Net terug van de kliniek. Eitjes zijn nog klein maar allebij de kanten wel gezien. Dinsdag terug. en ik weet niet goed wat voor werk k wil. Liefst in de schuldhulpverlening. Maar belasting dienst lijkt me ook wel wat, vind werken met cijfers leuk.
Vandaag voor de laatste keer bij de kliniek geweest. Echo was helemaal goed. Beide kindjes maken het prima. Het kindje dat twee weken geleden zo veel kleiner was zat nu keurig op schema. Zo bijzonder, ze waren allebei wakker en aan het bewegen met het hoofdje en de armpjes. Ik ben verliefd! De twee uur terugweg naar huis hebben we vooral grinnikend doorgebracht... In november zijn we hoogstwaarschijnlijk met zijn 5en. Voor het eerst ben ik echt helemaal gelukkig en blij!
Ha Denanja, dinsdag weer terug? Soms kan het ineens heel snel gaan met het groeien van een follikel. Vriendin van mij, dinsdag niets te zien, donderdag een prachtige follikel en vandaag Pregnyl spuiten Spannend weer! Voor schuldhulpverlening zijn echt ontzettend leuke opleidingen. Aangezien de baas betaald? Ik heb een vriendin die bij de belastingdienst had gewerkt en ze vertelde dat het net een duiventeel is daar en dat er op dit moment heel veel mensen uit moeten. Dus als ik moest kiezen...
Jaah als ik moest kiezen wil k ook richting schuldhulpverlening. Wil eigenlijk door tot bewindvoerder. De opleiding ben k al mee bezig heb ook al 1 examen gehasld nog 1 praktijk en 2 theorie te gaan. Mijn vader werkt er ook en die zegt dat ze weer 1000 mensen nodig hebben. Kreeg gisteren nog vacature van hem maar dat was geen leuke, was klachten afhandeling, ja dag!!! Over 2 weken heb k gesprek met usg restart en dan kijk k ff wat zei zeggen. en ja bij mij ging t vorige keer ook snel, toen wij voor de eerste fm kwamen dacht dag 10 of 11 wassie al 14mm dus mn vriendin was beetje teleurgesteld haha ze wilde weer zo n grote maja dinsdag is goed en dan denk k woensdag of donderdag de iui
Spannend Denanja! Hoop dat er snel een mooi eitje rijpt. En Chybou, wat ontzettend gaaf zeg! 2 kindjes die het super doen! Geniet ervan
Wow, veel geschreven. Ik lees nog steeds mee, heb alleen niks te melden. Wij moeten wachten op de ovulatie. Waarschijnlijk rond 2 mei. Dus duurt nog even. Heb niet meer onthouden van iedereen, maar succes en gefeliciteerd voor de genen met goed nieuws
Wauw wat ontzettend mooi !!! Kan me voorstellen dat je helemaal happy bent Ben echt blij voor je!! Gefeliciteerd en Geniet ervan!
Ja, als je moet wachten duurt het allemaal zo lang hé? Afgelopen weekend een onwijs druk weekend gehad. Maar ook ongesteld geworden! Vandaag dus gelijk de kliniek gebeld voor een nieuwe afspraak. Nu is het wachten daar weer op... Kon het maar anders gaan he dat je gewoon meteen zwanger was haha
ja wachten duurt zeker lang! morgen alweer voor fm2 gelukkig en chybou ik denk idd dat t hier nu ook wel snel gaat, net ovulatietest gedaan en is best al wel een streep te zien dus denk dat ie morgen echt positief is. dus dan woensdag iui2 en dan weer wachten haha wachten wachten wachten. gelukkig hebben we een heel druk weekend komende week (familieweekend) en een dag langer weekend dus dan is iig de eerste week zo voorbij jessje wanneer moet je nu weer naar de kliniek dan?
Ja, Na de IUI is het natuurlijk weer hopen en bidden dat het raak is Hoop het zo voor je meid! Ik moet de 22e weer naar de kliniek. Dan wordt er eerst weer een echo gedaan. Gaat me allemaal al te langzaam hoor..pfffffffff Heb serieus respect voor al die mensen die al onwijs lang bezig zijn...
