Jess hoezo nesteldrang haha. Wij gaan woensdag de kinderwagen halenXD het is gewoon allemaal zo leuk Donderdag de nekplooimeting ben benieuwd hoe groot hij nu is en of het allemaal goed is.
Wij morgen de 20 weken echo, heel eng toch wel! Voel de baby al geregeld, zooo bijzonder!! Geniet ervan meiden!
t mooie weer is geregeld vliegje moeten jullie nog veel doen deze week? enja dat snel dingen kopen herken ik weet zeker dat wij dat ook gaan doen haha nu met de puppy ook. heerlijk om alles te kopen haha hoop dat t voor ons ook snel zover mag zijn.
Ah wat schattig! Wij hebben alles eigenlijk al geregeld, alleen boodschappen doen. Vandaag de 20 weken echo gehad. Alles goed! Niertjes, hartje, longen, maagje. Alles goed en werkend. Geen afwijkingen gevonden. Hoofdje en buikje zijn iets kleiner dan gemiddeld, maar mooi nog binnen de lijn zeg maar. Beentjes liggen perfect op schema. We weten nog steeds niet wat het wordt, we hebben netjes weggekeken. Goed he Morgen dagje dierentuin, even lekker met z'n tweetjes weg.
Tof zeg! Blij voor jullie!! En vandaag vast een heerlijke dag gehad, want jullie hadden prachtig weer!
Zo, net de echo gehad. Alles zag er goed uit, mooie knipperende pixels. Uitgerekende datum is gewoon hetzelfde gebleven. Meteen bloed laten afnemen voor de combinatietest en een echo-afspraak gepland voor de 12-weken echo. De baby was lekker aan het zwaaien en trappelen.. Zo verliefd.
@vliegje + partner: wij wensen jullie morgen een hele mooie dag toe! Dat het zonnetje maar de hele dag schijnen mag en jullie heerlijk genieten kunnen van elkaar! Probeer de dag zo bewust mogelijk mee te maken, want zoals je weet is hij zo voorbij! Heel veel liefde en geluk gewenst van ons!!
Mn vorige bericht is niet blijven plakken zie ik, dus nu nog een keer. vliegje heel veelplezier morgen! Geniet ervan, t gaat veel te snel voorbij!!
Hier is mijn menstruatie waarschijnlijk onderweg. Temperatuur was vanmorgen 36.9, vanaf m'n ovulatie is mijn temperatuur steeds 37.0 geweest
Wat balen frummeltje! Hopelijk blijft ie toch uit!!! denanja hoe gaat het bij jou?? Chybou...hou je het nog vol? wij hebben vanmiddag weer een echo... kijk er naar uit!!!