Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes vanmiddag! Begrijp dat je zenuachtig bent. Laat je het ons weten :)

2. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Welkom Mama Mus! Hoop dat alles goed is gegaan??

Merk dat veel lesbische koppels toch voor IUI kiezen. Ben nog niemand tegen gekomen die het zo doen als wij (IVF, eitje van mn partner bij mij)
    Dit is toch niet uniek?

3. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ohh gaat snel ineens!!! haha. (alhoewel het voor jou wss uber langzaam gaat :p)

Successss !!!

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Met mijn exvriendin ben ik hiermee bezig geweest. Tenminste, traject gestart. Toen nog eigen donor. We hadden kunnen starten, maar ik wilde niet. Hield het af omdat het tussen ons niet lekker zat. Maar anders had ik dat ook gedaan.

Nu kiezen we voor een andere weg, omdat ziekehuizen en gynaecologen niet achter deze behandeling staan. Is echt alleen voor privé klinieken ed. Omdat het blijkbaar toch wat risico's kan geven. Ik vind het echter ook een mooie gedachte hoor!!
    Maar mijn huidige vriendin is heel kleinzerig, kan haar zo'n punctie niet aan doen haha. En ze vindt het prima op deze manier. Maar ik vind het zeker mooi dat het kan!

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jee dat gaat snel!! Succes morgen!
    Ik sta er soms van te kijken dat sommige vrouwen echt geweldig mooie cyclussen hebben.
    Als ik vorige week nog geen ei heb gehad, heb ik die nu nog steeds niet gehad en zit nu op dag 30. Laten we hopen dat dat niet zo is... heb gewoon geen zin iedere keer 40 dagen te wachten. Dan geven ze me maar hormonen :p
    Maar ik wacht mijn aanstaande NOD maar even af.

6. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dalles was goed ! Nu genieten;)

Wij hebben bewust niet voor inter relationele donatie gekozen. Dat voelde niet goed. Te ingewikkeld. Dit voelt voor ons veel natuurlijker

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jessje op t geertgen forum is toevallig vandaag iemand nieuw gekome die ook zelfde als jullie doen geloof ik. Maar verder idd veel iui. Wij vinden dat gewoon prettiger. Willen ook iet te moeilijk doen en netzo als vliegje wil ik t mn vriendin ook iet aandoen aangezien ze chronische ziek is en maar 1 eierstok nog heeft ook.

Gaat idd best snel nu haha vanmorgen pregnyll gespoten, voelde je niks van gelukkig, en morgen vroeg naar gg :) heb er zin in haha. Me wel voorgenomen dat k iet te vroeg wil testen misschien 1 dag eerder maar niet nog eerder. Ben benieuwd of me dit gaat lukken haha.

Ben trouwens ook echt blij met mn cyclus! Snap vliegje dat je dan liever hormonen hebt dan steeds zolang te moeten wachten hoor.

Mama mus wat fijn dat alles goed was! Lekker genieten nu :)

8. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessje, ik denk dat veel vrouwen ook IUI kiezen, omdat je dat onbeperkt kan doen, qua vergoedingen. Ivf heb je maar drie pogingen.

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes met de IUI Denanja!

Ik heb weer iets geks, nu is ineens mijn temp gestegen... Na mijn ei geen stijging, afgelopen maandag heel veel buikpijn. Ik dacht dus dan pas een ei, zonde van de IUI. Maar misschien is het een innesteling ofzo? Raar... Word gek van mezelf en dat wachten.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Een innesteling kan vliegje al zou dat beetje laat zijn.

hier iui gehad met 0,7 zaad. Vind t weinig maja ondergrens is 0,5 zeggen ze. Enja hoeft er maar 1 hard genoeg te zwemmen he.
    ook nog echo erna gehad en zag mn grote ei zitten :) die gaat dus vandaag springen. Zag t zaad ook zitten haha. Mn vriendin heeft t weer in mogen spuiten :)

Nu dus weer 2 weken wachten pfff

heb ook mn body warmer vergeten maar net gebeld en ze leggen hem weg :).

gelukkig hebben we een heel druk en leuk weekend (familieweekend) dus de eerste week gaat zo om :)

11. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Mijn vriendin wil het juist heel graag op deze manier, omdat ze ADHD heeft en de mogelijkheid er is dat ze het zelf niet hoeft te dragen (ze denkt dat ze er knettergek van wordt als het kindje druk in dr buik is...). Nu kan ik het kindje dragen van een eitje van haar. Mij maakt het niet uit hoe we het doen. Ik ben allang blij en gelukkig als ik een gezond kindje op de wereld kan zetten!

Mochten we voor een 2e gaan, dan wil k wel dat het ook mijn genen zal hebben. Maar goed, das allemaal praat voor later ;)

Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan hier verder met iedereen.
    Ik denk dat mocht ik de 2e TP hebben gehad ik helemaal niet ga testen... pas echt op mn NOD... Denk dat ik mezelf anders alleen maar gek maak!
    Gelukkig heb je genoeg afleiding inderdaad...haha. Dan gaat de tijd veel sneller!!!

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hahaha zag je ze zwemmen?! Spannend zeg! Hopelijk is het gewoon raak.

Wij testen nu ook zondag pas denk ik. Had heel verhaal neergezet bij zwangerschapssymptomen, maar weinig mensen reageren haha. Wil zo graag iemand die zich kan vinden in mijn verhaal en ook met die onzekerheden zit zodat ik gerust gesteld kan worden hahaha.

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Haha je zag ze liggen op t bms. Denk dat t luie zaadjes zijn haha luie donor ;)

Spannend vliegje!!

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Sorry voor de late reactie. Ik was heel druk met zwangerschapsgerelateerd ziek zijn. Haha!

@Mama Mus: Wat een mooi gezin, en ook al gaat het zwanger worden bij jullie vrij voorspoedig, na miskramen lijkt het me dat je nu ook weer in een spannende periode zit.
    Na de geboorte mag je bij stichting donorgegevens een aantal gegevens opvragen. Dat hebben wij gedaan en hierdoor weten we hoe oud hij was toen hij doneerde, of hij getrouwd was, welke kleur haar en ogen hij heeft, hoe lang hij is, hoe zwaar hij is, wat zijn beroep is, welk opleidingsniveau en een aantal karakterkenmerken.
    Iedereen met kinderen uit een donor mag die gegevens opvragen.
    Kijk hier maar eens.

@Jessje: Mijn partner heeft geen zwangerschapswens, maar wel een grote kinderwens. Ik ben geboren met een open rug en de kans was groot dat ik deze door zou geven aan mijn kinderen. Dit was voor ons één van de redenen om voor eiceldonatie te kiezen. Voor ons was er geen mooiere manier om samen kinderen te krijgen. Op een bepaalde manier was dit ook wel eerlijk. Mijn vrouw het hormonen spuiten en de punctie en ik de zwangerschap ;)

@Denanja: Luie donor! Haha... Nou ja, er hoeft er maar één snel genoeg te zijn!

@Vliegje: Ik heb me nooit zo bezig gehouden met temperaturen. Ik denk dat ik er helemaal gek van zou worden... haha!

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Wat grappig dat je dat op kan vragen na de geboortr. Wist k niet dacht dat alleen t kind t kon. Maar leuk.
    en ja dat is idd wel een eerlijke verdeling bij jullie, zwangerschap en hormonen haha.

vliegje ik doe ook niet aan tempraturen.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Chybou, jullie redenen zijn wel heel mooi ja. Ik vind het ook heel 'romantisch' hoor als het zo kan. Maar mijn huidige vriendin vind het gewoon op de normale manier prima. Ze heeft ook geen 'draag' wens, maar wil wel graag mama zijn en zo kan het ook.

Kennen jullie trouwens de serie Generation Cryos van MTV? Komt op zondagavond. Heel leuk! Over een meisje wat op zoek gaat naar haar (onbekende) zaaddonor en inmiddels een hoop broers en zussen heeft ontmoet.
    Voor ons wel erg herkenbaar en interessant.

Ik google me suf op of ik een ei gehad kan hebben met een lage temp, positieve ovulatietesten, klachten, etc, aangezien ik nu pas een tempstijging krijg... Maar de ClearBlue digitaal is toch niet zomaar positief geweest denk ik dan?

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ja ik heb dat wel eens gekeken op MTV. Dan is het terugvinden van de donor in Nederland een stuk makkelijker! Mooi programma.

Ik zou, denk ik, het hele temperatuur idee, in de zin van een stijging en een daling, los laten. Ga er van uit dat je een eisprong hebt gehad en of je zwanger bent of niet merk je vanzelf of zie je aan het testje over een paar dagen.
    Misschien is dit heel simpel gesteld, maar het probleem is dat je, hoeveel je ook googled en tempt het gewoon niet weet!
    Soms kan je door een klein virusje al veranderingen in je temp zien zonder dat je ziek bent. Hoewel tempen het één en ander kan zeggen over je cyclus is het geen exacte wetenschap.

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nee das waar.. maar dat loslaten is zooo moeilijk.
    Na deze ronde temp ik niet meer en geen ovutesten. Alleen echo's :D

Fijn paasweekend voor iedereen!
    Mocht ik nieuws hebben dit weekend, kom ik wel ff langs haha :D

19. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja generation cryo, volg ik ook. Erg leuk om te zien. Kun je ook een beetje inleven hoe onze kinderen zich misschien straks voelen.

Dat je inderdaad als ouders donor gegevens op kan vragen wist ik ook niet nee. Dat ga ik zeker wel doen, als wij een wondertje op de wereld hebben mogen zetten.

20. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kennen het programma niet. Zal het eens in de gaten houden. Wij hebben het vandaag aan onze opa en oma's vertelt. Morgen de ouders aan de buurt.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina