Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes Jessje! Ben benieuwd of Geertgen je nog wat meer kan informeren.

Ja, het is echt bizar om naast je eigen hart ineens een locomotiefje te horen.. echt zo bijzonder!

2. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Nee, heb nog niets van CZ vernomen. Ik begin er een beetje de balen van te krijgen, want die vrouw in de chat zei dat als ik de offerte naar een bepaald emaildres stuurde (die gaf ze me op dat moment) dan zou ik binnen 2 werkdagen wat horen. Nou, dat klopt..ik heb zojuist gehoord dat mijn vraag naar aan andere afdeling is verzonden *zucht*. Dit is iets waar ik dus heel erg moe van wordt.

Kun jij mij die mail sturen waarin zwart op wit staat dat de behandeling waar je al mee bezig bent vergoedt wordt? Of is dit persoonlijk naar jullie gericht? Want als dat zo is heb ik er alsnog weinig aan ;) haha.

Ik ga straks even overleggen met mn vriendin wat we doen, aangezien we er vanmiddag heen moeten... wordt vervolgd ;)

@Vliegje; gaaf zo'n apparaat he?! Heerlijk samen luisteren naar het wondertje in je buik :)

@Denanja; Ja, ik had dat de 2e keer. Ik ging er onwijs luchtig mee om en merkte dat de klap daardoor wel wat minder was. Ik hoop dat je gevoel dit keer niet juist is en dat je zwanger bent!

3. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Tja dat vind ik dan wel weer leuk aan GG, we komen binnen en worden gelijk herkend en er wordt belangstellend gevraagd hoe het de vorige keer met de Punctie ging, omdat mijn vriendin toen zo nerveus was.

4. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Jess, ik had je heel graag de mail doorgestuurd maar het is inderdaad een persoonlijke mail aan ons gericht. Er staan ook persoonlijke gegevens in mbt ons traject. Ik zou CZ gewoon blijven bellen tot dat ze je zekerheid geven. Tegen ons zeiden ze dat ze ook met de andere patienten van Geertgen bezig waren om deze duidelijkheid te geven.Maar ik denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken aangezien je sowieso een restitutiepolis hebt. Gewoon blijven bellen en vragen naar zorgservice.
    Fijn dat ze belangstellend waren bij Geertgen vanmiddag! Vind de assistentes ook altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Hoe ging de afspraak verder? En hebben ze nog gevraagd naar de formulieren?

5. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik heb de mail inmiddels zelf ook gekregen ;)
    Beetje stom alleen, want ik vraag wat de bedragen voor het vergoeden zijn met een restitutiepolis, maar krijg gewoon weer hetzelfde te horen als in de chat.. Kheb al terug geschreven; ik doe er niet voor niks een offerte bij :( sukkels.

We hebben de papieren getekend, aangezien we deze terugplaatsing die nog bij de behandeling hoort van voor het faillissement, gewoon 100% vergoedt krijgen.

Als deze niet lukt gaan we (zolang er geen contract is) nog niet beginnen met IVF 3...

Afwachten dus allemaal weer!

6. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Hoi Jess,
    Fijn om te horen dat je ook een mail hebt gekregen. In elk geval geruststelling voor deze poging! Ben benieuwd of je nog duidelijkheid krijgt wat betreft specifieke bedragen.
    Heb jij vrijdag de echo gehad? Weet je al wanneer de tp is, of heb ik weer iets gemist..? ;)
    Wij gaan morgen voor de echo, ben benieuwd..! :)

7. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik heb idd Vrijdag de echo gehad, maar eitjes waren nog te klein om een TP te plannen. Moeten aankomende week dus terug voor nog een echo en dan plannen.

Ja, hopelijk kunnen jullie gelijk een TP plannen!

8. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    @Denanja; wanneer kan je testen? Of heb je dat stiekem ook al gedaan? ;)

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hii. Pff druk maar leuk weekend gehad!
    Zaterdag sister act voor 2de keer geweest en vandaag 2 verjaardagen. Maar nu weer lekker thuis in bed :) morgen weer werken bleh!

Jessje woensdag is de iui 2 weken geleden en als k dan nog niet ongi ben teaten we. Moet zeggen dat ik deze keer echt geen test drang heb. Normaal testen we 2 dgen eerder, dat zou dus morgen zijn. Maar deze keer denk ik van t komt wel. Heb nog niet exht tekenen van menstruatie maar weet uit ervaring dat dat morgen of dinsdag zo anders kan zijn. Maar mn vriendin heeft dit keer ook zoiets van denk niet dat t raak is. We gaan t zien. Door de bruiloft enz. Veel minder mee bezig feweest, was ook wel eens lekker.

Spunkie hoe was jullie trouwdag?
    Mees suces morgen met de echo.

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dan kan het juist zomaar eens raak zijn. Was bij ons ook, 'o maar 250.000 zaadjes? Dat wordt 'm niet...' toch wel :) succes!

We hebben vandaag de 12 weken echo en combinatietest.. spannend!

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nou, zo zie je maar weer, vanmorgen ongesteld geworden. nog geen krampje gevoeld! heb ALTIJD de eerste dag krampen, nu nog helemaal niks! natuurlijk wel fijn ;) want is geen fijn gevoel die krampen maja wel kut natuurlijk.
    op naar iui6

vliegje veel succes en plezier vandaag!!!

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah shit! Wat balen! Wel weer 2 dagen eerder?
    Is het echt rood of nog wat bruinig ofzo?

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Pfff ik ben trouwens vanochtend ziek geweest! Echt gekotst nu en dat 15 minuten lang... heb wc niet kunnen halen, dus in de gootsteen maar moet zeggen dat dat prettiger is. Gewoon staand ipv op je knieen en water bij de hand haha. Maar hopelijk ga ik me toch beter voelen, dit weekend voelde ik me zo beroerd. Misschien door de warmte?

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Pff vervelend zeg dat je je nog steeds zo beroerd voelt!

t is echt rood. En idd 2 dagen eerder ja lf van 12 nu.

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Shit echt balen meis :(

16. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Hier is het wachten weer begonnen...
    31 augustus is ongeveer de NOD.
    Nu duimen...

17. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Hegh Denanja wat balen zeg! Weer mis! Is het zo dat je het met IUI wel oneindig vaak kan proberen?? Of niet??

@vliegje; klote dat je je zo beroerd voelt, maar tis voor een goed doel ;) Veel plezier bij de echo!

18. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    @mees hoe ging het vandaag? Weet je al wanneer je de TP hebt? :)

19. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Balen Denanja, dat het weer niet gelukt is.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Spunkie, bedoel je 31 juli??

Hier weer een super mooie echo en goede nekplooi! Bloeduitslag nog afwachten, maar vooralsnog heel netjes!

Baby was niet wakker en lag net niet goed genoeg, dus moest ff hoesten, geen beweging. Toen omhoog, beetje op mijn buik drukken en weer liggen en voila, de beeb was super wakker en maakte zo een salto! Wow zeg, echt geweldig. Zwaaien dat ie deed :D
    Helemaal happy!
    5.7cm gemeten.
    Ben 1 februari uitgerekend, iets teruggezet. Baby loopt voor :D

Deel Deze Pagina