Hahaha... Ok, ik heb eerder deze week gelezen dat het embryo twee dagen oud was toen hij teruggeplaatst werd. Zou het geen cryo zijn geweest dan zou hij op 31 juli bevrucht zijn. Dat is de datum waar je van uit moet gaan als je de leeftijd van het embryo wil weten en de duur van een zwangerschap wil bepalen. 14 dagen na bevruchting, dan is het 14 augustus, is je test datum. Je zou dan, in principe, 4 weken zwanger zijn... Nu wil jij heel graag heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg testen... Je kan het proberen vanaf 10 a 11 juli proberen. Dan zit je op dag 10 en 11 DPO. Als je het rond de 10e probeert kan ik je aanraden om zo'n vroege zwangerschapstest te gebruiken. Bij C had ik op dag 12 een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje, Lieve zag het niet eens... Deze zwangerschap is een ander verhaal, maar de heren zijn ook met zijn tweetjes... Ik testte nu al op dag 10, met een verdunt middagplasje, hartstikke positief! Je wil, in jouw geval, ook weer niet te vroeg testen omdat je Pregnyl hebt gebruikt (ga ik even van uit). Dat kan een vals positief testresultaat geven. Normaal gesproken zijn 5000 IE na 8 dagen uit je lichaam. Neem het zekere voor het onzekere en houd 10 dagen aan...
Bedankt dames, voor de duidelijke en uitgebreide uitleg! Ik zal toch echt netjes moetjes wachten ja! Komende dagen heb ik gelukkig een wat drukkere agenda, hopelijk helpt dat.....
Ik heb 12 dpo positief getest maar was een gewone iui. Heb weinig verstand van tp's enzo. Maar Mees, dat betekent nu nog maar een week wachten ongeveer! Lastig he. Succes!
♥ Lijstje lesbische mama's ♥ Zwangeren: ♥ Chybou 30 jaar, 2e en 3e kindje, ICSI (eitje partner), uitgerekend 13 november 2014 ♥ Vliegje 30 jaar, 1e kindje, KID, uitgerekend 1 februari 2015 ♥ Miss1982 31 jaar, 1e kindje, IUI, uitgerekend 18 maart 2015 ♥ Spunkie 32 jaar, 1e kindje, ZI, uitgerekend 9 april 2015 ♥ Jessje003 30 jaar, 1e kindje, IVF (eitje partner), uitgerekend 12 april 2015 Hopelijk volgen heel snel de volgende meiden: ♥ Denanja 27 jaar, 1e kindje, IUI, ronde 6 ♥ Sateschnitzel 24 jaar, 1e kindje, ZI, ronde 9 ♥ Mees17 31 jaar, 1e kindje, IVF (eitje partner) poging 3 ♥ Frummeltje13 25 jaar, 1e kindje, IUI, ronde 6 Afspraken Augustus 5: Miss1982 Afspraak VK 18: Vliegje 16 weken echo via echobureau 19: Vliegje controle 16 weken vk 26: Chybou Groeiecho en controle ZH 28: Spunkie intake vk September 9: Vliegje 20 weken echo 11: Spunkie 1e termijnecho Wijzigingen graag doorgeven in kleur
Haha nee hoor. Ik was net zo ongeduldig en veeeeel meer vrouwen samen met jou dus is helemaal niet gek
Krijg je hem pas 11 september dan, de allereerste echo? Krijg je niet eerder een echo?! Das balen zeg! Duurt nog zolang haha.
Niet altijd, ligt ook aan de vk. Bij mijn vk kregen we sowieso een echo met 8 weken. Standaard daar. Wel balen hoor.
@Mees.. ik heb een vroege test 4 dagen voor NOD gedaan.... Ik had zoiets van; is ie omo wit dan probeer ik het morgen nog een keer en de dag daarna en daarna..tot NOD.. en dan zien we wel weer En toen zag ik die lichte streep haha Ik heb nu de hele tijd als ik eraan denk dat ik Zwanger ben dak zo'n gevoel in mn buik krijg. Ook als ik denk dat ik het mn ouders ga vertellen... Hoop dat dat geen kwaad kan :O
Jess, ik denk dat ik zondag eens heel voorzichtig een testje ga doen... Dat gevoel in je buik, de vlinders/zenuwen bedoel je?! Kan denk ik echt geen kwaad hoor. Ik denk dat iedereen dat heeft, no worry's!
Ja, precies dat gevoel! Vlinders/zenuwen!! Ik ben zo bang dat dat schadelijk is ! Maar kan er niks aan doen; voel het de hele tijd als ik eraan denk!
Het echocentrum zit ook niet bij onze VK. VK: Castricum Echo: Heemskerk (ziekenhuis) Leuk detail, in dat ziekenhuis is mijn vrouw geboren.
Oh das wel jammer dat het niet gewoon allemaal in 1 zit dan! Wel grappig dat je vrouw daar ook geboren is! haha!
Das zeker jammer ja Spunkie. Je kan ook een particulier bureau opzoeken en voor een echo betalen om alvast te spieken Bij ons kan je al terecht vanaf 6 weken. Jessje, kan echt geen kwaad! Ik ben een paar keer pissig geworden op mijn honden, of zenuwachtig om iets. Was ook als de dood, maar het kan geen kwaad. Als het goed zit, zit de beeb echt wel vast.
Hier gefrustreerd! Traaag ei heb k zeg dit keer! Nog nooit latwe dan donderdag iui gehad en vamdaag was de test ewoon net zo donker als gisteren grrr. Betekend wel nog dag langer op de boot haha liggen nu in enkhuizen. Morgen naar lelystad shoppen met de boot haha
Das balen zeg! Bij jou wordt er altijd gekeken of je test klopt met een daadwerkelijk ei toch? En de testen werken altijd bij je? Misschien ben je er net wat teveel mee bezig (wat logisch is!) maar wel zorgt voor een trager eitje. Maar joh, hij is zich misschien zoooo lekker aan het voorbereiden om dit gewoon dé poging van het jaar te maken
De vorige keren was het iedere keer op Donderdag schrijf je en die waren allemaal niet raak... misschien juist goed dat het nu eens anders is! haha. Geniet van de boot enzo!
Oke, ik hoop het maar hahhaha. Ben als de doods dat het toch niet zo blijkt te zijn :O Hadden jullie dat ook?