Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    De houding van de 12 weken foto is ook niet goed.
    De houding is namelijk plat op de rug, met de beentjes opgetrokken en het uitsteekseltje goed zichtbaar.
    En dan van de zijkant bekeken. :D

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Onze knappe baby!

Weet niet of het te zien is?

Toch heel spannend, want we weten natuurlijk niet hoe de donor er in het echt uit ziet. We hebben wat kinderfoto's. Maar de baby lijkt mijn neus te hebben. Mijn vrouw is helemaal in love!

Wat een nare ervaring hebben jullie dan eigenlijk gehad Spunkie! Heel jammer! Maare, leuke aankondiging!

Hier steeds meer last van mijn onderbuik/onderrug. Ik denk bandenpijn... Moet echt rustiger aan doen, maar das nogal lastig soms haha.

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

Hopelijk mag ik me ook voegen op dit forum!
    Mijn vrouw en ik zijn alweer bijna een jaar bezig om middels IUI met een donor zwanger te worden. Wij zijn bij het MCK in behandeling.

Na ons huwelijk en een geweldige huwelijksreis zijn we begonnen met onze 1e IUI in eigen cyclus. Twee weken later konden wij ons geluk niet op, we waren direct zwanger!! Helaas kregen we (ik) twee dgn voor kerst een miskraam. Erg verdrietig en heftig. Na 2 mnd werd ik pas weer ongesteld en na een lange zoektocht naar mijn eisprong de 2e IUI gehad. Deze was helaas mislukt.

Hierna kreeg ik buikpijn welke aanbleef en steeds vervelender werd. Ik bleek een cyste te hebben in één van mijn eierstokken. Dit bleek de oorzaak waarom mijn eisprong steeds zo lang op zich bleef wachten en mijn cyclus zo in de war was. Besloten even pauze te nemen in afwachting van een regelmatige cyclus (die ik al jaren heb).

Afgelopen augustus weer gestart. Op mijn NOD een licht positieve test en bleef overtijd. Wij voorzichtig blij maar werd helaas 4 dgn later toch ongesteld. Onze arts vertelde dat ik blijkbaar wel bevrucht was, er een innesteling had plaatsgevonden maar dat deze toch mislukt was.

Nu afgelopen 25/09 onze 4e IUI gehad en over 3 dgn testen!
    Erg spannend en heb t idee vanalles te voelen wat ik ook tijdens mijn eerdte zwangerschap voelde. Maar ja heb ook bemerkt dat mijn lijf me ook behoorlijk voor de gek kan houden.

Ik wens alle zwangeren een voorspoedige zwangerschap en voor een ieder die net als ons in het wachtbankje zitten of voor een nieuwe poging gaat, heel veel succes!

Groetjes,
    Dreamygirl

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamygirl, welkom! En jeetje, alweer een jaar en 2 miskramen verder. Heftig lijkt me dat zeg! We duimen voor je mee!!

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt Vliegje!!

Och ik voel vanalles vanaf de IUI:
    - zeurend gevoel links onder in buik
    - plopjes links en rechts
    - ongi gevoel in buik en rug wat gaat en komt
    - veel witte afscheiding en soms wat slijmerig met afvegen
    - gespannen liezen wat soms doortrekt naar bovenbenen
    - afwisseling obstipatie/diaree (sorry)
    - gisteravond bloedend tandvlees (nog nooit gehad)
    - onrustig slapen, veel dromen maar vroeg wakker
    - hongergevoel in bed
    - en sinds vanmorgen mega grote volle borsten en pijnlijk vanuit de oksel naar zijkant

Mijn gevoel zegt me zwanger te zijn en herken ook hele hoop symptomen. Maar oh, ik durf t niet te hopen en weet dat veel symptomen ook bij een menstruatie kunnen horen. Maar ik heb bijv nooit voor mijn ongi al een ongi gevoel in buik en rug. Het zal sowieso een teleurstelling zijn donderdag als ik negatief test (of ik nu wel of niet denk zwanger te zijn). Hoop t zo verschrikkelijk!!

