grote stap, ik heb zoiets lukt t met iui niet, kom dan maar op met je ivf. maar zoiezo nog 2 iui pogingen en dan zien we wel. als t nog kan met de nieuwe directeur van gg. we zullen zien. vliegje haha had je nou maar niks gezegd he haha als k jou zo hoor, over hoe misselijk je bent mag ik aan de ene kant in mn handjes klappen dat k nog niet zwanger ben haha had k op mn bruiloft moeten kotsen heel de dag
De misselijkheid kwam pas bij 6 weken, tot 8,5 week. Even rust en nu met 9 weken is alle hevigheid terug. Maar ik omarm de pot nog steeds met liefde. Je moet er wat voor over hebben he. Eerst een hoop geld wegtellen (in ons geval), dan allerlei behandelingen ondergaan (beste zware in jullie geval) en dan nog lekker ziek zijn. Maar het is het allemaal waard. Ik duim voor jullie!
ben t helemaal met je eens hoor! zou t er ook allemaal voor over hebben! over 9 mnd (nu inmiddels 7 ongeveer) houd je dat wondertje vast en dan is alles vergeten
Kan me voorstellen dat het best vervelend is dat misselijk zijn, maar ook wel weer fijn want dan weet je dat je kindje er zit Ik heb gisteren hele dag op de bank gelegen, was niet vooruit te branden. Op zulke momenten denk ik; ik zou best zwanger kunnen zijn. Maar zoals vandaag voel ik weer helemaal niets en denk ik; tis weer mislukt. Best balen dat je zo lang moet wachten tot je eindelijk kan testen. Dat ze daar nou nog niets op gevonden hebben zeg.. hahaha. (ja ik ben een enorm ongeduldig mens!) Denanja wanneer is je volgende IUI nou?
Ik denk ook iedere keer zwanger te zijn maar nu ik eenmaal in het begin hormonen heb gehad voel ik me iedere keer zwanger zelfs als ik geen iui heb gehad dus wachten maar rustig af. Ik ga denk ik toch eerst nog verder met iui voordat ik ivf zou doen heb namelijk het idee dat het bij de innesteling ligt. Ivf is ook best zwaar. Lijkt me moeilijk om verborgen te houden dat je zwanger bent als je steeds zo misselijk bent haha. Ach zwanger worden en zijn blijft een sport
Mijn lief heeft het vanochtend op haar werk verteld, tegen haar baas. Vanavond weet de rest van haar familie het en we willen wel dat haar baas het van haarzelf weet. De rest van haar werk weet het nu ook, ze is zo blij haha. En wij ook, we willen het gaan delen. Je mond houden is heel moeilijk. En inderdaad, ik ben soms hele dagen beroerd, mijn borsten zijn gigantisch gegroeid en mijn buik groeit. Nu met de zomer kan ik het gewoon moeilijk verborgen houden.
ja op een gegeven moment moet je t wel gaan vertellen ja. hier op mn werk zullen ze t snel genoeg weten. en ook onze ouders en vriendinnen die weten dat we bezig zijn zullen t snel weten. de rest van de familie zal rond week 8 a 9 volgen denk k dan. jessje wij hebben maandag een fm en ik denk dan woensdag iui ongeveer. iig ergens volgende week. als je trouwens maar geen predictor testen koopt jessje! die schijnen heel slecht te zijn en nep streepjes te geven, dus dan denk je straks dat je zwanger bent en dan blijkt t niet zo te zijn, dan kan je beter nog ff wachten.
Oh joh das best snel alweer! Wat fijn!! Nee, ik koop helemaal geen testen, wil echt afwachten dit keer. Wil Zondag testen met de kruidvat test (als ik dan nog niet ongesteld geworden ben) Al vind ik dat retemoeilijk! Ik wil het gewoon zo ongelooflijk graag! Nou ja, jullie herkennen het gevoel wel....
Hier ook een lesbisch stel. Bijna 6 jaar samen en aankomende augustus een jaar getrouwd. Vanaf vorig jaar december begonnen met zelfinseminatie. Wij hebben onze beste vriend als donor gevraagd. Helaas is het afgelopen zondag in de 7de ronde weer misgegaan en starten we vanaf volgende week maandag met ronde 8 insemineren. Hopelijk over een aantal weken een positieve test in handen. Voor degene die zwanger zijn: van harte gefeliciteerd! Degene die het nog niet zijn succes!!
Welkom! Gezellig, wordt steeds drukker hier haha. Balen dat het niet gelukt is!! En heftig van jullie beste vriend. Willen jullie dat hij ook een rol gaat spelen of dat niet?
Dankjewel Nee hij zal geen ouderlijke rol spelen. Wel zal hij de rol krijgen als "oom" met als een van de achterliggende gedachten dat ons kindje bij hem terecht kan voor bijvoorbeeld de echte mannen vragen. Ook zal hij Peetoom worden en het voogd van onze kinderen worden wanneer wij beide komen te overlijden. Dit was zijn voorwaarde en wij zijn hier mee akkoord gegaan. We over het geheel lang moeten nadenken en we waren eerst ook van plan geen bekende donor te zoeken. Bij nader inzien zijn we erg blij en dankbaar dat we wel voor een bekende hebben gekozen en dat hij het ook wil. Iedere maand staat hij weer voor ons klaar en doordat hij vlak bij woont is het vaak geen probleem meerdere keren per maand te insemineren waardoor we hopelijk de kans vergroten. De drempel is ook lager dan wanneer ik iedere maand een "vreemde" in ons huis zou hebben. Hij heeft al twee kindjes op de wereld gezet dus hopelijk is zijn zaad nog steeds van goede kwaliteit. Diep van binnen had ik ook wel de eiceldonatie methode willen doen alleen hebben wij uiteindelijk bewust gekozen voor onze huidige manier..
Ja er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden, het is een keus waar je beide achter moet staan en het moet goed voelen. Wel ontzettend mooi dat het kan en fijn dat het zo gaat tussen jullie.
Welkom Sate! Spannend bij jullie dan en inderdaad een gedurfde keus maar als je daar goede afspraken over maakt komt het vast goed. Hopelijk zijn jullie snel zwanger! Wel gewoon een goede cyclus enzo? Is hij getrouwd of heeft hij een relatie of niet?
Oops ja, eigenlijk wel haha! Ik ben altijd benieuwd hoe mensen bepaalde keuzes hebben gemaakt. Vind ik mooi om te horen. Wij hebben niemand in onze omgeving die we genoeg vertrouwde zeg maar. Vind het mooi dat het zo ook kan, scheelt ook veel geld haha
Ja inderdaad. Wij zijn heel blij met onze keuze. Ook omdat het psychisch niet zo belastend is. Als ik hoor wat jullie doormaken met puncties en terugplaatsingen etc. Petje af hoor! Maar ik heb ooit al een riedel ziekenhuis en vruchtbaarheidsbehandelingen gehad toen ik met een man getrouwd was, maar dat zou ik nu niet zomaar meer doen denk ik. Niet als het makkelijker zou kunnen. Dus respect daarvoor