Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Ongesteld geworden...:(

2. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas ook ongesteld geworden. Gisteren al de voortekenen helaas, temperatuur was al gezakt. Hoopte nog op een late innesteling en vandaag een sTijging te hebben, maar vandaag weer gezakt en nu constipatie. Heb ik altijd als ik ongesteld moet worden. Nog niet erg veel bloed, maar dat zal niet lang meer duren. Wel twee dagen te vroeg m'n menstruatie dus weer. Vind het toch vreemd.

3. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Balen mees en frummeltje

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah balen meiden! :(
    Leef met jullie mee!

Wij hebben een tophuisarts. We kregen de verwijzing direct mee. Hadden binnen een maand een afspraak in het zkh en daarna werd meteen mijn cyclus gevolgd. Zaad gekocht en weer een maand later konden we al starten. In febr de 1e afspraak en in mei de 2e iui en zwanger. Dus het kan snel gaan.

We hebben trouwens onze meubels veranderd! Of nou ja, nieuwe gekocht. We hebben nu hoogglans wit, een bartafel etc, echt niet praktisch. Zette het op mp om te kijken wat we ervoor konden krijgen. Binnen een aantal uur verkocht! Dus gister nieuwe meubels besteld haha. Heerlijk, die hoogglans waren nog van mij en mijn ex. Nu hebben mijn lief en ik samen meubels gekocht.

Ga gauw weer naar kantoor. Het gekkenhuis weer in :( ben zoooo moe. Moet eigenlijk in de avond nog studeren maar krijg het nu niet voor elkaar. Het is zo druk op kantoor dat ik 's avonds total loss ben.

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoe voelen de zwangeren zich nu? Geen bloedverlies meer gehad Jessje?
    Chybou, hoe is het met jou nu?
    Spunkie, nog geen kwaaltjes?

6. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ohhh wat ontzettend balen meiden!!! Ook ik leef met jullie mee! Dat is weer herladen en op naar de volgende ronde. Drink een lekker wijntje vanavond!

Hier gaat het wel oke. Ben erg moe alleen. En 's ochtends krijg ik amper mn ontbijt weg. Ik eet wel, maar het gaat niet van harte! Geen bloedingen meer gehad en heb van die sensitesten gekocht die Chybou me aanraadde om dan om de dag een test te doen...ik heb er een beetje veel besteld waardoor ik nu iedere dag gewoon nog test, tot ze op zijn hahaha. Maar knaltesten hoor!! Dus volgens mij zit het wel goed :D
    Alleen hoop ik dat de weken snel gaan, want ik kan niet wachten tot de 1e echo en de Combitest... we willen proberen om te kijken of we de combitest iets eerder kunnen doen, aangezien we weggaan met mn schoonouders een weekend. We willen dan ook vertellen dat we Zwanger zijn, maar mn vriendin wil dat liever doen na de uitslag vd Combitest..

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Denk dat dat echt pas bij 12 weken is. Misschien kan het al bij 11?

Ik heb op Facebook een leuke link gezet van een lunchtent in Amersfoorts waar ze van alles en nog wat hebben. Misschien leuk?

Lunch, Diner & Terras | Ambiance Houtrust

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Frummeltje en mees echt balen!!! Allebij 2 dagen te vroeg toch?

frummeltje ik had afgelopen cyclus ook 2 dagen te vroeg. Normaal altijd 1 dag of nacht voor de nod maar toen dus ook 2 dagen. En u was mn cyclus dus ook erg lang voor mijn doen. Kan me herinneren dat die bij jou ook lang was toch. Ga je nu die hcg doen?
    ik heb besloten hem wel te doen als k volgende week ongi word.
    zie alleen op tegen de uitgangs echo, heeft iemand van jullie die al gehad? Dan ben je nog ongi en weet niet lijkt me best raar.

maja hopen dat k gewoon niet ongi word dan is t niet nodig :)

9. Mees17

Mees17 Actief lid

30 jun 2014
    297
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
  11. Sateschnitzel

30 jun 2014
    79
    9
    8
    Vrouw
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
    Bedankt voor jullie reacties.. Ben blij dat ik "gelijk" heb hierin.. Wist ik uiteindelijk ook wel maar is fijn jullie meningen hierover te horen.
    Vandaag huisarts gebeld alleen helaas pas dinsdag afspraak.. Dan wel weer gewoon bij eigen huisarts... Ik ga in ieder geval niet eerder weg dan met een verwijzing.. Ben nog steeds gepikeerd erom..

