Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Frummeltje dat zou echt balen zijn en ook weer iets te vroeg toch.
    Hier voel ik niks raars. Ja weer gevoelige borsten maar heb k elke keer dus niet raar.
    T gaat niet zo goed met onze pup hij wil geen brokjes eten dus moeten morgen even de dierenarts bellen best vervelend en zielig.

Jessje hoe was je echo?

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jessie hoe was de echo?

We hobbelen rustig door hier. Eerlijk... het is echt pittig! Ik kan niet zo veel meer.
    Maar met de jongens gaat het goed, dat is natuurlijk super fijn!
    Vandaag zei mijn lief dat ik echt kolossaal ben en een uur later zei ze dat mijn tenen op kleine worstjes beginnen te lijken.
    Van je vrouw moet je het hebben ;)

3. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    @denanja eet ie wel andere dingen? Of helemaal niks?
    @chybou hahahaha altijd leuk om te horen hihi

echo ging goed!! Was weer zo mooi om te zien..! Bewoog lekker en alles zag er goed uit. Vertelde dat we ook al bij de Verloskundige geweest zijn....nu schijnt dat met eiceldonatie niet via de vk te werken, maar moeten we naar de gyneacoloog in het ziekenhuis! Wist ik helemaal niet, dus ga Maandag eens even informeren...

fijn weekend allemaal!!!

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dit hoor ik voor het eerst. Iedereen die ik ooit gesproken heb die zwanger is uit eiceldonatie liep gewoon bij de verloskundige, of er moest een (andere) medische reden zijn om de controles bij de gynaecoloog in het ziekenhuis te doen.
    Nu was ik bij C, en nu ook bij de jongens, wel onder controle bij de gynaecoloog. Dat komt omdat ik een open rug heb. Dat mijn kindjes ontstaan zijn uit eiceldonatie is nooit aanleiding geweest voor andere controles of onderzoeken.
    Het enige wat bij eiceldonatie vaker voor komt dan bij andere zwangerschappen is zwangerschapsvergiftiging. Dat is iets waar je zelf ook alert op moet zijn.
    Jullie hebben, denk ik, jullie verloskundige op de hoogte gebracht van het ontstaan van jullie kindje? Zij bepaald of hierbij een medische indicatie van toepassing is.

Soms vraag ik me af in hoeverre GG goed op de hoogte is van het vervolg traject. Tegen mij zeiden ze bijvoorbeeld dat ik wel twee zwangerschapsvitamine mocht slikken omdat ik verwachting van een tweeling ben.
    Toen ik dat mijn gynaecoloog vertelde trok hij zijn wenkbrauwen zo ver op dat ze bijna in zijn wijkende haargrens verdwenen.
    "Dat heb ik nou nog nooit gehoord" zei hij.

Dus ik zou zeker maandag je verloskundige of huisarts even bellen en vragen hoe dit zit ;)

5. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Thnx voor de info chybou. Ik heb mijn vk ook al gelijk gemaild met de vraag hoe het nu precies zit. Woensdag hebben we een afspraak bij vk, gaan we gwn naartoe en informeer dan gelijk wel...

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee dames! We zijn weer boven water :)
    Geweldige dag gehad gister! Enorm verwend ook :)

Hierbij wat foto's, zal eerst de foto's van de fotograaf plaatsen, daarna komen er nog wat mobielfoto's.
    Ik zie nu wel dat ik dikker ga worden :$ Mensen gaan het aan me zien, krijg een dikkere toet en ga echt wat rondom dragen en niet meer helemaal naar voren.
    Maar goed, het hoort erbij en vind mezelf nog niet afschuwelijk terwijl ik normaal echt vreselijk blijf plakken op foto's.
    Ik ben dus degene met jurk aan :)
    Mijn haar was helemaal ingevlochten en opgestoken, normaal komt het bijna tot aan mijn kont.
    Op de foto met de taart zie je een doek wat bij ons in de kamer hangt van ons in lingerie. Die is net voor de zwangerschap gemaakt hihi.
    (hij geeft de foto's niet direct weer, ff op de link klikken)

De kus nadat mijn vrouw me zag :)

De vader van mijn vrouw (wat klinkt dat leuk!) werkt bij de vrijwillige brandweer en had het leuke idee ons 'weg te geven'. Echt super bijzonder was dat!

Ons taartje

We hadden een ringenmeisje :) Ze loopt nog maar net, maar kwam heel enthousiast mét het ringenkussentje naar me toegelopen :)

Met mobieltje gemaakt in onze tuin

We hebben ook nog een paar foto's in de sneeuw gemaakt (Skidome, omdat we heel graag snowboarden). Dat was cool!

En met snowboots aan :p

Zo kleine impressie :D

7. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Prachtige foto's! Onwijs blij voor jullie dat het een geslaagde dag was!! Gefeliciteerd dames :)

8. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke foto's zeg!! Je ziet ook dat jullie genoten. En geluk gehad met het weer.

Hier gelukkig nog geen bloed. Staying positive...:cool:

9. Cartje

Cartje Niet meer actief

Het gaat wel erg snel met alle berichten etc 😄 aangezien ik niet elke dag kijk mis ik veel en kan ik ook niet echt reageren sorry.

Vliegje gefeliciteerd met jullie huwelijk !

10. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    @cartje het is ook veel haha geeft niks hoor ;)
    @frummeltje wat fijn!!! Wanneer kun je testen??

