Vanochtend kreeg ik een mail terug van de Verloskundige dat onze afspraken verwijderd waren n.a.v. mijn mail over wat GG had gezegd. Morgen zouden we eigenlijk een afspraak hebben voor een echo en de intake. We baalde allebei hiervan, omdat we niet weten hoe lang het duurt voordat we in het ziekenhuis bij de gyneacoloog terecht kunnen! Dus toch maar even gebeld en gelukkig zijn de afspraken terug gezet. Dus sowieso morgen weer een echo. Ik word soms gek van die onzekerheid of alles nog wel goed zit. Dan voel ik bijv steekjes of krampen ofzo en denk dan gelijk dat het mis is. Ik word er soms echt gek van. Is dit herkenbaar of niet? Ik voel me ook al zo dik (niet alleen mn buik, maar ook de rest) dat ik dacht minstens 5 kilo aangekomen te zijn. Vanochtend ging ik op de weegschaal staan en er was maar 1 kilo bij!!! Jeej ik kijk wel uit naar het moment dat mn buik goed zichtbaar zwanger is hahaha. Hoe gaat het met Denanja en Frummeltje? Ongesteldheid nog steeds uit gebleven??? Ik hoop het zo he!! En chybou...krijg je alweer wat meer lucht??
Jessje snap dat t allemaal wat kut is bij jou zeg. Fijn dat je nu morgen toch gewoon een echo hebt. hier is de ongesteldheid nog niet aanwezig heb ook eigenlijk geen tekenen dat ie kkmt. afgelopen zaterdag veel last gehad van mn rug maar nu niet meer, pjjn in mn borsten is ook minder. Nog geen krampen gehad. wel heb ik heel erge hoofdpijn vandaag erg vervelend. Ik heb goede hoop maar weet dat het nog elk moment door kan breken. Ik word meestal snachts ongesteld dus hoop morgenvroeg goed nieuws te hebben. frummeltje jij hebt vandaag 2 weken na iui. Ben benieuwd!!!!
Helaas test negatief . nog niet ongi maar net wel roze slijm bij afvegen dus hoop dat t snel doorkomt nu.
Zojuist weer bij de Verloskundige geweest. We hebben het gehad over wat GeertGen gezegd heeft over het begeleiden van een Gyneacoloog bij eiceldonatie. De verloskundige zei ook dat dit complete onzin is, omdat ze niet meer doen dan een verloskundige. Sterker nog; bij de verloskunde kijken ze vaker dan in het ziekenhuis.... snap niet waarom GG dit tegen ons zegt... Magoed, wij blijven dus gewoon lekker bij de VK lopen. Hierbij onze echo van vandaag. Ben idd 9w6d... dus het klopt precies. Het was weer zo mooi en de beeb is al zo gegroeid weer (3cm nu). Was al lekker ah bewegen. Zo bijzonder mooi om te zien........
Mag ik toch ook even zeuren?? Mijn buik is namelijk behoorlijk opgezet en nu lijk ik niet zwanger, maar gewoon dik. Hier baal ik ontzettend van. Ik pas nog maar 2 broeken en mijn shirts zitten te strak. Voel me doodongelukkig met dat. Heeft iemand tips voor me qua wat te doen met kleding?? Ben al met mn meissie wezen winkelen, maar of het is te groot of het zit te strak Sorry voor mn gezeik, maar moest het even kwijt. Vindt het lastig omdak heel vaak denk; zeik niet zo en wees blij dat er een wondertje in je groeit....
hey jess heb dat ook spijkerbroeken gaan niet meer dicht, laat nu de knoop los en trek een riem aan dan gaat het ook. of broeken van esprit van die dunne zomer broeken zitten ook lekker laag
Hoi Dames, Ik lees al een tijdje mee op het forum maar nog nooit wat gepost. Ik zal me vandaag dan toch maar eventjes voorstellen. Ik ben Patricia,27 jaar, kom uit de buurt van Roermond. Ben in feb. 2013 gestart bij geergten, in september of oktober 2013 eerste iui gehad. helaas liep niet alles lekker soepel, heb daarna aan de glomyd, glonal f en de pregnyl gezeten... Een aantal keren moeten overslaan. Maar mag nu eindelijk vertellen dat het dan toch is gelukt 19 April is de uitgerekende datum. Nu het allemaal bekend is zal ik ook zo nu en dan eens reageren op het forum want ik hield jullie allemaal toch stiekem al een beetje in de gaten
Patricia, welkom en gefeliciteerd!! Jessje, mooie echo. Niet te druk maken, je darmen spelen nu ook onwijs op. Grote kans dat je straks niet gewoon 'dik' bent maar gewoon mooi zwanger! En ja, ik heb er ook moeite mee hoor.. ik zie mezelf groeien, ook aan de zijkanten... dus niet alleen van voor. Ik die altijd een strak insanity buikje had, heeft nu wen ronde toeter. Maar het hoort erbij! Denanja, wat klote zeg Dikke knuffel
Ik had al vrij snel zwangerschapsbroeken aan, juist ook doordat ik in gewone broeken dik leek. Er zijn zwangerschapsbroeken die wat strakker zijn en dus ook over een niet zo grote buik goed blijven zitten. Verder lekker veel stretch en losse kleren. Ik kon strakke dingen absoluut niet hebben in het begin!