In t begin van t forum las ik dat er vooral veel lesbischr stellen van in de 20 meeschreven. Ik weet niet of dat in de loop der tijd veranderd is maar ik ben 32 en mijn vrouw 41.

Fijne dag meiden!

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik ben 30 en mijn vrouw is 25. Ik draag ons kindje :)

7. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Welkom Dreamygirl. Wat hebben jullie al een hoop meegemaakt ook. Lijkt me verschrikkelijk een miskraam! Ik hoop dat je positief test en een goede zwangerschap zult hebben. Ik ben 30, draag het kindje middels eiceldonatie van mijn partner die 29 is.

Gisteren de combinatietest gehad. Prachtige nekplooimeting van 1,6mm. Mevrouw zei wel een paar keer dat we het bloedonderzoek moeten afwachten omdat 10% van de gevallen een mooie nekplooimeting laat zien, maar waarbij het toch niet goed zit. Nu dus wachten op die uitslag, maar ik ga er vanuit dat het helemaal goed zit. Prachtig om ons kindje trouwens weer te zien ...!

Hoe gaat het met de mensen op het wachtbankje?????

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt Jessje!
    Wat fijn dat de nekplooimeting er prachtig uitzag! Afwachten van de bloeduitslag is dan even spannend maar dat zal vast in orde zijn!
    Mooi hoor een eitje van je vriendin/vrouw in jouw! Mijn vrouw is niet gemaakt om zwanger te worden zegt ze zelf hihi en een eicelpunctie wilde ik dr ook niet aan doen :) maar dat geeft niet, we zijn veiden blij met onze keuze en ons kindje zal hoe san ook ons kindje zijn!

Mag ik vragen of jullie een bekende donor hebben of middels een donorbank?

Vliegje: jullie hebben een Deense donor toch? Ook middels de ESB?

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Awelkom dreamgirl.
    wat een traaject hebben jullie al afgelegd zeg.
    wij zitten ook in de wachtweken. Vandaag precies een week geleden iui8 gehad.
    ik voel nog niet zoveel eigenlijk. Vandaag hoofdpijn en t weekend savonds misselijk geweest maar verder niks.

wij zijn 27 en 26 en hebben onbekende donor via de kliniek.

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt Denanja!

Nou jullie hebben ook al een heel traject afgelegd zie ik! Jullie 8e IUI is ook niet mis, toch? Gebruik je hormonen of in d natuurlijke cyclus?
    Wel leuk dat we allebei met de liefde van ons leven getrouwd zijn :-D

Spannend meid nog een weekje wachten! Wat duurt zo'n week lang he?! Pfff....

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamygirl, wij hebben gekozen voor Cryos. Hele fijne bank, contact verloopt soepel (engels) en we zijn er erg tevreden over. Ons ziekenhuis kende ze ook.

Mijn vrouw zegt ook dat zwanger zijn niks voor haar is, en ik wilde juist heel graag dragen. Eicel dragen van partners werd bij ons juist weer afgeraden, maar de zkh staan daar anders in als privé klinieken dus daar moet iedereen mee doen waar hij zich goed bij voelt. Vind het een geweldig mooi idee dat Jessje zwanger is van het eitje van haar vrouw. Mijn vrouw is super kleinzerig, dus ook ik kon het haar niet aan doen :p En inderdaad, het is toch ons kindje. Voelt ook echt zo!

De baby is al 2 dagen enorm druk... gister tot 00.00 bezig geweest met een feestje bouwen denk ik haha. En nu weer bijna de hele dag. Ik zit teveel stil (kantoorbaan) denk ik :p

12. patries008

16 aug 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamygirl welkom in de groep! Heftig zeg 2 miskramen! hopen dat het nu weer raak is en dat dit keer wel alles goed gaat!

Denanja spannend nog een weekje wachten! we blijven duimen!

