Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patries008

16 aug 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff de wachtweken vond ik altijd verschrikkelijk!! voelde altijd van alles ene maand nog meer als de andere maand... en de keer dat ik ben zwanger geraakt merkte ik eigenlijk juist niets.. Ja ik had meer honger als ik achteraf terug kijk... We zijn wezen uit eten bij de griek normaal krijg ik zo een schotel echt niet op en nu had ik gewoon de hele schotel op en nog een extra stuk vlees en friet echt te erg gewoon hahaha

En idd de wachtweken tot de eerste echo zijn inderdaad nog erger!! ook de weken tot de 2e echo bij de VK vond ik verschrikkelijk... daarna hebben we het iedereen verteld.. nu aant wachten tot de 12 weken echo 5 oktober... maar die vind ik al iets minder erg... alhoewel ik t wel spannend vind want dan zien we voor t eerst pas een echt mensje!!

En wat die rekeningen betreft... ik heb er ook nog behandelingen bij zitten van voor het faillissement.. heb gister maar weer betaald.. wel een paar dagen te laat. Maar wordt tijd dat we ons geld gewoon terug krijgen... wordt hier een beetje gestrest van.. niet echt goed voor ons he hahah...

@ Jess fijn dat je vader en zn vriendin ook zo positief waren en heerlijk dat je t niet allemaal hebt moeten uitleggen haha ik krijg ook steeds vaker vragen... ja maar hoe dan blablabla hahaha

2. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vliegje, ik was net geen vijf weken.

3. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Frummeltje: Wat verdrietig en jammer.
    Ik vind het wel goed dat je naar de positieve kant kan kijken. Je weet nu dat je zwanger kan worden.
    Ik ga heel erg hard duimen dat je snel weer zwanger mag worden en negen maanden zwanger mag blijven.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zijaanzij, spannend week nu nog voor je dan!

Ja op zich wel heel leuk haar te verrassen he.. het wordt wel moeilijker. Ik zou ze zoooo blij maken als we weten wat het wordt. Maar ik vind de verrassing ook zo leuk haha.
    Ik denk er nog even over.. de afspraak was verrassing houden. Maar ik weet zeker dat ze helemaal happy is als we het wél van te voren weten.

5. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel chybo.

Ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen.

Heb trouwens een brief gehad van gg dat voor cz verzekerden alles vergoed wordt. Dus dat is erg fijn om te weten.

6. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Die brief hebben wij idd ook gehad. Echt fijn!

Ik heb gisteren 2 positiebroeken gekocht. Wat zit dat apart! Maar wel fijn hoor. Heb nu het gevoel dat ik me weer een btje leuk kan kleden :)
    Wij zijn zo verwend geweest met iedere week een echo dat ik het nu wel weer erg lang vind duren voor de eerstvolgende echo. Deze over 10 dagen pas; 6 oktober als we de combinatietest gaan doen. Zijn er een beetje laat mee, maar ga er vanuit dat alles goed zit...

7. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Vandaag met de vrouw van mn vader gesproken (werkt op de poli in het ziekenhuis) over Verloskundige of Gyneacoloog... Zij raadde ons toch de gyneacoloog aan in het ziekenhuis voor controles ipv de verloskundige...

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    En waarom dan precies Jessje?

9. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Omdat bij eiceldonatie er een verhoogt risico bestaat dat het misgaat. Bij een gyneacoloog in het ziekenhuis zit je dan dichter bij het vuur. Daarnaast zijn de verloskundige in het ziekenhuis meer opgeleid dan bij een praktijk en houden onderling met gyneacoloog meer contact met elkaar over de zwangerschap.

wij hebben dan dus ook besloten toch naar het ziekenhuis te gaan voor controles...

10. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik kan me daar iets bij voorstellen Jessje. Heel belangrijk is dat je er zelf prettig bij voelt.
    Wij hebben hier in het ziekenhuis geen verloskundigen, alleen gynaecologen. Fijn dat die tussenoplossing er voor jullie wel is.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dat risico bij eiceldonatie heb ik ook gehoord ja dus zkh is een goede keus denk ik. Over 3 weken hebben wij de pretecho. Ben beetje angstig. Droom over rare gezichtjes enzo haha. Baby is enorm druk en vannacht echt beroerd geslapen. Maar het is zo fijn hem te voelen. Dit weekend nog inkopen gedaan en geboortepakjes gekocht. Zo lief!

12. patries008

16 aug 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Even een Update mbt. de rekeningen van GG. Mijn vriendin heeft vanmorgen weer de halve morgen aan de telefoon gehangen met de verzekering en met Geertgen.. Wij hebben blijkbaar 1 rekening welke nog is van voor het faillissement en deze moeten we proberen te declareren bij de oude baas van Geertgen.. is alleen niet bekend of we deze ook daadwerkelijk terug krijgen. dus ik ben benieuwd....
    En de Unive heeft eerlijk toegegeven de rekeningen daar zo lang mogelijk te laten staan (kan soms zelfs maanden duren) dus mijn vriendin erg boos gezegd dat de unive nu aan het rentenieren is van ons geld, dat wij geld hebben moeten lenen omdat we anders de rekeningen niet kunnen betalen. en dat als je een kleine rekening betaald je het binnen 10 dagen terug hebt maar dat ze deze grote rekeningen dus maanden laten staan.
    Nu zijn we op een of andere lijst gezet omdat we "geld problemen" hebben (zij weten toch niet wanneer jij iets wel of wanneer jij iets niet kunt betalen!!) en als het goed is moeten wij nu binnen een maand ons geld hebben.