Ik heb mn banner aangepast. Was vergeten te vertellen dat de gyneacoloog een verkeerde datjm door had gegeven. Ben niet uitgerekent op 12 april, maar op 16 april. Echt bizar, maar goed...

11. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook jess niet 14 maar 18 maart haha

12. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ja, stom he?! Want je kan het zelf natuurlijk ook uitrekenen online....hahaha

13. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Hallo dames, ik kom hier ook eens kijken. Ik ken Vliegje van het freya-forum volgens mij... En misschien anderen ook wel, zonder het te weten.
    Ik ben dus MrsBucket (mijn kat heet Bucket) en ik ben vorig jaar november getrouwd met mijn vrouw en beste vriendin. We zijn nu meer dan vijf jaar samen. Eind vorig jaar zijn we begonnen met behandelingen bij GG, 2x ICSI en daarna 6x IUI. De laatste was gelukkig raak, want ik wilde daarna eigenlijk een vruchtbaarheidsonderzoek. Dat was niet meer nodig. Ik vind het allemaal nog wel spannend, want ik heb pas 1 echo gehad en heb dinsdag pas de tweede. Soms twijfel ik of alles goed zit, maar ik denk dat iedereen dat in het begin heeft.
    We wonen in Brabant en werken allebei in de zorg.

Ik heb hier een beetje gelezen, maar nog niet veel. Vliegje, in ieder geval gefeliciteerd met je huwelijk! De foto's zien er goed uit.

Ik kijk niet vaak hier, dus ik doe mijn best om alles bij te houden, maar dat lukt lang niet altijd.

14. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Frummeltje, hopen dat het zo blijft! Duim, duim, duim!
    Jessje, houd je wel de leeftijd van het embryo aan in plaats van je laatste menstruatie? (Ik reken graag even met je mee... GG had dat bij mij ook 'fout' gedaan en dat scheelde 3 dagen).
    Bucket, leuke naam voor een kat! Welkon! Die onzekerheid herken ik hoor. Het is allemaal zo pril, je ziet vrij weinig aan jezelf en je voelt nog niets bewegen... Spannend dinsdag!
    Vliegje, ik had al van alles langs zien komen op FB. Wat een leuke foto's! Leek me een geweldige dag!

Even klagen... pff wat ben ik benauwd vandaag! Linker kindje ligt in mijn linker long, rechter kindje in mijn rechter long... Sta te happen naar adem :(

15. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel chybo.

Jessje, mijn test datum van gg is de 18e. Dus nog een paar dagen. Spannend!! Afgelopen keren was ik vandaag of morgen ongesteld...

16. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    @chybou ja, mijn laatste menstruatie was 10-07-2014. Terugplaatsing was op 29-07-2014 van een 5 dagen embryo. Wanneer is nu mijn uitgerekende datum?:(

@mrsbucket welkom! Er zijn dr meer hoor die niet iedere dag kijken...helemaal niet erg, wees welkom :) en gefeliciteerd met de zwangerschap!!

@frummeltje ik duim heel hard voor je!

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @mrsbucket hiii :) welkom.

@frummeltje hoop dat t ook weg blijft hoor!

@vliegje mooie fotoos!!!

@ik, voel me nog gewoon goed, last van mn borsten maar dat heb ik elke periode. verder zaterdag erg last gehad van mn rug, normaal de dag dat ik ongesteld word maar nu dus gisteren, erg raar maja vandaag was dat weer weg dus alleen maar fijn.

binky had zaterdagochtend nog niks gegeten en nauwelijks gedronken en heb ik dus besloten toch de dierenarts te bellen, nou bleek ie een darminfectie te hebben, zo zielig! maja antibiotica gehad en astronauten voer, een spuit voor zn darmen tot rust te brengen en een spuit met vocht met extra suikers.
    nou we herkennen hem vandaag niet meer terug! hij is super vrolijk weer! echt een puppy nu, speels, wilt drinken en eten!!! we zijn dus weer helemaal gelukkig. hij is ook echt sociaal, heel fijn.

@chybou balen dat je je zo slecht voelt zeg! hoop dat ze beetje vercshuiven nog.

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jessje: het klopt bij jou (toevallig) precies met je laatste menstruatie datum. Ik kom ook uit op 16 april.

Denanja: wat sneu voor Binkie. Wel goed dat jullie zo alert zijn.

Kwart voor 12 en de jongens hebben zin in hamburgers...

19. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ja, ik snap ook echt niet hoe ze aan 12 april kwamen, maar oke. Zijn we dus iets minder ver als we dachten.

haha en...hamburgers gehaald?? ;) Ik heb dat nog niet zo dat ik ergens ineens mega trek in heb. Wel dak dik wordt en niet alleen mijn buik :(
    Aankomend weekend gaan we weg met mijn schoonouders en dan gaan we het hun via een taart vertellen. Ik zal er een foto van maken ;)

Ben heel hard aan het duimen voor jullie (frummeltje en denanja)... hoop het zo!!

20. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @MrsBucket
    Welkom! (ik had je al gezien in de april 2015 club)

@frummeltje en denanja
    Spannend!!

@vliegje
    super mooie foto's!!

#vertellen:
    Ouders en schoonouders hebben we het meteen vertelt, toen de test positief was.
    Nu met de 10-weken echo nu ook aan collega's
    Pas met de 12-weken echo vertellen we het aan iedereen.

Deel Deze Pagina