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @vliegje: Cryos ken ik niet maar het is belangrijk dat jullie er een goed gevoel bij hebben. Heerlijk dat je de kleine zo lekker voelt bewegen!

@Patries: Bedankt! Ik zie dat je ruim 12 wkn zwanger bent! Ben jij ook middels IUI zwanger geworden en bij de hoeveelste poging?

14. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Bah, wat een heftige nacht!! Ik droomde dat ik een miskraam had. Het leek zo echt dat ik huilend wakker werd! Gelezen dat heel veel zwangere vrouwen dit hebben door hormonen.

@dreamygirl; wij hebben een eigen donor. Dit omdat GG niet aan onze eisen wilde voldoen. De donor zou alleen op mij lijken en dat wilde we niet.

@frummeltje; hoe gaat het???
    @chybou; hou je het nog een beetje vol?
    @mees; ben je er nog? Hoe gaat het?
    @denanja; wanneer ga je testen? Dat is trouwens iets waar ik veel last van heb...dat ik savonds niet lekker ben. Ik voelde het overigens ook vrij snel aan mijn borsten.

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hier ook nachtmerries. Heel normaal blijkbaar maar niet leuk. Gelukkig stelt de baby me dan vrijwel meteen gerust.

16. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Tja zover ben ik helaas nog niet....

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Jessje: oh zijn jullie het stel dat jouw vriendin getint is en aangezien jij blank bent men geen getinte donor wilde leveren? Ik las dit namelijk aan het begin van het forum. Ik weet dat ze dit bij het MCK wel doen, gelukkig maar...

@Vliegje en Jessje: wat vervelend die nachtmerries!

Ik droom de afgelopen week ook verschrikkelijk veel en slaap daardoor erg slecht. Hoop dat het een goed teken is! Ik had dat nanelijk wel als symptoom bij mijn eerste zwangerschap maar vrees ook dat het wellicht komt omdat ik gespannen ben voor morgen. Morgen testen (slik)....

18. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Mijn partner is héél licht getint.. ja wij zijn dat stel ;) haha! Ik ben met mijn ex bij het mck geweest en daar konden we idd precies aankruizen wat we wilden... gelukkig net op tijd de knoop door gehakt.
    morgen is ook echt je nod?? Knap dat je niet eerder getest hebt dan!

19. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Volhouden... haha! :) Begint pittig te worden hoor Jessje. Ik kan niet veel meer. Eigenlijk heb ik, op twee a drie uurtjes na, volledige bedrust.
    Van de week gesprek gehad met de anesthesist, vandaag weer controle. Ik ben benieuwd of er een datum voor de KS ingepland gaat worden.
    Begint wel dichterbij te komen nu.
    We zijn zo'n beetje klaar hier. Bedje staat, box is opgezet, de kleertjes hangen gewassen en gestreken in de kast (dank je wel schoonmama).
    We kijken er echt naar uit! Ik ben zo benieuwd naar deze twee mannetjes, lijkt me heerlijk om ze in onze armen te houden.
    Ben zo benieuwd of ze op C. en op Lieve lijken. C. lijkt wel op Lueve <3 In mijn gedachten deze mannetjes ook. Op de laatste groeiecho leek het echt of ik naar het babygezichtje van C. keek.
    Gek genoeg vind ik het, ondanks dat het nu echt doorbijten is, ergens ook een beetje jammer dat het er bijna op zit. Het is zo bijzonder!
    Maar... nog minstens een weekje wachten. Zou super zijn als ik de 36 weken haal.

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Morgen is het 14 dgn na de IUI dus mag officieel pas vrijdag testen. Aangezien we morgenmiddag met een groep vriendinnen voor een paar dgn naar Engeland vertrekken (één van mijn beste vriendinnen gaat daar haar vriendin ten huwelijk vragen) wil ik morgen toch wel heel graag weten of ik zwanger ben. Iedereen gaat namelijk lekker aan de borrel en champagne na het aanzoek en tja dan moet ik wel weten hoe en wat.:)

Deel Deze Pagina