Ja, ik ben van plan morgenochtend nog een keer te testen met kv test. Deze test die ik nu gedaan heb was ook niet met ochtendurine. Ga ik morgen wel doen. Pffff ik hoop zo dat het klopt he!
Anders even een paar uur niet plassen Spannend!!! Zou toch wat he! Nu net dat gedoe met Geertgen enzo. Zou zo mooi zijn!
Oh Jess, ik hoop het zo voor je en inderdaad zoals Vliegje al zegt; zou toch wel heel mooi zijn nu met al dat gedoe van Geertgen! Ik duim voor je!
Ja, daarom was de hoop des te groter dat het dit keer wel zou lukken. Geen idee wat we precies doen als dit hem toch niet is... maar daar gaan we maar niet van uit. Kheb goede hoop!!
Spunkie! Gefeliciteerd joh, wat leuk! En hopelijk kan ik komende week Jessje ook nog feliciteren, spannend hoor!
Oehhhhh jessje, gefeliciteerd! Denanja, wij hadden dr van Heerenbeek. Hij was echt super aardig, nam goed de tijd en hij was vooral ook erg voorzichtig/zacht. Is ook wel een keer fijn haha.
doe trouwens nog steeds de affirmaties. Maar ben soms een beetje bang dat we te laat zijn geweest. Ik hou nu mijn temperatuur in fertility Friend bij, en die geeft aan dat ik drie dagen voor de IUI zou hebben geovuleerd. Daarvoor namelijk temperatuur dip gehad. Na IUI is mijn temperatuur wel weer opnieuw gestegen met 0,2 graden. Dus hopen maar dat dat de goeie is geweest. Maar t was echt een rare cyclus deze keer. Ovulatietesten doe maar niet positief willen worden, clearblue die ineens later reageert dan de dipsticks, dan die temperatuur daling, drie dagen voor de door Ovulatietesten voorspelde ovulatie. Vreemd, vreemd, vreemd. Maar, ik blijf hopen en duimen. Positief denken
Jessje??! Al opnieuw getest?? Frummeltje, heb je je templijstje? Wat zijn affirmaties? Wanneer is je NOD?
frummetlje dat gevoel heb ik nu! vrijdag licht streepje, zaterdag niks, zondag tuur streepje, gisteren ietsje pietje duidelijker. ben echt benieuwd wat k vandaag voor streepje heb, als t goed is moet ik morgen of donderdag iui hebben. is altijd zo geweest. hoop echt morgen want gaan morgen middag naar de boot van mn schoonouders tm vrijdag, en als k donderdag iui heb kan dat dus niet door gaan zou echt balen zijn maja alles voor het goede doel. hoop dat ik over 2 weken ook mooie test in mn handen heb!
dokter heerenbeek wilde wij eerst nooit maar nu wel weer haha hebben hem nooit meer gehad maar hebben ook zoiets we zien nu wel wie we hebben. dokter m niet meer die was vorige keer echt niet fijn! verder maakt het me niets uit.
@Denanja; I'll keep my fingers crossed!! Spannend weer. Ik hoop ook dat jij over 2 weken het uit kan gillen van blijdschap omdat je 2 streepjes ziet. Het is je van harte gegunt!!!!!!
JAAAAAA!!!!! GEFELICITEERD!!! 2 zwangeren erbij! En jij en Spunkie kunnen in dezelfde maandmama's topic schrijven, 2 lesbische stellen. Hoe bijzonder! Ik ben de enige lesbo bij de februari mama's Super meis!!! Denanja, nu jij ook nog!!
Met 7 weken precies. Dus je moet nog eventjes wachten ben ik bang, anders zien ze ook nog niks. Hartje begint met een week of 6 te kloppen. Deze weken worden hel hoor! Gaat van alles door je heen, of het een goede zwangerschap is, etc. Je kan wel laten prikken op HCG. Dat stelt je al iets meer gerust mocht je erg onzeker zijn. Maar verder gewoon proberen te genieten! Mijn test zag er een paar dagen voor NOD ook uit zoals de jouwe. Echt geweldig!
Hoe voel je je?! Onwerkelijk zeker? En je vriendin? Spunkie, jullie zullen ook wel door het dolle zijn!?
En was het in de kliniek? En hoe deed je die test? Had je die aangevraagd of kreeg je die sowieso? Pfff ineens zoveel vragen
Nou ja, ik voel me prima verder! Inderdaad onwerkelijk, durf het nog niet echt te geloven! Mijn vriendin is onwijs nuchter. Wat wel goed is anders word ik echt gek hahaahha. Wil het gelijk al vertellen aan mn moeder, maar dat gaan we na 10 weken doen hebben we net afgesproken. Kan zo moeilijk iets geheim houden he... pffff hahaha