Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wij hebben zo'n lieve arts! Vanmiddag gesprek gehad en ze zegt dat ik me veel te veel loop op te fokken met tempen en testjes doen dus als ik me prettiger voel mag ik gewoon voor fm's komen. Kost ons wel geregeld rijden maar dan houden ze me gewoon goed in de gaten. Niet tempen, niet testen. Als dan het eitje 18mm moet ik pregnyll zetten. Prima voor mij, dan heb ik gewoon een eigen natuurlijke cyclus zonder hormonen en enkel 1 injectie voor eitje te laten springen.
    Ben wat gerustgesteld. Voorlopig nog niet volop aan de hormonen, en mijn lijf zijn werk laten doen. Met iets meer geduld hoop ik maar ook meer bevestiging haha. Ook omdat ons zaad duur is en we niet voor niets willen insemineren.
    Maar eerst 20 april afwachten. Wie weet heb ik wel een ei gehad en raak ik de 1e keer zwanger al lijkt dat me bijna niet mogelijk.

Dames niet teveel van dat pendelen uitgaan hoor. Heb hier 4 jaar geleden ook veel geschreven toen ik nog bij mijn ex-man was en laten pendelen maar nooit uitgekomen hihi. Maak jullie niet druk, die baby's komen wel hihi! Wij hebben zelf wel eens gependeld en dat zegt ie steeds jongen, meisje, jongen. In het verleden zou ik, volgens een medium toch zwanger zijn geweest maar niet ingenesteld ofzo (nooit een positieve test gehad) dus wie weet was dat een jongetje geweest en zouden we nu dus een meisje krijgen. We zien wel :)

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Vliegje fijn dat je een liebe goede meedenkende arts hebt! Die ook snapt dat je dat dure zaad niet voor niks ingespoten wilt hebben. Ik gebruik ook geenh hormonen :) ook geen pregnyll ofzoiets.

En ik verwacht ook niks van t pendelen hoor maar vind t wel grappig.

ahh jessje snap het nu ja.

nog maar 2.5 dag werken dan lekker naar schoonouders nachtje en dan alweer mn eerste fm :) zin in! De tijd kan niet snel genoeg gaan.

3. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Wat fijn vliegje dat je de juiste behandeling krijgt wat je zelf ook graag wil!! Het is fijn dat je niet van het kastje naar de muur wordt gestuurd, maar dat ze je ook daadwerkelijk helpen! Mag ook wel eens gezegd worden, toch? ;)

En de eerste keer kan meteen raak zijn hoor!! Laatst deed iemand een vergelijking met het gooien van een dobbelsteen. De één gooit in 1x zes. De ander doet er wat langer over. Ik vond het een mooie vergelijking. Niets is onmogelijk ;)

Wat fijn Denanja! Je gaat een paar goeie dagen tegemoet ;) Lekker hoor!

Aankomend weekend word ik 30!! Dus flink feesten (nu het nog kan haha) en daarna weer stapjes verder zetten! Zo'n zin in! :D

4. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Dit keer een pendel van Ejtnelle... die zegt ook Juni zwanger..
    Toevallig !! haha. Nou laten we het maar hopen he ;)

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sow dacht nog 2.5 dag werken maar is maar 1 dag en 1.5 uurtje yippie haha (ja mn werk is beetje saai haha).
    ben benieuwd vrijdag hoe groot mn follikel al is hoop begin van de week iui maar denk zelf woensdag.

jessje 30 is een mijlpaal! gefeliciteerd alvast! lekker van genieten dat je nu nog flink kan feesten met de alcohol haha

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hier 2x juli jongen al haha

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja las zoiets van die dobbelsteen ja. Is mooi omschreven!

Ik word ook 30 dit jaar, ben er niet blij mee hahahaha. Nee hoor, het zal moeten he.

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    bij mij duurt t nog 3 jaar haha heb altijd gezegd voor mn 30ste wil ik kinderen of iig 1 dus hoop dat dat zo mag zijn :) voor mij is belangrijkste dat ik een baan krijg ofja nieuwe baan voor sept 2015

9. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Dank voor felicitatie :) Ik vind 30 helemaal niet erg!! Voel me ook nog een twintiger, dus mij krijgen ze niet stuk hahahha. Inderdaad lekker los gaan dit weekend met Alcohol en zalm e.d. nu het nog kan! hihi.

Ik zei ook voor mn 30e wil ik kinderen, maar zo ist niet gelopen. Nu denk ik; ach wat maakt het ook uit? Ik ben bijna 30... is toch ook prima? ;)

Ja, toch wel grappig dat er uit beide pendels hetzelfde komt!! Ik heb idd ook bij dezelfde gedaan ;)

Hoop ook dat je zsm met IUI kunt starten meis!! :D
    *Fingers Crossed*

10. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Hoezo nieuwe baan? :)

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Had mezelf ook wel eerder met kindjes gezien, maar helaas. Het komt zoals het komt denk ik dan. Ik vind 30 op zich niet zo'n punt hoor, word regelmatig veel jonger geschat dus vind het wel prima haha.

12. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Haha... Soms zeg ik wel zinnige dingen! ;)
    Ik gooide deze zwangerschap zelfs in 1 keer 2 keer 6!
    Vrijdag weer een echo. Ik ben heel benieuwd! Eigenlijk vind ik het vooral heel erg spannend. Ik ben net een beetje gewend aan het idee dat het twee kindjes zijn, zou het heel erg vinden als... Nou ja, jullie snappen het!

Ik heb zelf gemerkt, allebei de zwangerschappen, dat hoe minder ik er mee bezig ben, hoe beter het zwanger worden gaat. Nu is dat héél makkelijk praten, dat weet ik ook uit ervaring! Maar als je kan voorkomen dat je steeds moet temperaturen en moet testen, dan is dat wel het beste hoor!

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ja jessje ik ben medische afgekeurd voor militair zijn dus moet sept 2015 eruit. Gelukkig word ik wel geholpen met nieuwe baan en mag ik op kosten va defensie eventueel stage lopen dus dat komt wel goed. Heb nog ff. En heb al gezegd desnoods ga ik achter de kassa zitten inkomen is gewoon belangrijk.

14. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ohh was jij dat! Haha..ik gebruik em vaak nou ;)

Volgens mij is dat ook het beste idd.. In principe kan ik na de TP best het van me af zetten. Maar hoe dichter naar mijn NOD hoe moeilijker het wordt hoor haha. Tempen doe k sowieso nie.. :)

15. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Dat heb ik ook inderdaad, dus dat scheelt wel hahaa.

Geloof dat meeste mensen op dit forum in de 20 zijn...

16. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Oh? Waarom ben je afgekeurd als ik vragen mag?

Inkomen is zeker belangrijk. Helemaal met kinderen! Wel balen zeg! Of vind je het wel prima?

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nou heb een hoorappadaat links. Ofja heb hem nooit in haha hoor goed zonder alleen in grote groepen en met omgevingsgeluid wat minder. Maar ben dus niet meer geschikt als militair en vind dit zeker niet jammer haha was al van plan om weg te gaan want wil niet op uitze ding als k straks een kindje heb. En nu is defensie verplicht mij te helpen met mn reintegratie traject. Krijg mn studie schuldhulpverlening ook betaald als t goed is dus dat is ideaal. Net ff vacatures bekeken, er is niet veel maar kan altijd buschauffeuse worden :p. Klinkt zo slecht nog niet.

t scheeld mn vriendin heeft goede baan met doorgroei mogelijkheden alleen kan zij door haar ziekte niet fulltime werken in de functie die ze nu doet maar als ze management gedeelte erbij gaat doen (volgend jaar) dan wel. Dus zonder inkomen zullen we nooit zitten. Heb altijd gezecht dat ik er echt wel voor zorg dat k een baan heb na sept. 2015 of eerder.

wat doen jullie voor werk? Misschien doe k nog ideen op haha

18. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Nou ja, daar gaat het om toch? Dat je een inkomen hebt. Als het je verder niet uit maakt wat je doet. Ik heb jarenlang gewerkt als administratief medewerkster, maar dat vond ik echt verschrikkelijk. De hele dag achter een bureau... das niks voor mij! Dus daarmee gestopt en werk nu al een tijdje in de zorg (psychiatrie) . En dat vind ik heerlijk. Help mensen met problemen in hun kop erg graag..!

Mijn partner is kapster. Ideaal hoor. Hoef nooit naar de kapper toe haha.

Wat zou je nu graag willen dan? Ik bedoel; de banen liggen niet voor het oprapen nu op het moment, maar heb je wel iets dat je denkt; eigenlijk zou ik dat willen doen?

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik werk in de verzekeringen, heb een goede baan, goed inkomen. Mijn vriendin niet, die werkt maar 2 of 3 daagjes als bakker in een supermarkt. Heeft het reuze naar haar zin alleen wordt ze wat weinig ingepland. Nou ja, zolang ze nog haar eigen rekeningen kan betalen is het prima. Ik betaal sowieso de vaste lasten van ons huis enzo omdat ik sommige maanden 1000 euro meer verdien als haar dus dan is het wel zo eerlijk dat ik meer betaal haha :p

20. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik betaal ook wat meer dan mijn vriendin hoor, verdien ook meer. Vindt dan dan idd logisch dak iets meer betaal. Vind het ook helemaal niet erg!!

Nou, ben benieuwd hoe het met iedereen gaat en welke stappen ze nu kunnen nemen?? OF net hebben genomen?

Deel Deze Pagina