Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Godzijdank is hij toen nog geweest. Precies een maand later is hij er niet meer :( Ik kan het nog niet bevatten...

2. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    vliegje, wat verschrikkelijk.
    Gecondoleerd.

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Pff vliegje wat erg zeg!!! Neem alle tijd die je nodigmhebt. Gecondoleerd, sterkte vpor jou en de rest van je gezin

4. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Vliegje wat een vreselijk verdrietig bericht!! Gecondoleerd meis! Let inderdaad goed op jezelf...eraan voorbij gaan heeft niemand wat aan! Hele dikke knuffel!! Sterkte meis

5. zijaanzij

zijaanzij Lid

7 okt 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vliegje wat een verschrikkelijk bericht. Wat kan het leven dan ineens weer heel oneerlijk zijn. Zorg goed voor jezelf en de lieve mensen om je heen. Ik wens je heel veel sterkte te komende tijd.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dank jullie wel. Heb net bij Prenatal nog kleren gescoord, maar jezus wat kostte het veel geld voor 1 setje :( Ze slaan er wel een slaatje uit hoor, uit zwangere vrouwen. Maar ja, zie ik weer netjes en nieuw voor mijn broertje.

Ben nu wel doodop moet ik zeggen, zit weer op kantoor. Papa en ik wisselen mekaar een beetje af. Mama over de zeik omdat we kantoor gewoon open houden maar mensen tonen daar toch niet genoeg begrip voor. Dus dan beter open blijven en proberen bij te blijven met werk dan gigantisch achter lopen en nog minder begrip krijgen. Ik ben liever een beetje bezig, zo zijn wij nu eenmaal. Mama niet... die gaat zich nu al terugtrekken, gaat maanden niet werken, is dan zwaar in de rouw. Weet niet wat ik daarmee aan moet. Ze heeft ook nog eens borderline wat het in dit soort situaties flink erger kan maken. Maar goed, tis nog heel vers en ik hoop dat we er met z'n allen een beetje aan uitkomen.
    Voelt voor mij soms nog als een roes... vanavond zal alles er wel weer uit komen denk ik.
    Mama heeft ook geen contact meer met haar ouders (mijn opa en oma) maar ik wil. Die komen vanavond kijken bij mijn broertje maar mama is gelukkig slim genoeg om even uit beeld te blijven. Opa en oma blijven proberen contact te zoeken wat mama niet wil en dan wordt het weer van kwaad tot erger. Echt triest dat het zo moet gaan. Kan me er zo boos over maken. Maar ja, niemand schiet daar iets mee op...

Wel iets grappigs. Ik voelde de baby vanochtend volgens mij echt voor het eerst goed draaien. Nu lijkt mijn buik ineens weer meer 'geplopt'. Staat een stuk meer naar voren haha. Jurkjes staan me dus écht niet... ben ik te klein voor en dan heb ik echt formaat kamerolifantje.
    Oke, ga me even nuttig maken hier op kantoor..

7. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Meid wat een ellende maak je mee. Terwijl je eigenlijk alleen maar zou moeten genieten van je zwangerschap. Helaas heb je het niet voor het zeggen. Je moet doen wat voor jou goed voelt. Mensen rouwen allemaal op hun eigen manier (ook je moeder) en anderen moeten dat maar accepteren, zolang je je eigen grens maar niet overgaat, maar die voel jijzelf het beste. Lastig dat je moeder geen contact meer heeft met haar ouders. Ook voor jou, gevoel dat je er tussen staat? Wel knap dat je opa en oma contact blijven zoeken (mss maar goed ook, dan opgeven, want dat voelt helemaal kut!). Als voor jou doorwerken goed voelt, lekker doen!
    Wat je zou kunnen doen is met je moeder erover praten? Geef haar een knuffel en probeer haar uit te leggen dat dit jouw manier van rouwen is. En mocht praten niet echt lukken zou je het eventueel ook op kunnen schrijven. Weet niet hoe jullie band is.

Tja, Prenatal is gewoon een mega dure winkel. Ik heb 2 positiebroeken bij de H&M gehaald...stuk goedkoper. Maar wel lekker dat je weer een leuk setje aan kan doen. Nogmaals sterkte meid.

8. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Vandaag zijn wij bij de Verloskundige geweest en hebben het hartje horen kloppen! Mooi was dat. Verder geen fijn gevoel bij gehad. We hadden een andere vrouw en ik vond haar onaardig. Wij hebben 5 weken terug gevraagd wanneer we weer een echo hadden, ze zeiden vandaag. Dat was toen dus 5 weken verder. Dat vonden wij nogal lang duren en vroegen toen of het niet eerder kon, maar die vrouw toen zei dat we een echo ook tussendoor hadden nog met de combinatietest. Vandaag bleek dst we alleen controle hadden, het was dus verkeerd uitgelegd. Nu gaf de vk vandaag ons de schuld. Wij zouden niet goed geluisterd hebben. Belachelijk. Ging daar natuurlijk tegenin, toen zei ze uiteindelijk; nou ja mss hebben wij het verkeerd uitgelegd. Nou goed, deze dame lag ons niet, int hele gesprek niet. Blij dat we morgen naar de gyneacoloog mogen in het ziekenhuis!

9. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vliegje wat ontzettend verschrikkelijk.

Heel erg veel sterkte voor jullie, de komende tijd.

10. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een klote nieuws vliegje. Heel veel sterkte en probeer toch een beetje rust te nemen is beter voor de beeb.

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ik kom hier toch ook even goed nieuws brengen... ben zwanger :) :) :).

Vanacht test gedaan (kon niet slapen) die was negatief dus ik kon weer slapen. Komt mn vrouw me vanmorgen wakker maken, was ie toch positief :) meteen clear blue gedaan en ja hoor zwanger 1-2 weken :)

12. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Wow, wat een fijn nieuws op de vroege ochtend. Gefeliciteerd.

13. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd denanja!!! Zit je ook al na je nod?

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Zit op 14 dagen na iui. Van gg mogen we pas over 2 dagen testen maja t was zo duidelijk. Ben nu ook weer misselijk, hoef niet te kotsen maar voel t wel. Vanmiddag even gg bellen want we gaan natuurlijk over 1,5 week op huwelijksreis hopen dat we daarvoor nog terecht kunnen.

15. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal geweldig en ook bij jullie vrij snel raak na het huwelijk. Je kan bij gg volgens mij pas een echo krijgen als je 7 weken bent anders kunnen ze t allemaal niet zo goed zien. En ze kunnen dan ook een kloppend hartje zien is zo snel nog niet te zien.

16. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Whaaaa Denanja wat tof!!! Gefeliciteerd!! Ben helemaal blij voor jullie!!!!

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nee precies miss dat dacht ik al, daarom zal t na de huwelijksreis worden. ook geen probleem :) vandaag is niks een probleem haha :)

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O wat goed meis!! Gefeliciteerd! geweldig :)

Ik heb een heftig avondje gehad, zware zware ruzie met mijn moeder... Mijn opa en oma waren geweest om afscheid te nemen van mijn broertje, mama is weggegaan maar toen ze terug kwam moest ik het ontgelden 'ze wilde nooit meer haar huis uit vluchten en ze mochten niet meer komen' Ik ben compleet uit mijn stekker gegaan. Ten eerste hoeft ze niet zo tegen mij te doen, NIEMAND heeft haar gevraagd uit haar huis te gaan.
    Ten tweede kan ze de opa en oma niet weigeren afscheid te nemen! Het liep dus even enorm hoog op, mama en ik zijn net zo pittig. We hebben het ook gelijk uitgesproken, maar heb wel mijn zegje gedaan. Mijn vader en nieuwe vrouw (al 10 jaar hoor) waren er ook en die is woest vertrokken. Hij gaf me groot gelijk, maar hij is echt woest dat ze zo tekeer ging bij mijn broertje. Ja ik ging ook tekeer maar dit kon ik gewoon niet over mijn kant laten gaan. Kon vannacht niet meer gaan van het rotgevoel in mijn buik. Gelukkig gisteravond de baby gelijk weer gevoeld. Vandaag controle, dus dan moeten ze me maar even extra nakijken. Blijf een harde buik houden.

In ieder geval heb ik me sterk gemaakt voor opa en oma. Heb ook gezegd dat ik het beu ben al 15 jaar ertussen in te staan. Voor mij zijn ze wel aardig. Of ze achter mijn rug om nou l*llen of niet. Het interesseert me niet. Als ik er ben zijn ze lief en aardig en dát is wat voor mij telt. Iedereen heeft toch een mening, dat hou je altijd.

Zit er nu ff flink doorheen. Zit weer op kantoor (ook dat nog geprobeerd uit te leggen) vanmiddag vrij en foto's maken van mijn broertje nog eventjes.
    Dan naar de vk en vanavond wil ik thuis zijn, plat, even rust.
    Morgenochtend nog werken en dan morgenmiddag weer vrij en oefenen voor mijn liedje. Morgenavond is het afscheid en dan donderdag de crematie.
    Begrijp soms niet hoe hels mijn moeder kan zijn.. wil haar ook niet meer kwijt (heb al eens eerder jaren geen contact gehad) want dat gaat knagen, zeker nu ik zwanger ben.
    Mijn vrouw zei nog, kom schatje, ga mee naar huis, die schiet niet op. Maar na een halfuur spuien werden we rustiger en konden we goed praten.

Denanja, geniet ervan meis! Ben zo blij voor jullie! Maakt m'n dag dan weer een beetje mooier :)

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Denanja: GEFELICITEERD!! Wat een super nieuws!! Hoop zo dat onze volgende iui ook goed nieuws mag brengen! Voelde je je anders dan de andere keren?

@Vliegje: he wat een narigheid allemaal zeg! Die harde buiken zijn echt niet goed dus je moet echt pas op de plaats maken hoor, familiebedrijf of niet.....sterkte de komende dgn!

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    dreamygirl: ik was meer misselijk verder nergens last van.

vliegje: wat ontzennend stom van je moeder zeg! dat kan je nu echt niet gebruiken!

Deel Deze Pagina