Jessje, misschien kan je morgen al een kv testje wagen!?? Wij testten 2 dagen voor NOD ook positief We hebben gister onze bruidstaart uitgezocht, 12 september is onze dag. Zin in! Ik trouw in het wit, mooie witte jurk op de groei gekocht. Mijn lief gaat in een witte broek met grijs bloesje. Ik ben het 'meisje meisje' van ons 2 haha.
12 september is ook sneller dan je denkt wij trouwen beide in jurk, niemand had verwacht dat mn vriendin in jurk ging, zij is niet van de rokjes en jurkjes maar ik vind t wel leuk dat ze dat nu doet ze weet dat ik t mooi vind staan. wij zijn allebei niet heel erg meisje meisje maar ook totaal niet jongen haha zitten er tussen in. gewoon lang haar en weet ik t. ik ben wel van de rokjes maar bijv niet van het elke dag opmaken. mn lievelingskleur is wel roze haha
Ik draag geregeld jurkjes en rokjes, heb haar tot mijn kont, maar maak me bv niet vaak op. Geen zin en tijd voor haha. Doe ik alleen als we uitgaan. Mijn vriendin is wel een 'mannelijker' type, vind het altijd zo stom om te zeggen. Maar ze heeft heel kort haar (mooie hanekam ) draagt alleen maar broeken (liefst mannenmodellen ) en shirtjes enzo. Ik ben gewoon wel van de sexy kleding soms, mijn meisje wil alles zoveel mogelijk bedekt haha. We zijn soms een groot contrast maar vind dat ook wel weer heel leuk. Lekker onszelf.
Wij zijn inderdaad verloofd. November heb ik mijn meisje ten huwelijk gevraagd..het was zooo romantisch Mijn vriendin had het ook totaal niet zien aankomen, dus dat was echt te gek. We willen ook allebei een jurk aan, maar zijn beide ook niet zo van de jurken. Wij zijn 2 stoere vrouwen! Mannelijk zijn we totaal niet. Waarschijnlijk wordt het Juni, maar we zijn er nog niet uit haha. Vliegje; ik wil idd eerder testen, maar denk toch dat het beter is als we rustig afwachten hahaha. Het liefste test ik vandaag nog. Wat we ons gisteren afvroegen; kun je eigenlijk met een echo nu ook al zien of je zwanger bent? (als dat zo is natuurlijk )
Dat is te vroeg. Je ziet dan waarschijnlijk alleen nog maar een vruchtzakje, niks erin. Echt vanaf de 6 weken kan je een stipje zien, 7 weken al wat meer! Dus na een positieve test moet je nog eventjes geduld hebben en die weken zijn nog erger als de wachtweken vond ik! Vind het nu ook weer vreselijk lang, tussen de 8 en 12 weken echo.. Maar er is al bijna 1 week om Nog 3 te gaan.
Oke nja vroeg het me af of het mogelijk was of je uberhaubt iets zou zien haha. Niet dus Mja k wil wel eerder testen, maar mn vriendin niet hahahaha. Ik ben zo ongeduldig als de pest. Mijn vriendin is wat realistischer en nuchter. Ze zegt; als je negatief test hoeft dat niets te betekenen en als je positief test kan het ook nog fout gaan, dus beter wacht je.. Tja........... Maar qua Misselijkheid enzo vliegje....wel iets beter inmiddels?? Denanja..hoe ga jij?
Wij doen aan temperaturen en ovulatietesten, alleen dat laatste lukt gewoon niet. Dus ik heb nu maar extra gevoelige tests besteld, misschien helpt dat. Ik sta er ook best nuchter tegenover. We willen graag twee kinderen, maar ik weet nog niet of ik de tweede zal gaan dragen. Het ligt er gewoon aan hoe we de 9 maanden en de eerste twee jaar doormaken. Die schijnen best zwaar te zijn. Maar goed zover zijn we nog niet, eerst maar eens een positieve ovulatie- en zwangerschapstest. Heeft iedereen hier de docu van Mirella van Markus gezien? NTR | Programma Wij willen ook een kind Ik had de docu al gezien op de première tijdens de roze filmdagen. Echt een aanrader.
nog niet gezien die docu maar ga volgende week eens kijken heb dan weekje vrij dus moet gaan lukken. wij gebruiken ook ovulatie testen en lukte de eerste keer ook niet, toen hadden we die van de action, nu van de kliniek en dat werkt heel goed. wij willen ook 2 kinderen en ik zal ze allebei dragen maar kan wel zijn dat het met het eitje van mn vriendin gebeurt als dat dan nog allemaal kan. en zoals je zelf ook zegt eerst maar die eerste . hier flink aant balen, weersverwachtingen van vrijdag is niet goed maja moet zeggen dat dat deze week al vaker veranderd is dus hoop dat er nog een wonder gebeurt en t iig droog blijft. die zon hoeven we niet perse (al zou dat onder t ja woord wel mooi zijn) maar k wil zo graag buiten foto's maken. zijn nu wel aant zoeken naar een binnen locatie. best moeilijk nog. voor jullie spunkie ziet t er beter uit, 30 graden!!! al is dat ook niet altijd even fijn. fietste vanmorgen naar mn werk en t was al bloedheet! gelukkig maar half dagje werken vandaag en dan vakantie!!!!
