Spunkie wat een geweldig nieuws! Proficiat! Geniet er van Ik heb afgelopen zaterdag de terugplaatsing gehad, nu wachten.....
Dames; onze embryo was 2 cellig en 2 dagen oud toen hij werd teruggeplaatst. Volgens de arts was dit prima. Wat denken jullie? 2 cellig, dat is toch net niks...?
Mees, als het er goed uitziet, geen fragmentatie etc, dan zal het best goed zijn. Bij mij werd er op dag twee een cryo teruggeplaatst die was 4 cellig maar niet alle cellen hadden al dezelfde grootte. Het was echt nog in ontwikkeling. Ik denk daarom dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ze plaatsen vitale embryo's terug. Succes!
Allereerst...SPUNKIE Gefeliciteerd!! Echt te gek!! En dan.... Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik heb net een vroege test gedaan!! En ik heb een héél licht streepje!!! Ik durf nog niet echt blij te zijn, maar dit geeft me toch wel een beetje hoop! Zien jullie het ook???
Oh Jess!!! Ja, ik zie ook vaag een streepje!! Wat geweldig!! Nu duimen voor een dikke vette streep Wanneer mocht je eigenlijk testen?
Ooooo Jessje!! Ik zie hem ook! Doe een kruidvat! Die zijn voor het vroege testen vaak best duidelijk. Whaaaaa! Dan zouden er zomaar 2 bijkomen hier. Super gaaf. Alvast voorzichtig proficiat!!
Haha dankjulliewel. Ik durf nog niet echt blij te zijn!! Ik zal een kruidvattestje halen! Over 3 dagen in principe testen.....
Hahaha... die ene waar ik nu zwanger van ben was 4 cellig en 2 dagen oud en de andere was net voor de TP naar 4 cellen gedeeld. Op de foto staat hij nog als 2 cellen. Ik had aan het eind van de dag de TP. Waren we eerder geweest dan waren ze misschien nog wel t2 cellig geweest. Dacht echt dat wordt hem niet hoor... Tsja, je weer hoe het af liep. Spunkie: van harte, wat een super test! Stuiter lekker verder op die wolk want dit is echt geweldig!
En of ik dat streepje zie! Ik testte bij C op dag 12 na de punctie positief, dat was een KV test en die zijn minder gevoelig. En de tweeling... maar ja, dst is natuurlijk heel anders! Nou ik duim dat dit streepje snel duidelijker mag worden.
Jaaaah jessje voorzichtig gefeliciteerd!! Zie hem ook!!!! Super cool! 2 erbij, schiet op. Hopelijk volg k snel en de andere ook natuurlijk