Meiden onze trouwdag was echt super super mooi! Geen druppel regen gevallen!!! Alles ging precies zoals wij wilde. Zijn ook super erg verwend haha. heb fotoos geplaatst in mn album in mn profiel.let vooral op onze loper zal jullie bekend voorkomen. ook nog van mn nicht gehoord dat ze zwanger is, super blij voor dr want ze is al 2jaar bezig met kijkoperatiex enz. Was nu dr 2de iui dus gun t dr heeeel erg. En ze is ook nog eens op mijn verjaardag uitgerekend, helemaal leuk dus.
Denanja, wat een leuke foto's!!! Jullie hebben echt geluk gehad met het weer. Dat moest gewoon zo zijn En nu lekker genieten op de huwelijksreis.
Helaas, vanmorgen ongesteld geworden. Wel twee dagen te laat, dus afgelopen twee dagen had ik toch wel hoop dat het gelukt was. Maar was dus niet zo.
Ahhh frummeltjenhoe balen is dat! Snap idd dat je dan hoop hebt! We gaan pas 26oktober op huwelijksreis dus nog ff wachten haha. Wel heb ik als voorproefje mn vrouw een mini cruise geboekt naar newcastle en dat is 1 aug dus daar kijken we nu naar uit
@Denanja; Allereerst; GEFELICITEERD!!! Wat een mooie foto's!! Jullie stralen echt, onwijs gaaf! En idd net wat Frummeltje zegt; jullie hadden echt onwijs mooi weer!! Prachtige dag dus!! Ennuh; vette loper! Haha. Sowieso heel leuk gedaan met aankleding! (ballonnen e.d.) En wat zagen jullie er allebei mooi uit!! (Welke vd 2 ben jij?) @Frummeltje; Balen dat je ongesteld geworden bent Helemaal als je 2 dagen overtijd bent krijg je natuurlijk extra hoop en is de klap als je ongesteld wordt net iets harder! Op naar de volgende ronde dus...
Jessje ik ben de donker blonde met dat lange haar, de strepless jurk en de tiara in mn haar. Voelde me echt net een prinsesje!!! Super dag was t! Al veel fotoos gezien en zitten echt super leuke tussen. Pff ik heb bijwerkingen van de pregnyll, pijnlijke borsten, niet leuk!
Haha denanja, sorry helemaal vergeten nouja, dan heb je iets om naar uit te kijken. En Newcastle lijkt me ook super leuk!
dank jullie dames frummeltje, ja lijkt mij ook wel leuk! en gewoon even lekker samen ertussen uit is zoiezo wel lekker . nog 104 dagen tot onze huwelijksreis haha vind t niet erg dat t nog ff duurt, dan kunnen we er dan nog een keer van genieten en aan terug denken. weten jullie trouwens hoeveel pogingen jullie krijgen bij gg? jullie zijn nu met poging 6 bezig ofja gaan die doen. ik heb t vorige keer gevraagd en toen zei ze van tot zei zeggen dat t geen zin meer heeft doen we iui. maar ik vind dat een beetje vaag. dus denk dat als bij ons iui 5 niks is ik gewoon een keer een afspraak maak met dk. w. om te bespreken wat te doen na de 6de iui
Dames, ik wil jullie even wat vragen. Klopt het dat er ook dames van Geertgen aanwezig zijn? Wij werden vanochtend gebeld over formulieren die we moeten ondertekenen. Dit gaat over de overname en dat er het e.e.a. veranderd qua vergoedingen. Ik heb vanochtend met CZ gebeld, zij zijn nog niet bekend met onderhandelingen met Nij Geertgen. Het laatste wat bij CZ bekend is, is dat bij doorstart alle lopende behandelingen gewoon kunnen blijven declareren. In het formulier van Geertgen staat dat voor nu alle contracten stop zijn en dat ze nog in onderhandeling zijn met verschillende verzekeraars. Hoe het nu uit ziet is dat wij ipv 100% vergoedingen nu nog maar 75 % vergoed krijgen. Ook moeten we alle behandelingen zelf vooruit gaan betalen. Ik heb gekeken op de site van Geertgen en van die bedragen wordt je niet vrolijk. Hoe zijn jullie meningen hierover?