Gisteren gebeld geworden door Geertgen dat onze embryo zich niet verder gedeeld heeft; geen terugplaatsing dus....
ahhh meen je niet!!! hoe balen is dat zeg!!!! en nu dan?? (ja sorry weet niet hoe dat werkt met die terugplaatsingen)
Bellen als ik weer ongesteld wordt, dan wordt er 14 dagen later weer eentje ontdooit. Vind het zo vreemd dat de embryo wel het ontdooien had overleefd maar zich niet verder deelde..? Onze eerste poging was vers, toen hebben ze er 3 in de gaten gehouden, waarvan ze de beste na 5 dagen hebben teruggeplaatst. Heeft niet gepakt en die 2 andere kwalitatief niet goed genoeg om in te vriezen. Dit was poging 2. Inmiddels dus 4 embryo's kwijt. Nog 5 in de vriezer. Ik baal zo ontzettend...
Ja, ik kan me ontzettend voorstellen dat je ervan baalt! Wij zijn ook op de hoogte dat het mis kan gaan met het eitje als ze hem uit de vriezer halen, dus zaten iedere keer al in spanning af te wachten of het wel door kon gaan. Ik snap echt heel erg goed dat je baalt, maar aan de andere kant; als deze was teruggeplaatst was het sowieso mislukt...want dan had het niks in je lichaam gedaan ook. Wel echt klote voor je dat je nu weer langer moet wachten...
@Denanja; Balen van het weer meis!! Wat je eventueel nog zou kunnen doen is idd een binnenlocatie zoeken voor je foto's maar daarnaast op een andere mooie dag buitenfoto's maken. Of vind je dat niks?? Ik vind het wel echt onwijs klote voor je!! Maar komt vast allemaal goed Hier nog steeds in spanning. Iedere ochtend ga ik naar beneden naar de WC en ben ik bang dat ik ongesteld word, maar tot nu toe blijft ie uit. Nu heb ik natuurlijk geen pregnyl gespoten, dus heb ik een normale cylcus. Ik hoop zo dattie uit blijft en het raak is!!! Morgen testen...?
Ah Mees wat jammer zeg! Moet je kijken eigenlijk wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is.. Het delen kan gewoon buiten het lichaam. Ik hoop dat je snel een goede tp kan hebben. Denanja, komt vast goed met het weer. Hier in NL kan het inderdaad nog 180 graden draaien. De misselijkheid komt en gaat. Als ik boven de pot hang kan ik het niet meer tegenhouden, dus das wel klote.. Maar beter dan toch maar overgeven en de misselijkheid even weg dan de hele dag misselijk. We hebben het gister bekend gemaakt op fb, we hebben zoveel leuke reacties gehad! Echt super gaaf. Jessje, hoop zo dat het een positieve test wordt van het weekend! Je vriendin heeft wel gelijk, hoe moeilijk ook. Ik testte toen positief en zat toen weer in de stress of het niet van de pregnyl was. Gelukkig liepen de testen de dagen daarna op dus dat klopte mooi. Ben overigens nu weer misselijk, ga eens iets naar binnen werken. Dat is zo tegenstrijdig! Je bent misselijk maar dan moet je eigenlijk juist eten waar je dus totaal geen zin in hebt haha. Mijn borsten deden vannacht ook vreselijk pijn, maar ik laat het allemaal lekker over me heen komen. Kijk heel erg uit naar de 12 weken echo, ben ook best bang. Maar ik denk maar zo, zolang mijn buik groeit, groeit mijn baarmoeder en als de baarmoeder groeit, groeit de baby en klopt dus het hartje. Toch!? Dat geeft me zekerheid. Buikje valt nu al op hahaha.
Hoeveel Pregnyl heb je gespoten? 5000 eh zou na 10 dagen uit je lijf moeten zijn. Dus test je morgen positief (1 dag voor NOD toch?) dan is hij écht positief
ja wij balen ook, maar in een week kan veel veranderen dus is afwachten. en k denk dat binnen fotos net zo mooi kunnen worden als buiten foto's. dus gaan van de week ff kijken. snap dat je steeds naar de wc gaat! deed ik ook namelijk haha en ja moet je zelf weten haha als je niet zwanger bent word je hoe dan ook teleurgesteld, of je nou test of niet. dus waarom niet . mees dat is wel balen! deze maand is dus gewoon verkeken zeg maar. pff echt niet leuk!
Thnx voor jullie reactie. En idd, als het was teruggeplaatst had ik nog langer voor niks in spanning gezeten. Dus beter bij voorbaat al geen terugplaatsing. Maar goed, besef me ook dat we pas begonnen zijn en ons dus niet zo moeten aanstellen.... Maar kan het niet helpen dat het toch verdrietig is... Jessje; heel spannend hoor, ik duim voor je! Denanja; t weer kan nog alle kanten op gaan, komt vast goed, geniet van de voorbereidingen en van je vakantie!!
Vliegje; vervelend van die misselijkheid zeg.... maar tis voor een goed doel he? Wanneer heb je de 12 weken echo?
Ik heb dit keer helemaal geen pregnyl gespoten. Morgen is 1 dag voor NOD idd. We hebben 2 testen thuis liggen, dus kan dan morgen en Zondag testen (mocht dat nog nodig zijn...) Pffff ik vind het steeds spannender worden. Ik ben zo bang dat als het mis is dat ik helemaal verdrietig word, omdat de hoop dit keer (ook omdat het een verse TP is) veel groter is Nou ja....tis nog even doorbijten he?!
Gelukkig is die misselijkheid alleen maar een bepaalde periode. Dat schijnt op een gegeven moment weg te gaan. Wat ik ook heb gelezen is om in bed (dus voordat je opstaat) wat te eten... misschien helpt het?