Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Hè Jessje, wat vervelend zeg :(
    Ik heb geen idee of het nog kan veranderen, heb wel al eens gelezen dat het van de een op de andere dag toch nog positief kon zijn. Heb zelfs al eens gelezen dat het pas een paar dagen ná NOD zichtbaar was. Misschien omdat jouw lichaam heel langzaam HCG aanmaakt?Maar goed, dit zullen misschien eerder de uitzonderingen zijn..
    Wie weet, ik hoop het van harte voor je! Duim met je mee!

2. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer jess ik vind t nu ook moeilijk om niet te testen. Voel steeds van alles in mijn buik alsof ik t moet worden dus voor mijn gevoel is dat geen goed teken:( mijn vrouw zegt positief blijven. Vind dat juist nu het moeilijkste haha de rest van de wachtweken vond ik meevallen. Maar ja zoals ze zeggen goed werk heeft tijd nodig, dus daar houdt ik t maar op. Fijne zaterdag allemaal

3. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Lief, dankjulliewel.

Ze zeggen ook dat je het meestal zelf wel goed aanvoelt of je nu zwanger bent ja of nee. Ik heb het gevoel dat het weer niet is gelukt en ik ieder moment ongesteld kan worden. Ik gebruik nog Utrogestan. Blijkbaar kan je menstruatie daardoor iets uitblijven. Dus dat schiet ook niet op.

Nou ja, we wachten het allemaal maar af he... Ik denk dat we naar de volgende ronde moeten. Alle Pendels hebben geen gelijk ;) Dus dat doe ik ook niet meer; onzin. hahaha

4. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Lieve dames,
    Het is en blijft een kansje, niet meer en niet minder...
    Keep your head up and your heart strong. Op een dag lukt het! "Gewoon" door naar de volgende ronde... veel anders kunnen we ook niet.
    Ik gebruikte de eerste keer ook Utrogestan en voelde me zo ontzettend zwanger (in hoeverre dat kan) maar niets was minder waar. Door de Utrogestan bleef mijn menstruatie ook uit...
    Miss1982; wanneer mag jij testen?
    Excuses als ik dezelfde vragen stel, moet jullie nog een beetje leren uit elkaar te houden ;)
    Ik wens jullie allemaal veel succes!

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ahhh jessje balen meid!!!!

6. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Morgen moet ik in principe nog een keer testen. Dit ga ik dan ook gewoon doen. Als de test weer negatief is moet ik stoppen met die balletjes. Ben benieuwd hoe lang het dan duurt voordak ongesteld wordt. Maandag maar gelijk GeertGen bellen om een nieuwe afspraak voor de terugplaatsing te doen. Die zal dan over ongeveer 2 weken zijn......... en als die niet lukt is IVF behandeling 2 ook naar de knoppen en hebben we nog maar 1 kans te gaan..................ineens krijg ik het er spaansbenauwd van.... Zulke kleine kansen maar dat we hebben steeds...

Het is moeilijk om na zo'n lange periode nog positief te blijven. Ik ga ook twijfelen aan mijn lichaam. Is het wel sterk genoeg? Worden de eitjes afgestoten? Word ik uberhaubt zwanger? Nou ja... mss herkent iemand zich hierin? Ik baal op het moment gewoon echt super...

7. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou morgen ongi moeten worden mmar iui is nu 1,5 week geleden. net toch test gedaan beetje vaag streepje in de zin van lijkt indroog streepje is van de trekpleister ga uit van negatief want voelt ook echt alsof ik het moet worden.

Jess dat gevoel wat jij omschrijft zo voel ik me ook dus is helemaal niet raar. Het is gewoon k** haha. Ach ja op naar een hsg dan maar:s

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Vliegje en de andere meiden. Die docu komt zo weer op tv nederland 2 15.15 wij gaa hem kinken :). Hebben vandaag een lekkere bank hang dag haha net lekker gebakje bij de bakker gehaald haha jamjam zo lekker spel,etje doen of puzzel ofzo. Heerlijk zo'n dagje tussendoor.