Ik heb de lijst zo goed mogelijk bij gewerkt, maar kon niet alles meer terug vinden. ♥ Lijstje lesbische mama's ♥ Zwangeren: ♥ Chybou 31 jaar, 2e en 3e kindje, ICSI (eitje partner), uitgerekend 13 november 2014 ♥ Vliegje 30 jaar, 1e kindje, KID, uitgerekend 1 februari 2015 ♥ Miss1982 31 jaar, 1e kindje, IUI, uitgerekend 18 maart 2015 ♥ Spunkie 32 jaar, 1e kindje, ZI, uitgerekend 6 april 2015 ♥ MrsBucket 30 jaar, 1e kindje, IUI, uitgerekend 12 april 2015 ♥ Jessje003 30 jaar, 1e kindje, IVF (eitje partner), uitgerekend 16 april 2015 ♥ patries008 27 jaar, 1e kindje, IUI, uitgerekend 19 april 2015 Hopelijk volgen heel snel de volgende meiden: ♥ Denanja 27 jaar, 1e kindje, IUI, ronde 8 ♥ Sateschnitzel 25 jaar, 1e kindje, ZI, ronde 10 (on hold) ♥ Mees17 31 jaar, 1e kindje, IVF (eitje partner) poging 3 ♥ Frummeltje13 25 jaar, 1e kindje, IUI, ronde 7 Afspraken September 22: Spunkie Combinatietest 29: Spunkie 2e afspraak VK 13 weken Oktober 14: Vliegje controle vk 24 weken 20: Vliegje pretecho 3D 25 weken November December: 1: Vliegje groei-echo 32 weken Wijzigingen graag doorgeven in kleur
Hi ladies, Zou ik hier misschien mogen mee kletsen? Na 10 mislukte IUI's zijn wij deze maand gestart met ICSI. Hartstikke spannend allemaal! Ik zie dat er al veel van jullie zwanger zijn: Super! Gefeliciteerd met dit mooie nieuws
Welkom Patries & zijaanzij, tuurlijk mag je meepraten @patries gefeliciteerd ! Hoe voel je je ?? ja mijn buik veranderd met de dag gewoon.. echt bizar. Maar hij wordt nu al wel ronder... Ik moet mss maar eens kijken naar nieuwe kleren... mijn vader en zijn vrouw (zij werkt in het ziekenhuis als leidinggevende op de kraamafdeling) weten nog van niks...ik was er gisteren en ik was zooo bang dat ze iets zag! Maar gelukkig kwam er geen vraag hahaha. Volgende week vertellen... vanavond taart bakken voor mn schoonouders...foto volgt nog
Zijaanzij en Patries welkom. Leuk dat jullie meekletsen. Dit forum raakt aardig gevuld zo Denanja wat balen weer meis! Frummeltje heb jij al nieuws? Jessje ik herken het 'probleem'. Het is van beide niets. Het is geen 'vetje' maar ook nog geen zwanger buikje. Het staat gewoon nergens naar, vond ik... hahaha. Ik heb het ook in het begin van de zwangerschap van C (bij de jongens was ik er sneller vanaf want ik had al snel een heel duidelijk zwanger buikje). Ik was beide keren in de winter zo ver als jij toen was. Mijn oplossing was laagjes. Maar ja, dat is nu met dit weer niet zo'n goede oplossing. Wat bij mij goed werkte bij spijkerbroeken die niet meer goed / fijn dicht wilden was een haar elastiekje door het knoopsgat (daar een lusje mee maken en dan het lusje om de knoop) Ik kon zo nog redelijk lang mijn normale broeken aan. Fijn dat je gewoon bij je verloskundige mag blijven. Het blijft een maf verhaal dat van GG. Evira wanneer ben je uitgerekend en hoe oud ben je? Dan zetten we je op het lijstje
Haha Jessje k heb t zelfde probleem met t buikje! Ik had vooral problemen met mn werkbroek en daarom ook al zo vroeg moeten vertellen. Mag nu gewoon mijn eigen broeken aan en heb voor t werk 2 zwangerschapsbroeken besteld bij C&A zijn gister binnen gekomen en ik moet zeggen ze zitten heeeeeerlijk! geen druk op je buik haha en t valt niet eens op dat het een zwangerschapsbroek is.. Succes met vertellen!! ik ben benieuwd!! Ik heb niet echt super veel kwaaltjes al zeg ik t zelf.. de vermoeidheid wel heel erg.. laatste 2 dagen ook af en toe beetje buikkramp of ja k weet niet.. gevoel alsof iets drukt op me blaas.. niet echt prettig... Als k te veel heb gegeten misselijk... maar gelukkig niet overgeven haha en uhmmm ja soms van die jankbuien.. vorige week zelfs bij de voice of holland :S:S Denanja eerlijk gezegd weten we niet precies hoeveel iui's we hebben gehad.. of 7 of 8, heb een paar keer moeten overslaan helaas dus daardoor ook de tel een beetje kwijt geraakt hahah Zie net dat t bij jou weer niet gelukt is balen meid!! Ik heb trouwens gelijk nog een vraag aan de dames die bij Geertgen lopen of hebben gelopen... Hebben jullie rekeningen gekregen? zo ja hebben jullie die ook al vergoed gekregen van de verzekering? Ik heb er namelijk 1,5/2 maanden een ingediend bij de unive/zorgzaam maar nog niets terug ontvangen. van de week gebeld en hun zeggen dat dit ligt aan geertgen, dat zij niet op deze manier met de mensen om hadden mogen gaan enzenz. het wordt wel uitbetaald maar de grote vraag is wanneer... De 2e rekening moet nu ook betaald worden.. maar omdat ik aan de hormonen en alles heb gezeten zijn het geen goedkope rekeningen... ben benieuwd of er mensen zijn die na de herstart rekeningen hebben gekregen die ze wel al vergoed hebben gekregen...