Chybou: wij wonen in Heemskerk, Noord Holland.. Is dus best uit de richting (ritje van 2u) maar ben vandaag wel eens door de site heen gegaan en overweeg het wel..

Anyhow.. Vanochtend gaf FF een kruis aan.. Op maandag (!) Weliswaar een stippelkruis maar toch.. Mocht dat wel het geval zijn zaten we in ieder geval perfect en kan het wachten ( waar ik al mee bezig was) beginnen..

Mees en Frummeltje: wat ontzetten k*t zeg! Sterkte! :(

12. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @vliegje:
    Mijn vrouw zegt dat ze nergens last van heeft, maar ondertussen is ze constant moe. Moet ik meegenieten van haar opboeringen. Gelukkig geeft ze niet over. Ze vergeet als wat los en vast zit. En ze moet veel plassen.

Dus ze heeft nergens last van. ;)

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oja Spunkie, je vrouw draagt. Maar hahaha heeeel herkenbaar :)

O Sate dan is het toch nog even spannend dan!? Heb je een tempkaartje? Heb daar ook wel wat kijk op inmiddels haha.

14. Sateschnitzel

30 jun 2014
    79
    9
    8
    Vrouw
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
  15. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denanja ja wij gaan hsg doen, maar dan in het plaatselijk ziekenhuis. Begin september intake, dus daarvoor nog wel IUI poging nummer zeven. En dan de volgende menstruatie bellen voor de afspraak hsg. Vonden we handiger dan eerst naar gg voor gesprek, dan naar weert voor hsg en later weet naar gg voor IUI.

Ook besproken dat we waarschijnlijk IUI met milde stimulatie willen gaan doen.

Ik heb er sinds gisteren echt alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Er zijn gelukkig nog zoveel mogelijkheden die we kunnen proberen. Heb ook minder het gevoel nu van het moet nú. Tuurlijk zou dat helemaal geweldig zijn, maar nu is het meer: ik wil graag een Kindje. En als dat over een half jaar is, dan wachten we nog een half jaar. Begin meer geduld te krijgen merk ik. Dus dat is positief.

Weet ook verder niet wat dat ineens vandaan komt haha

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Saté, je tempkaartje ziet er goed uit, zeker nu je temp hoog blijft. De 10e of 11e je ei geweest denk ik. Wanneer heb je de inseminatie gedaan? Toch spannend zeg!

17. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik heb dat ook Spunkie; ontzettend moe, veel plassen enzo, maar ook (nog) niet misselijk. Hopelijk blijft dat ook weg. Heb wel 1 dag gehad dak me misselijk voelde, maar daar ist tot nog toe bij gebleven.

Vanochtend werd ik (heel gek dit:p) wakker door steken in mn kont! Het deed echt zeer! Ben gelijk gaan kijken natuurlijk op internet en kan zijn vanwege de hormoonhuishouding, maar ook dat er van alles gebeurd en veranderd van binnen. Nou, kan je vertellen; dat was geen pretje! Iemand anders dit ook gehad??

@denanja; wanneer is je NOD precies? Ga je al eerder testen of ga je wachten?

Voor degene die fb hebben; willen jullie even reageren op het bericht? En verder waren dr hier geen mensen meer die mee wilde gaan he?

Kan nog steeds hoor als je van gedachten veranderd! ;)

18. Sateschnitzel

30 jun 2014
    79
    9
    8
    Vrouw
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
    We hebben maandagavond om +/- 19u geïnsemineerd..
    Pfoe ik duim me suf dat we goed zaten.. :p

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Het zal kiele kiele zijn misschien. Beter is om echt voor je ei het zaad te laten klaarliggen haha. Maar je weet het niet! Kijk naar ons, 250.000 zaadjes maar en toch zwanger! Terwijl de meeste ziekenhuizen dan niet eens IUI's doen, pas bij een miljoen zaadjes.

20. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Kheb mn dag niet ofzo :( Hormonen? Geen idee, maar voel van alles en nog wat en ben over het algemeen echt zwaar geirriteerd...

Deel Deze Pagina