O wat leuk gedaan!! Hier een negatieve test... dus toch eitje afgelopen week pas gehad.. 9 dagen wachten op menstruatie en dan een nieuwe ronde in met echo's!
Wat leuk gedaan Mama Mus!! Waarom opa en oma eerst en niet je ouders? haha. Ik zou het juist andersom doen Balen dat het niet is gelukt Vliegje!! Inderdaad..nieuwe ronde, nieuwe kansen, maar ja, liever natuurlijk meteen raak. Wij moeten morgen weer naar de kliniek voor een echo. Ergens volgende week de 2e TP..en dan maar hopen dat het raak is! (de pendels zeggen van wel, maar ja... of dat ook echt zo is? )
Soow ben ik weer na een super leuk familieweekend. En wat is de tijd gevlogen zeg! Geen rare dingen gevoeld, veel krampen wel, maar dat komt denk k door t vette eten Agja nog ff geduld hebben, gelukkig t weekend weer vol familie dingen dus gaat lekker snel. dat programma op mtv kijk ik ook vindt ook erg leuk ja, gister gemist maar komen veel herhalingen. ik wist ook niet dat jemdie gegevens op kon vragen! Denk dat we t ookmgaan doen ja, al is t alleen om ergens op te bergen voor t kindje voor later. Maja eersg maar zwanger zien te worden . wat balen vliegje! Zat je gevoel toch goed he. Echt fijn dat je volgende ronde met echos is. Wij gaan over op de lh testen als deze ronde niet raak is. 2 rondes met echos gedasn en lh testen en de lh testen logen niet en mn cyclus is gewoon mooi 28,29 dagen. Scheeld op en neer rijden jessje heel veel succes morgen ben benieuwd!
Staan die afleveringen niet op internet? Wij hebben het wel opgenomen op stick. O fijn dat de lh's gewoon werken. Wonen jullie ver van Geertgen af? Spannend de nieuwe tp! Ik moet morgen nog ff bloedprikken, maar das meer de formaliteit.. Kan niet wachten op mijn menstruatie nu haha.
Vanochtend bloed geprikt en om 13u bellen voor de uitslag. Toch is er nog een sprankje hoop mijn temp daalt namelijk weer, wat misschien toch een menstruatie betekent? Toch een eitje gehad? Ik heb zondag een kruidvat test gedaan, negatief, in de prullebak gegooid en gister maak ik bakje leeg en kijk nog eens. Zie ik een streepje, maar met wat gelig ernaast. Geen roze lijntje, wel een lijntje. Indrooglijntje dacht ik gewoon. En toch blijft er dat sprankje hoop, gek he. Nou ja, hoop gewoon dat ik volgende week dan ongesteld wordt, des te sneller kunnen we beginnen met echos Cryo heeft nog 1 aflevering!
Bloedtest negatief. Heb dus gezegd nog getempt te hebben (moest stoppen van de dokter eigenlijk maar wilde toch die bevestiging ) hihi. Ik verwacht de 29e ongesteld te worden en dan kan ik vanaf 9 mei weer voor echo's komen denk ik.
Dankje Chybou!!! Zal het vandaag of morgen eens kijken! Nou Vliegje...hopelijk word je snel ongesteld! Gisteren bij GeertGen geweest.... Het gaat ineens snel!!! :O Sneller dan de eerste keer! Mijn eitje was al groot genoeg dat ik gisteravond gelijk al Pregnyl kon spuiten. (Was deze keer trouwens gevoeliger dan de vorige keer) Aankomende Zaterdag de 2e Terugplaatsing al! Jaja, op Koningsdag Ik had die dag afgesproken eigenlijk met mijn broer, maar ja...dit heeft natuurlijk voorrang!! Voelde me er wel rot over om af te zeggen (zou met mn nichtjes 2 en 4 jaar naar de stad gaan) omdat ik uiteraard de reden niet wilde vertellen haha. Maar ja, straks is dat wel weer leuk om te vertellen wat de reden ervoor was Hoop dat de pendels ongelijk hebben..........................
sow dat gaat idd snel dan! wel fijn hoor!!!en idd je hebt een goede rede om af te zeggen. maar moeten jullie zo ver rijden dan anders kan je toch ook ff gaan of niet? ik heb gister een pendel gehad van mei... en nou mogen wij 1 mei testen haha dus dat zal wel heel fijn zijn . maar eind mei hebben we dan ook nog een kans dus dat scheeld haha
Het is 3 kwartier rijden naar GG voor ons, maar mijn broer daarentegen woont hier 1,5 uur vandaan. Wij worden morgenochtend gebeld door GG en dan horen we hoe laat we terecht kunnen. Dus alles is zo onzeker die dag dat het me beter leek maar af te bellen Komt een volgende keer wel weer Mijn vriendin heeft een punctie gehad. Hier zijn toen 2 cryo's uitgekomen. Mocht deze ook weer niet lukken moet ze weer die punctie ondergaan. (arme schat, maar alles voor een goed, leuk, mooi doel ) Hopelijk krijgt ze dan wel meer eitjes zodat we meer pogingen hebben dan... Oehh hopelijk hebben de Pendels gelijk!!! Spannend hoor!! Je moet wel weer geduld hebben he
ja helaas moet je idd altijd een doses geluk hebben ja. en ja dat is idd allemaal erg onzeker en slim dat je dan die afspraak afgezegd hebt. succes iig morgen! en idd hopen dat als ze nog een punctie moet, de opbrengst groter is!
Nou, vertrek zo naar GG. Vind het wel weer spannend. Het enige nare vind ik de TP zelf...dat je daar zo met je benen wijd ligt met een eendenbek...bah haha. Maar alles ervoor over! Spannende periodes allemaal weer... Hoop dat ik minder zenuwachtig ben als de vorige keer. Toen voelde ik iedere keer zo'n apart gevoel van zenuwachtigheid door mijn lichaam gaan...herkennen jullie dat? Fijne Koningsdag trouwens allemaal...
Heel veel succes jessje. Misschien is t allemaal al gebeurt haha kan ook. Ik vodn vooral de eerste keer dat ik daar met mn benen wijd moest vervelend, dat boeit me nu echt niet meer al vind k de eendenbek natuurlijk niet fijn haha maar voel er ook niet heel veel van. Mijn wachtweken duren nog maar 5 dagen jij komt er weer in, spannend! ik voel verder nog niet veel, alleen veel last van zeurende hoofdpijn iedereen fijn weekend
Alles is goed gegaan! Nu weer 2 weken wachten... pfffffff haha Dat het je lukt Denanja om geen vroegtijdige test te doen De laatste loodjes wegen het zwaarst he... succes! Nou, ik vraag me ook af hoe jullie je voelen op het moment dat je IUI of een TP heb gehad... ?? Lukt het jullie om "normaal" verder te gaan, afleiding te zoeken e.d. ???? Ik merk dat ik er wel mee bezig ben (minder dan bij de eerste TP) en vaak denk; kan dit wel? Is dit wel goed? Moet ik niet... Vraag me af hoe jullie daarmee omgaan...
Bij mij ging het de eerste wachtweek altijd wel, maar de tweede ging ik nadenken bij elk ding dat ik voelde!