Als het goed is kun je idd alles gewoon nog vergoedt krijgen door CZ. Ik ben daar ook bij aangesloten en mij is verteld dat je alles gewoon kan declareren bij hun. Ik ben van mening dat het nu wel slechter geregeld is dan hoe het was. En ben van plan hier ook zeker een klacht over in te dienen. Ik vind het allemaal al behoorlijk zwaar en dan krijg je dit er ook nog eens bij, dat is gewoon grof gezegd; klote! Ik zal nog eens bellen met zowel GG als met CZ. Mocht ik meer weten of als er iets anders uit komt dan zal ik het hier posten.
Hallo Allen, Ik heb inmiddels via de Chat contact gehad met CZ en dit kwam eruit: Victoire: Goedendag, CZ Klantenservice. U chat met Victoire. Waarmee kan ik u helpen? Bezoeker: Goedemiddag, ik heb een vraag over IVF/ICSI behandelingen. Bezoeker: Wij zitten bij GeertGen (Kliniek in Elsendorp) en voorheen hadden zij een contract met jullie. Inmiddels is GeertGen overgenomen door een ander bedrijf en ik vraag mij af hoe dat nu voor ons zit qua vergoedingen. Blijft alles hetzelfde? Of is hierin ook wat veranderd? En zo ja, wat dan? Victoire: Ik kijk het even voor u na ogenblik a.u.b. Bezoeker: ok Victoire: Weet u de naam van degene die het heeft overgenomen? Bezoeker: Nee, moet ik even opzoeken dan Bezoeker: Weet alleen dat ze nu NIJ Geertgen heten Bezoeker: Nij Barrahûs te Wolvega Victoire: Mag ik uw relatienummer? Bezoeker: Dit heb ik maar even weggehaald Victoire: Ik neem even contact op met de afdeling contractbeheer ogenblik a.u.b. Bezoeker: Oke Victoire: Bedankt voor uw geduld. De fertiliteitskliniek Nij Barrahus heeft geen overeenkomst met CZ. Bezoeker: Wat betekend dat voor ons dan? Victoire: Dan bestaat er geen recht op vergoeding. Bezoeker: Dus de eerstvolgende IVF behandeling die wij eventueel zouden moeten ondergaan moeten wij dan helemaal zelf betalen? Is dat wat u zegt? Victoire: Als deze plaatsvindt in deze kliniek is er geen vergoeding. De kliniek moet namelijk een vergunning hebben voor IVF en dat is dan niet het geval. Dit zijn wettelijke bepalingen. Bezoeker: Want ik dacht dat ALTIJD de eerste 3 IVF behandelingen vergoedt werden. Maar dat is dus alleen als ze een contract hebben met jullie? Bezoeker: Oke, dus dan zouden we wel naar een andere kliniek kunnen gaan voor de derde IVF behandeling (aangezien we er nu al 2 hebben gehad) Victoire: Uit uw basisverzekering vergoeden wij in totaal drie pogingen voor IVF/ICSI. Wij verrekenen de vergoeding wel met een openstaand eigen risico. U krijgt een vergoeding als u een verwijzing van een arts hebt en de behandeling plaatsvindt in een ziekenhuis met een vergunning voor IVF. Victoire: Het St elisabeth ziekenhuis in Tilburg heeft een vergunning en het Radboud zhs in Nijmegen. Bezoeker: Oke, duidelijk. Dan moeten we ergens anders heen. Ik zal daar eens informeren. Vriendelijk bedankt voor deze informatie. Victoire: Graag gedaan, fijne dag verder en veel succes. Bezoeker: Dankuwel. U ook een fijne dag.