Ik wil wel, maar mijn vrouw is stellig hierin. "Geen gerommel aan mijn buik". Dus ik moet geduld hebben...
Gebruikt iemand van jullie vitamine d druppels? Ik moet die van de vk gaan gebruiken. maar is dat hetzelfde als vitamine d3 pilletjes?
Jessje, ja ik vond de 1e weken tot aan de 1e echo echt hel! Je durft niet naar de wc, hebt geregeld krampjes of steekjes, bent bij iedere dingetje wat je voelt bang. Zolang je die bevestiging niet hebt gehad... Na de 12 weken echo werd ik rustiger en nu we de doppler om de dag gebruiken. Dan weet ik gewoon dat het goed zit. En ik groei.... heeeel hard haha!
Oke dan... Ja, die eerste echo duurt echt lang. Ik wacht gewoon op het moment dat ik het kan vertellen... dat gaat voor mij heel lang duren....
Nee, nog nooit van gehoord. Ik gebruik 'gewone' zwangerschapsvitamines. Daar zou alles in moeten zitten wat je nodig hebt.
Oke ik ben echt flink in de war... Ik kan wel janken... Ik heb net dus een flinke bloeding gehad (lijkt op ongesteldheid) Wel 3 dagen achter elkaar positief getest... wat nu :'(
Vitine d druppels hebbenn vriendin en mn moeder maar die zijn allebij niet zwanger haha. En jessje je hebt helemaal gelijk! Misschien was het vorige keren gewoon te vroeg al was 1x al t ei esprongen maja we zien ook wel. Heb wel al goed slijm dus dat is mooi. Is t ei straks misschien ook wel dichter bij t sperma . Vliegje elke keer heeft t goed gedaan ja al deed ie vorige keer al beetje raar maar toen kregen we echo omdat t voor dw bruiloft was. Maar vertrouw t wel hoor en beetje later maakt ook niet uit. T word nu gewoon vrijdag no problemo
De innesteling heeft zich al veel eerder plaats gevonden, dus dat lijkt me niet. Daarbij staat op het internet beschreven dat innestelingsbloedingen vaak maar een klein beetje is en dit is toch echt net alsof ik ongesteld ben geworden! Tis echt rood en behoorlijk wat.... Nu heb ik ook op internet gelezen dat sommige vrouwen gewoon ongesteld worden de eerste keren. Morgen idd weer een testje..en vrijdag weer... en dan Vrijdag GG maar even bellen... Vind dit echt K*T
Je kan wel test doen maar vriendinnen van me die mk hebben gehad bleven positief testen omdat het hcg niet 123 uit het bloed is. Misschien contact opnemen en om een echo vragen. Sterkte
Ahh lieve svhat snap idd dat je verdrietig bent!! En radeloos. Als je gg belt zullen ze vast en zeker zegen dat je te vroeg getest hebt. Hoop zo dat ie blijft plakken!! Leef iig heel erg met je mee!!
Oei Jessje, wat vervelend voor je! Heel veel sterkte gewenst! Mijn vrouw heeft vandaag wat nuttige telefoontjes gepleegd! Het blijkt dat je voor het ziekenhuis toch een verwijzing van de huisarts nodig hebt. Die kunnen we dus binnenkort gaan ophalen, daar hoef je gelukkig niet apart voor langs te komen of zo. Ben er helemaal hyper van, nu het van 'ja misschien willen we ooit wel een kind' over zijn gegaan naar 'we nemen stappen om een kindje te kunnen krijgen'.
Jessje: bloed je nog steeds of was het eenmalig? Heb je er ook krampen bij of is het puur het bloed verlies.. Volgens mij meen ik mij te herinneren dat je NOD nog niet was, of vandaag is maar dat weet ik niet zeker? Iig zou het heel goed een pseudo menstruatie kunnen zijn.. Mits je geen krampen hebt en het minder is als wat je normaal met je menstruatie hebt.. Het enige wat er dan niet klopt is je posi test gezien een pseudo menstruatie voorkomt wanneer er nog niet genoeg hcg is aangemaakt en je hersenen dus nog niet weten dat je zwanger bent.. In ieder geval veel sterkte en hopelijk komt het toch goed..
Ik heb niet meer gebloed... Maar durf nu helemaal niks meer te zeggen Weet gewoon niet wat ik moet denken of doen... Pfff wat een ellende. Moet ik morgen nou testen of niet?
Jessje, ik zou morgen, hoe moeilijk ook, niet testen maar dit een aantal dagen uitstellen. Als dan de test nog duidelijk is, of zelfs duidelijker lijkt mij dat het gewoon nog goed zit.. ( ik weet er natuurlijk ook niet zoveel van) maar dat zou ik doen Nogmaals sterkte!
Innestelingsbloeding kan ook nog na nod he maar is meestal wel kleine bloeding ja. Weet t ook niet meis iig leef k met je mee!