Dus Denanja ik weet niet of jij inmiddels je geld van de ZSVK al terug hebt.. Maar anders zal ik er ook even achteraan bellen dat je geld problemen hebt anders kun je nog maanden wachten op je geld. Hebben ze zelf toegegeven.

@ vliegje maak je geen zorgen! geen angsten hebben stress is niet goed voor de kleine! Heerlijk dat je de kleine kunt voelen!! lijkt me geweldig... ik moet helaas nog even wachten wat mij weer angstig maakt... vooral omdat mijn grootste zwangerschapskwaal (de vermoeidheid) langzaam minder begint te worden.. en dat ik verder bijna nergens last van heb... 10 oktober pas 12 weken echo... dus moet nog even geduld hebben hahah

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Patries goed idee! Zal morgen weer even erachteraan bellen dat ik een volgende rekening nu niet kan betalen :p. Zij kunnen idd toch niet in je portomenee kijken.

hier morgen iui8

14. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Vanochtend bij de VK voor het eerst het hartje gehoord.
    :D

De uitslag van de combinatietest was ook heel goed.
    Nu wachten op de volgende afspraak met de VK en de 20-weken echo.

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Super Spunkie!

Patries, wat een gedoe met die rekeningen.. Ik ben zo blij dat ik toen naar mijn gevoel heb geluisterd en we niet naar Geertgen zijn gegaan. Niets ten nadele van jullie en de zwangere dames he! Maar het voelde voor mij niet goed.

Ja de baby is behoorlijk druk :) Heb ook al wel wat harde buiken geloof ik, soms voelt mijn buik aan als een keiharde bal (ook na het seksen..).
    Verder voel ik hem bijna de hele dag, in de nachten word ik er (nog) niet wakker van, dus hopelijk heeft hij hetzelfde ritme als zijn mama's :p

Denanja, succes!

16. patries008

16 aug 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denanja Succes! dat worden weer 2 spannende weken voor jullie!!

@ Spunkie wat fijn heerlijk zeg!! nu lang wachten tot de 20 weken haha

@ vliegje idd goed naar je gevoel geluisterd haha maarje we hebben het niet in de hand zullen we maar zeggen.. maar wel een hoop stress hierdoor... Maarja zoals ik altijd maar zeg... Alles komt goed... ook dit zal vast en zeker goed komen :) en harde buiken lijkt me niet echt prettig maar hoort er allemaal bij en we krijgen er iets moois voor terug toch :)

17. zijaanzij

zijaanzij Lid

7 okt 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    He dames! Ik heb ook de herinnering van de rekening binnen gekregen (die eigenlijk naar het VGZ moet) maar dus nu tussen wal en het schip is beland. Wat een gedoe; morgen maar weer eens bellen.

Hier helaas het eeuwenoude verhaal. Verse tp in ieder geval mislukt :(
    Ik zal mijn 'eeuwenoude verhaal' proberen zo kort mogelijk weer te geven ;) ik voel altijd een week van de voren al dat ik ongesteld ga worden. Soms gaat dit gepaard met kleine bloedingen, maar soms ook niet. Niet een heel groot probleem zou je zeggen maar ik ben er super onzeker over. Het feit dat ik namelijk minimaal een week van te voren mijn ongesteldheid al voel aankomen doet mij twijfelen of mijn baarmoeder wel met het juiste bezig is. Bij de 10 IUI's voelde ik het vaak zo'n 4/5 dgn na de IUI al en nu met de tp al één dag na de tp. Ik ga niet bloeden maar voel wel dat mijn bm al bezig is met ongesteld worden (ik kan deze krampen echt heel erg goed van andere krampen onderscheiden). Ik vraag mij dan ook af of een embryo wel kan innestelen als mijn bm al bezig is met 'afstoten'.... De doktoren zeggen allemaal; zo lang je niet bloedt is er in principe niks om je zorgen over te maken, maar ja zij voelen niet wat ik voel...

Gister dus dwars door de uterogestan bolletjes heen gaan bloeden. Het is nu wachten tot het echt doorzet (ik neem aan pas nadat ik stop met utero) en dan GG bellen voor een nieuwe afspraak en hopelijk een cryo tp in de komende cyclus.

@denanja: hoop dat de iui vlot ging! alweer thuis?

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    #1598 Chybou, 30 sep 2014
    Laatst bewerkt: 30 sep 2014
    Denanja hoe is het gegaan? Ik ga weer duimen!

ZijaanZij wat balen zeg! Ik kan me je onzekerheid voorstellen. Door de bolletjes zou je baarmoeder zich minder moeten kunnen samenkrampen.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hier iui achter de rug. 7.3 miljoen zaadjes super goed dus. Ook even echo erna gehad want dacht vanmorgen mn ei geveold te hebben en idd hij was gesprongen, wel maar net dus was goede timing.

ook gehad over eventuele hormonen gebruiken en het werd afgeraden omdat t veel meer stress meebrengt en je vaker op en neer moet en hij t gewoon niet nodig vond. Dus nu weer afwachten.

zijaanzij balen zeg dat t weer niet gelukt is. En idd ik zou ook zeggen dat ie dan niet eens de tijd heeft in te nestelen

20. zijaanzij

zijaanzij Lid

7 okt 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    @denanja: 7,3 miljoen? wow! is dat van dezelfde onbekende donor? Echt een super mooi aantal. Wie weet :D

Deel Deze Pagina