Ziet er echt prima uit Jessje. Dat lijkt voor mij al weer een eeuw geleden, zo'n plat buikje. Veel plezier bij de echo Vliegje. Ben je niet bang dat je het geslacht per ongelijk ziet? Bij ons is het al een paar keer overduidelijk in beeld geweest Ik heb (alvast) een deel van mijn positiekleding op Marktplaats staan. Misschien kan ik één van jullie er blij mee maken, je weet maar nooit.
En denanja, hoe gaat het nu met jou? En achteraf gezien, merkte je voor je nod al iets anders dan de keren er voor?
Echo was super! We krijgen een hele knappe baby We zeggen tegen de echoscopiste dat we het geslacht niet willen weten, dus dat laat ze mooi uit beeld. 1x heeft ze ons laten wegkijken, omdat het geslacht even zeker moest weten en door moest mailen naar het bedrijf waar we het geboortebord hebben besteld. We weten het nog steeds braaf niet. Baby was aan het geeuwen en drinken en slikken. Zo mooi! Probeer nog wel een fotootje te plaatsen, maar het is druk op kantoor. De mama's vonden het ook mooi, schoonmoeder was zelfs stil en die krijg je niet gauw stil hoor. Zo lief
Ahh wat schattig ik zeg jongen Pff kom ook ff klagen hier haha. Ben stront verkouden moet zoveel hoesten rn niezen dat mijn ribben gekneusd aanvoelen en je mag bijna niks tegen verkoudheid en keelpijn slikken. Dat is wel echt het nadeel van zwanger zijn haha. Vind het gewoon zielig voor ons kleine menneke. Heb gisteren een mail naar geertgen gestuurd om de karakter eigenschappen van de donor op te vragen ben benieuwd.
Hahaha heerlijk toch even klagen! En dat mag gerust hoor! Vervelend dat je je zo voelt. Inderdaad; tegen verkoudheid kun je helaas niet veel doen...! Hoop dat het snel over is. Ik heb nog steeds last van die druk onder mijn borsten. Echt vervelend soms. Spannend die karaktereigenschappen! Tja, das een voordeel wij kennen onze donor en weten deze dus ookhaha. Wij hebben volgende week bij het gemeentehuis een afspraak om het kind te erkennen jeej!
Als je meer wil weten over de donor, dan kan je dat op vragen bij Stichting Donorgegevens. Je krijgt dan informatie over de karaktereigenschappen, uiterlijke kenmerken, bloedgroep, zijn beroep en huwelijksestaat. Helaas kan dit volgens mij pas na de geboorte. Ik geloof dat je een geboorteakte mee moet sturen. Maar het staat allemaal heel duidelijk op de website van Stichting Donorgegevens dus (inclusief aanvraagformulieren) daar kom je vast verder mee. Verkoudheid en zwanger is niet fijn. Ik voel me al schuldig als ik een paracetamol slik. Onzin natuurlijk maar toch! Jessje, cool! Kindje erkennen. Wij vonden dat echt een momentje. Achteraf had ik gewild dat ik taart had gehaald! Vervelend dat die druk blijft. Heb je ook een benauwd gevoel? Wat een mooie Foto vliegje. Wat zijn ze, zo klein, al compleet hè?! Mopper, ik heb gisteren de hele dag voorweeën gehad. Zat was ik het! Vandaag is het wat rustiger, maar het rommelt wel. Steeds denk ik 'zou het?' Maar ja, dit kan nog weken zo door gaan.
Ja, hoe werkt dat? Moet je al weten wat het wordt, of gaat het echt over de "ongeboren vrucht". Ik moet dat ook nog doen samen met mijn vrouw. Ik heb hier wel wat over gelezen, maar daar blijft het ook bij. Hoe u een kind kunt erkennen | Erkenning kind | Rijksoverheid.nl
Gaat idd over erkennen vh ongeboren vrucht. Je hoeft verder dus niks te weten, maar wij willen het alvast geregeld hebben... @chybou nee ben niet benauwd verder. Alleen last van die druk. Hoop dat die snel weggaat. Fijn dat het vandaag wat rustiger is bij je..! Hopelijk blijft het rustig tot de ks!
Het is heel makkelijk! Je gaat naar het gemeentehuis (maak een afspraak en zeg er bij dat het om het erkennen door de duomoeder gaat, niet elke ambtenaar heeft hier al ervaring mee) en je laat een akte van erkenning opstellen. Klaar! Geslacht is nog niet relevant. Als je vervolgens aangifte gaat doen na de geboorte neem je de akte en jullie legitimatiebewijzen mee en alles is dan juridisch keurig geregeld. Deze site is ook wel duidelijk over het hoe en wat Notariskantoor Feikema - Juridisch ouderschap duomoeder En deze site kan ik je ook aanraden Feitsma | Verhagen - Lesbisch ouderschap, partneradoptie en donorcontract
Even vraagje, als je getrouwd bent hoeft dat toch niet? Frummeltje ik voel me best goed, sommige dagen misselijk. Vandaag al vroeg moe en last van zuur meer niet. ik merkte 4 dageb ervoor dat ik meer last had van zuur, en de nacht voor mn nod werd ik kotsmisselijk wakker dusja toen wist ik t. En owja ik had van fie griep aanvallen, heeel warm of ineens heel koud. Nu niet meer gelukkig
Aha net gelezen je moet gehuwd of geregistreerd partnerschap en anonieme donor. Hebben wij dus mn vrouw hoeft t niet te erkennen
Ik heb trouwens de laatste dagen erg last van hoofdpijn. Slik 1 of 2 paracetamol. Kan dit kwaad??? Weet nl niet wak tegen die koppijn kan doen...