Dat wachten maakt mij echt helemaal kriegel... Ik wil zo graag een bevestiging dat ik überhaupt een ei gehad heb, maar niemand kan dat haha. Succes met wachten en de komende iui's! Wij mogen dit weekend testen maar ik durf niet haha. Mijn temp blijft normaal, niet hoger... Wel die tempdip gehad. Had al gegoogled, er zijn vrouwen die met een normale temp zwanger zijn geworden... Nou ja, we hebben nog een paar dagen. Als ik niet zwanger ben maar wel ongesteld wordt, is het ook prima voor nu. Dan weet ik in ieder geval dat mijn lijf werkt, daar ben ik nu het bangste voor met mijn PCO. 3 maanden een goede cyclus gehad, mooi ei. Zaad laten overkomen en dan zul je zien dat mijn cyclus nu klote is en ik geen ei heb gehad.. Maar ja, kan niet meer doen dan deze week door zien te komen hahaha.
De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst! En dat is in dit geval ook echt zo. De dagen duren mega lang naar je NOD toe ... en dan een week ervoor is het allerzwaarst. Vond ik tenminste Wij hebben de 22e pas een afspraak. Volgende week Dinsdag. Dat duurt al lang haha
Ik denk dat ik gelijk heb en inderdaad mijn ei vorige week niet heb gehad maar gisteravond... had zoveel buikpijn, bal in mijn buik. En nu doen mijn tepels ontzettend pijn, precies zoals de vorige cyclussen... Ben benieuwd of mijn temp dan toch gaat stijgen nu, of ik gelijk heb. Dat zou betekenen dat ovulatietesten inderdaad niet goed werken, ik voor niks ben geinsemineerd en we dus 1 rietje zaad a 250 euro kwijt zijn. Maar dan weet ik wel dat ik over 2 weken eindelijk ongesteld wordt en gevolgd kan gaan worden met echo's. Zat nog te denken aan een innesteling ofzo, maar mijn tepels deden de 3 cyclussen hiervoor meteen pijn na een ei, vorige week dus niet. Zit nu op dag 29 dus dan zou ik over de 40 dagen gaan. Nou ja, zolang ik binnen die dagen een eigen eitje krijg zonder hormonen, dan doen we het daar maar mee he. Vanochtend was ik ineens strontmisselijk, zat te kokhalzen achter mijn pc op kantoor. Was kort daarna weer over. Durf niet te testen dit weekend, durf niet te geloven dat het voor ons ooit raak kan zijn. Het voelt onwerkelijk dat het ooit kan gebeuren, onbereikbaar zeg maar. Daarom durf ik eigenlijk niets te hopen.
Hier ook een gelukkig lesbisch stel we hebben een zoon van 1-4-13,die heeft m'n vrouw gedragen. Zij raakte zwanger bij de 3e poging Iui,dit werd helaas een miskraam. Nieuwe poging na miskraam is onze zoon geboren. In oktober ben ik begonnen met Iui,1e poging was gelijk raak. Helaas na een goede echo alsnog een miskraam gehad. Nu ben ik weer zwanger en dat was voor mij de derde poging. Morgen 2e echo Wij zijn ook via Geertgen onderbehandeling
Welkom mama mus. Was leuk al een zoon en weer zwanger dan is t nog redelijk snel raak geweest bij jullie. Hoop zo dat we ook niet veel iuis nodig hebben. Vliegje dat zou echt zo zonde zijn!!! Hoop dat t wel inesteling was en je grwoon zwanger bent! hier vanmiddag bij gg geweest. Morgenvroeg pregnyll spuiten en dan donderdag ochtend onze 2de iui zin in!!
Chybou;even een vraag ; je zegt dat je alle gegevens van de donor al weet. Maar dat kan toch niet? Mag ik vragen hoe je aan die gegevens komt? *benieuwd*
Yup, aangegeven dat we een groot gezin wildedankje. Nu zwaaaaaaar in de zenuwen. Vanmiddag 2e echo ivm miskraam. Maar bij de miskraam had ik een goede echo met 8 weken in gg. 5 dagen later bij intake verloskundige nog een echo, helaas slecht nieuws. En ik zit nu op dezelfde termijn . Geen echo meer bij gg maar gelijk met 6 weken naar verloskundige