Jess ik heb ook vage klachten. Zijpijn onder mijn ribben gewrichten van mijn vingers die pijnlijk zijn plassen is al een stuk minder geworden. En nog steeds niet misselijkXD Twee weken wachten en dan termijn echo. Nu lekker twee weken vrij.
Ik haat horrormonen...maar alles voor het goede doel!!!!!! Voel me ook echt schuldig als ik klaag... Sterkte Vliegje..
Ahhaa frummeltje. Dat is idd wel te begrijpen dat je t in jeneigen xiekenhuis wilt. Wij wonrn in weert dus dat is makkelijk dan . Mijn nod is vrijdag ga misschien eerder testen maar denk t niet. Heb wel nig 2 kvk liggen maar doe k alleen als k geen menstruatie klachten heb denk k. En k heb vandaag veel last van puistjes dus ben er bang voor
Dat hoeft niks te betekenen. Sinds ik zwanger ben heb ik veel meer puistjes dan normaal! Door de hormonen. Hoop echt dat het nu raak is...
Ja hoop k ook jessje. We zien wel verder nog nergens last van. frummeltje wij staan er t zelfde in als jullie. Liever gisteren als vandaag zwanger maar over een half jaar is ook oke. T komt wanneer t komt.geniet nu samen met mn vrouw nog van t met zn 2tjes zijn. Lekker in bed liggen tot half 12 vanmorgen bijv spontaan spullen pakken en ergens heen gaan en dat soort dingen. Ondertussen tel ik wel af tot vrijdag en dat duurt nog laaaaaang haha
Ja, het duurt lang als je moet wachten tot je testdag! En blij als het eenmaal zover is! Ik heb 4 dagen voor NOD met een vroege test getest en testte toen al een heel licht streepje Maar Vliegje had gelijk...het wachten tot de eerste echo duurt nóg langer! Je weet niet of het wel goed zit. Ik word gek van onzekerheid. Ik kan ook pas écht blij zijn als ik op de echo zie dat het er zit en goed zit!
Ujessje ik denk dat wij daar wat minder moeite mee hebben. Zijn heel nuchter erin en denk dat ik wel geloof dat t goed zit als t er eenmaal zit. Gaan meer zwangerschappen goed dan fout. Natuurlijk blijft er iets van spanning maar denk vooral naar nieuwsgierigheid.
Hier was die onzekerheid een hel. En dan weer wachten tot de 12 weken. Dat konden we dus niet haha. En van 12 tot 19 ook niet haha. Daarom hebben we maandag met 16 weken nog een echo kan niet wachten!
Kan ik me voorstellen. Denk dat wij hetzelfde hebben. Ik ben zo benieuwd. Denk heel vaak; zit je er nog wel?
Zo... Weer even een berichtje van mij. Wij hebben een paar pittige dagen met onze kleine meid achter de rug. Nu zijn we ook niets gewend, C. is zo'n makkelijk kindje. Ze is ineens helemaal panisch voor afvoerputjes. We zijn een weekje geleden een weekendje weg geweest en daar maakte het bad een heel hard geluid als het leeg liep. Sindsdien is C. als de dood voor alles met een afvoerputje. Woensdag had ze zich ingebeeld dat er één in haar bedje zat. Ik kreeg haar met geen mogelijkheid in bed. Huilen, huilen, huilen... Inmiddels gaat het weer wat beter, maar ze is nog een beetje wiebelig. Er gaat ook zo veel in dat kleine hoofdje om. Eigenlijk lijken alle grote ontwikkelingen ineens tegelijk te komen. Dat is aan de ene kant super leuk om te zien, maar aan de andere kant lijkt ze een beetje in de war te raken van alles. Tja, als je dan een gehandicapte, mama hebt die 27 weken zwanger van een tweeling is, dan kan je niet de hele dag rondgedragen worden. Daarbij moet deze mama het extreem rustig aan doen... Helaas gaat dat maar moeilijk. Ik ben ook te eigenwijs om de hele dag op mijn kont te zitten... Ik blijf maar bloedingen en harde buiken houden. Aan de ene kant probeer ik er een beetje nuchter onder te blijven en aan de andere kant ben ik ook als de dood dat de jongens veel te vroeg komen. De meeting in oktober ga ik niet meer meemaken. Inmiddels hebben we hier besloten dat ik in september ook niet meer naar college ga. Gelukkig had mijn werkgever al bedacht dat ik het nieuwe schooljaar niet meer voor de klas zal starten. Maar goed, so far so good. De jongens zijn levensvatbaar. Elke dag is er één en wie weet tellen we zo door naar de 36+ weken. Ik hoop het zo! Denanja, ik hoop dat die puistjes en andere klachten een positief teken zijn. Ik had ook vrij vroeg in mijn zwangerschappen een onzuivere huid. Bij mijn waren dat vooral rode bultjes op mijn voorhoofd. Wij hebben beide, meerdere keren, uitgangsecho's gehad. Het is, vooral voor jezelf, even een beetje raar. Maar voor de artsen is het de normaalste zaak van de wereld. Jessie, welkom in het land der hormonale, geïrriteerde, emotionele zwangeren. Grappig, die steken in je kont herkende ik meteen! Spannend meis, nu gaat zo'n beetje het hartje van het kindje kloppen. Ik vond dat een bijzondere gedachte. Bij C. hebben we met 6 weken en 1 dag een echo gehad. Daar was een heel klein knipperend 'lichtje' op te zien. Spunkie, ik heb ook geen last van mijn geboer. Mijn vrouw daar in tegen... Ach, tegenwoordig liggen de jongens zo hoog dat als ik even te hard boer er een halve maaginhoud mee om hoog komt. Jak! Ik weet het! Maar ja... Wees eerlijk, ons lijkt/leek het allemaal heel leuk om zwanger te zijn. Saté, gek genoeg ben ik in verwachting geraakt van de pogingen waarvan we allebei dachten dat het toch niets zou worden. Twee uur rijden is een flinke afstand. Wij weten daar alles van. Wij deden er ook zo'n twee uur over, wij wonen in Twente. Toch, het was het me meer dan waard. Ik vind het een prettige kliniek en het lijkt zo nu en dan wel een COC in de wachtkamer.
Ah Chybou, wat sneu. Dan hebben jullie redelijk wat te stellen gehad afgelopen week. Jij bent degene die in een rolstoel zit? Mag ik vragen hoe dat ook alweer precies zat? Dames, zijn er meiden die wel willen meeten? We hebben nu 11 oktober als optie in Amersfoort. Echter willen de febr mama's ook meeten. De 12e. Waarschijnlijk wel in hetzelfde restaurant als waar wij zitten dan haha. Dus dan boeken mijn lief en ik misschien een hotelletje want ga geen 2 dagen heen en weer rijden. Maar als er maar 1 of 2 aanmeldingen zijn, dan kunnen we het beter misschien even uitstellen. Laat maar weten!
Sterkte Chybou, met je zwangerschap & met de afvoerputjesfobie! Een meeting (op 11 oktober in Amersfoort) lijkt mij misschien wel leuk, maar ik moet nog even kijken hoe het dan is allemaal (hoe het bezoek bij de huisarts gegaan is, of we de week ervoor nog naar de bijeenkomst van Meer dan Gewenst gaan, dat soort dingen). Lijkt me in elk geval fijn als de definitieve datum hier genoemd wordt.
Denk dat we het voorlopig even uitstellen. Misschien vlg jaar ofzo? Als iedereen zwanger is of bevallen dan is het voor sommige misschien ook niet zo confronterend.
chybou wat vervelend zeg!!! ennuh meis, rustig aan doen he die jongens moeten zo lang mogelijk blijven zitten!!! hier vanmorgen misselijk opgestaan! t zakt nu beetje weg maar heb nog steeds een vervelend en vol gevoel in mn buik! hoop zo dat het een goed teken is! heb verder nog geen last van mn rug/borsten wat ik normaal wel heb als k ongi moet worden. maar ik weet ook dat dat zo ineens kan komen, dat heb ik vorige ronde wel gemerkt. fingers crossed! zou wel echt toeval zijn als t deze maand raak is. we hadden deze keer zoiets van maakt niet super veel uit als t niet raak zou zijn omdat we gewoon super veel verjaardagen in april hebben en dan vooral eind april en ook echt belangrijke mensen. en dus zul je net zien dat t nu wel raak is haha (zou dan eind april uitgerekend zijn) wat natuurlijk helemaaaal niet erg is!!! want zou er ook echt niet een maand voor overslaan maar t is wel typisch.
@chybou; wat een gedoe allemaal joh! Idd rustig aan doen! Sterkte!! @denanja; laten we hopen dat het raak is!! Ik ben een dag voor mijn verjaardag uitgerekend, maar boeit me echt niet! Haha. En ach dan hebben jullie er gwn nog een verjaardag bij. Gezellig hoor
haha dat is ook toevallig jessje! kunnen jullie t samen vieren later . nee die verjaardag boeit me dan ook echt niet hoor! hoop gewoon dat t raak is haha
Denanja, spannend dan! Vrijdag is je NOD? Wanneer ga je testen? Hier vanavond weer een pretecho! 16 weken En heb mijn 1e positiebroek aan
vrijdag is mn nod ja! en probeer niet eerder te testen, en als we al eerder testen is t woensdag. ben benieuwd hoe t morgenvroeg gaat, heb nu al weer zin om te slapen haha leuk een pretecho!!! haha en hoe zit ie?