Miss ben benieuwd naar je test, streepje is meestal 2el goed helemaal als ie binnen de aflees tijd is. Morgen weer testen?hoop dat ik je dan mag feliciteren hoor!.
    jessje bij jou nog een kleine kans dus, ga duimen draaie !.

En je gevoel ken k wel hoor vraag me ook af of t sperma en teitje uberhaupt wel bij elkaar komen enz. Ga maandag ook vragen of ze een idee hebben waarom t mis gaat. Zal wel niet. Hoef deze maand geen ovulatietesten te doen maar gister en va daag toch gedaan en had al een licht streepje dus denk zelf dinsdag alweer de iui :).
    Ow jessje nog een vraagje, als je die 3 pogingen gehad hebt tellen die dan voor jou omdat t jou buik is, of voor je vriendin omdat thaar eitjes zijn? En zou je dan nog 3 pogingen kunnen doen alleen dan emt je eigen eitjes? Of dat je vriendin zwanger word? Of kan je dan terug naar iui?

nou meiden fijne zaterdag!

9. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Als deze 3 pogingen geweest zijn krijg ik de behandelingen niet meer vergoedt. Maar wij weten nog niet wat we na die 3 pogingen willen doen. We willen het zo graag op deze manier!

Heb op het forum een nieuw item gepost. Maar niemand reageerd helaas. Ben zo nieuwsgierig naar mensen die in dezelfde situatie hebben gezeten maar op NOD toch positief testen... Heb de.hoop nog niet helemaal opgegeven...

Lekker hoor zo'n bankhangdagje
    Wij zijn ah klussen int nieuwe huis van mn toekomstige zwager ;)

10. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga niet meer testen alleen als ik ni ongi wordt waar ik wel vanuit ga.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Meiden vergeet niet dat een gemiddeld heterostel 1 jaar bezig is. Het is zo'n wonder, de meiden die ivf doen van de eitjes van hun partner hebben volgens mij toch iets minder kans omdat het ook volledig lichaamsvreemd materiaal is he. Geef niet op! Jessje er zijn inderdaad vrouwen die pas na nod positief testen! Dat komt wel voor. Door mijn beetje bruinverlies dacht ik niet zwanger te zijn! Dus je hoeft je ook niet zwanger te voelen.
    Hoeveel eitjes liggen er nog in de vriezer? Per punctie is een poging? Of echt de terugplaatsing?
    Hou moed!

Helaas docu gemist weer, waren niet thuis.

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ben overigens wel blij een eigen donor gekozen te hebben. We hebben namelijk op de site ook gelet op hoeveel zaad de mannen hadden van de hoogste kwaliteit, dus meer dan 50 miljoen. Die van ons had daar veel rietjes van, veel te duur hoor! We hebben gekozen voor 5 miljoen, na ontdooien zouden er 2.5 miljoen over KUNNEN blijven en het waren er 10x zo weinig en toch raak. Je weet het gewoon niet. We hebben snel 6 gegooid denk ik?
    Ben nog steeds bang, soms denk ik, waarom bij ons zo snel. Krijgen we straks nog een of andere klap te verwerken ofzo. Maar zo mogen we niet denken. Het is ons vast gegund en jullie ook! Zeker te weten!

13. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Wij zijn nu een jaar bezig. Ik vind het al lang. Ik lees soms dat er mensen zijn die nog langer bezig zijn. Ik heb daar diepe respect voor, want het wordt steeds zwaarder... Ik probeer geduldig af te wachten, maar als ik op zo'n moment zit dan heb ik het zwaar en baal ik enorm. Het is dan heel makkelijk om te zeggen; hou je hoofd omhoog; nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Ja, zo is het natuurlijk wel, maar mijn baal moment heb ik nodig om er vervolgens weer tegenaan te kunnen.

@Vliegje; die docu kun je online kijken he...

14. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Meiden, probeer positief te blijven!! Hier zeven jaar moeten wachten op ons wondertje en....het is het ZOOO waard!! NIet wanhopen, dat kan altijd nog. Positief blijven!!

15. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Oh je vraag trouwens over de IVF behandeling:

In 1 IVF behandeling zit 1 punctie. Het ligt eraan hoeveel bevruchte eitjes hieruit komen. Wij hebben bijvoorbeeld in de 1e punctie (=dus ivf behandeling) maar 2 bevruchte eitjes gehad. Deze dus ook na ontdooiing terug geplaatst. Nu de 2e punctie (=dus 2e IVF behandeling) ook weer 2, waarvan 1 verse terugplaatsing en waarvan nu nog 1 in de vriezer.

Hoop dat ik het zo een btje duidelijk heb kunnen uitleggen?

16. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Dat kan ik niet eens want onze IVF behandelingen worden straks niet meer vergoedt en heb het geld nietom dat helemaal zelf te betalen....

17. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL

Zoals ik al eerder zei heb ik wel diepe respect dat je zo lang bezig bent geweest en nu toch eindelijk.zwanger bent!!

18. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Er zijn nog andere opties dan ivf, als jullie dat zouden willen!

19. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hoi Jessje, wij zijn 1,5 jaar met IVF/ICSI bezig geweest. Ik herken je twijfels helemaal. Ik was ook bang dat ik niet zwanger kon worden of de eitjes van Lieve afstootte.
    Bij ICSI 3 was het raak!
    We hadden net besloten 1 IVF poging zelf te betalen. Mocht dat niet lukken, dan hadden we een plan B, dat Lieve het kindje zou dragen (door een genetisch defect kan ik beter niet zwanger worden van mijn eicellen)... Gelukkig is dat allemaal niet nodig geweest.
    Het traject is heel zwaar en heel moeilijk, vooral als het niet lukt :(
    Ik begrijp echt heel goed wat je op dit moment meemaakt... Maar het positieve is dat het bij ons uiteindelijk wel is gelukt en dat er uit die laatste poging zelfs een tweede zwangerschap mocht ontstaan.
    Er komt zo veel geluk kijken bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Soms lukt het in 1 x en soms moet je lang geduld hebben.

Helaas zijn negatieve testen een dag voor mijn NOT nooit positief geworden. Als het raak was dan teste ik 12 dagen na de punctie al positief (met de KV 2 voor 5 euro).
    Soms hoor je verhalen van vrouwen die 5 dagen na hun NOT wel ineens positief testten. Mijn zusje heeft dit meegemaakt. Niet ongesteld, wel een negatieve test. Ik twijfel toch een beetje aan die verhalen. Niet dat ik denk dat ze liegen, maar ik denk dat ze misschien hun NOT datum niet helemaal goed hebben of dat ze die maand een late eisprong hadden. Bij ons gaat het allemaal zo gecontroleerd dat hier geen sprake van kan zijn.

Toch blijf ik nog even voor je duimen. Ik hoop dat je morgen toch een streepje ziet.

20. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Hoi Jessje,

Je hebt al het recht om verdrietig te zijn en te balen... Dat moet je jezelf ook niet ontzeggen. Ik bedoelde het dan ook niet verkeerd toen ik zei; hoofd omhoog en door naar de volgende ronde. Ik kan me voorstellen dat je dan denkt; nou, das makkelijk lullen, wat heb ik daar nou aan!?
    Ik wilde je toch wat positieve vibes geven, maar kan me voorstellen dat je daar niet meteen op zit te wachten.
    Ik baal ook ontzettend van deze keer, heb het nu ook bewust even van me afgezet, omdat ik anders gek wordt van het wachten..
    Niemand kan je zeggen wat je moet doen of hoe je je moet voelen. Maar er komt een dag dat het WEL lukt, daar moet je gewoon in blijven geloven.
    Ik ben benieuwd of je nog getest hebt? Mijn menstruatie kwam anderhalve dag na het stoppen met Utrogestan, heftig maar kort.
    Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina