dat is idd wel apart!! wij doen nooit meer testen op de dag zelf en erna. heb er nu maar 2 gebruikt wel lekker goedkoop zo . gisteren bench en transport hok en speeltjes voor de pup besteld zo zin om heb dinsdag te gaan halen! maakt die wachtweken ook wat minder erg denk ik, hoop ik. ben 3 weken vrij dus hoop dat ik dan lekker druk ben met zindelijk maken van binky dan gaat de tijd lekker snel. en idd frummeltje dan is t niet anders en heb je volgende maand weer een kans. ben benieuwd wat ze je voor hormonen geven, dan moet je denk ik wel onder controle blijven kwa echo's
Denk dat je eitje dan maandag in de loop van de dag of nacht is gesprongen en het blijft geloof ik 12 tot 24 uur vruchtbaar dus het kan hoor!
Nog een weekje erbij ja hihi. De 12e. Kijk er zooo naar uit! Volgende week nog wat drukke dingen. Notaris, 20 weken echo, we gaan lekker een dagje naar de dierentuin, dan de tuin in orde maken en het huisje klaar maken en dan is de grote dag. En dan de week erna een midweekje naar Centerparcs. En dan zitten we ook alweer op de helft van de zwangerschap.
de iui ging super goed, voelde dit keer zelfs niks van de eendenbek! ennnn 4,4 miljoen zaadjes!!!! onze donor doet t steeds beter! eerste 5x 0.7/.8 toen 1.4 en nu 4.4! zijn nu zoooo blij! nu 2 weken goed broeden
We hebben gister de baby gevoeld! Nu weet ik het zeker! Ineens een flinke schop, voelde het aan de buitenkant dus meteen mijn vriendin's hand gepakt en hoppa nog een schop. Super gaaf zeg! En wat is dat bijzonder Mijn hoop was de baby voor het trouwen duidelijk te voelen en nu een week voor het trouwen is het echt zo
Hoe gaat het allemaal meiden?? Hier gaat alles tot dusver goed! Het enige waar ik last van heb is moeheid. Ik moet smiddags een uur slapen, anders red ik de avond niet eens! Over 2 weken gaan we het mijn schoonouders eindelijk vertellen Ik kijk daar zo naar uit!!! De week daarop mijn ouders en dan mn broer (mn moeder is al op de hoogte)... Ben zo benieuwd naar alle reacties! Aanstaande Vrijdag rijden we (als het allemaal goed is) voor de laatste keer naar GeertGen. Krijgen we dan nog een echo en dan hoeven we daarna niet meer terug.
Hier alles goed. Vandaag kamertje opgehaald wat we via marktplaats hebben gekocht. Beetje vroeg maar was precies wat we zochten dus toch maar gehaald nu de rest nog haha.
Hier alles goed! Alleen 5 uur in de auto gezeten, trouwjurk gehaald maar jee wat een reis voor ons. Maar hij is gaaf! Nog 6 nachtjes slapen
Ach, wij hadden ook al heel vroeg spullen. Waarom niet? Ik geloof niet in goden verzoeken...! Leuk juist! Wij gaan morgen een kinderwagen ophalen en zijn nu druk in de babykamer. Muur al geschilderd en ledikantje staat er ook al
Ohh echt super spannend allemaal! Nog maar 4 nu haha Hopelijk hebben jullie net als vandaag prachtig weer!