Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ja, precies.. Erg is dat! Haha. Ik moet zeggen dat het eigenlijk wel goed gaat nu ook. Denk er weinig aan, van die vlagen weet je wel..

Hoop zo dat het raak is...

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik hoop het ook van harte voor jullie!!!

3. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Fijn dat het zo voorspoedig is gegaan. En het terugplaatsen... tsja, even verstand op nul... Haha!
    Zaterdag was bij ons een super goede dag voor een terugplaatsing. Al twee keer een prachtige positieve test.
    Ga voor jullie duimen!

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hier herken ik helaas de eerste menstruatiekwalen. Last van lichte rugpijn :( heb dus niet super veel hoop meer maja het kan nog! We zullen zien. Hoop dat jullie meer geluk hebben jessje!

5. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ahh dat hoeft toch helemaal niks te zeggen?? Nou zal toch voor je duimen dat je toch zwanger bent Meis!!!!

6. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Hoe werkt dat dan bij jullie? Heb je dan zaterdag ook een TP gehad of niet?

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Wij hebben in totaal 6 terugplaatsing gehad voordat ik zwanger werd van C.
    Dat was de 6e TP. Het was een verse TP van twee dag 5 (blastocyst) embryo's.
    Dat was op een zaterdag.
    Dit keer hadden we een TP van twee dag 2 cryo's. Vrijdag 'dooi' zaterdag een TP.
    Beide keren zwanger. Dus zaterdag is een prima dag voor een TP ;)

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hier zijn alle menstruatie symptonen weer weg. Vanmorgen voelde ik me wel hondsberoerd heeel licht in mn hoofd duizelig misschien wat misselijk. Tegen 10 a 12 uur was t weer weg. Heb me ziek gemeld op werk ben benieuwd of t morgen vroeg weer is. Of dat mn lichaam me voor de gek houd.

9. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Dat zijn hoopvolle berichten!! Ik hoop het echt voor je meis. Die laatste loodjes he grrr... ;) Afwachten duurt lang... te lang... ;)

10. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ah op die manier!! Nou, laten we het hopen zeg! :D

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jaah jessje wachten duurt idd lang. Wel fijn om t hier te kunnen delen want we weten allemaal hoe lang t kan duren en hoe slopend zo'n proces kan zijn. En we willen t zo graag!!!

12. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL

Ja, da's absoluut waar. Ik ben nogal een flapuit en kan dingen maar moeilijk voor me houden... Mijn partner wil het het liefste wel gewoon geheim houden. Daar moet ik dus rekening mee houden. Mijn ouders zijn op de hoogte en een paar van mijn vrienden weten wel dat we ermee bezig zijn, maar de details (bijv wanneer terugplaatsingen zijn) weten ze niet. Da's wel fijn om het hier te bespreken en het ff kwijt te kunnen! Erg blij dat dit forum bestaat haha.

We willen idd graag... ik denk veel dat het bij mij niet lukt ofzo..waarom weet ik ook niet want ik ben gewoon gezond...

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja jessje ik heb ook t idee dat t niet wilt lukken. hoeveel % kans hebben jullie eigenlijk? k heb t idee dat jullie namelijk meer kans hebben per keer zeg maar. iui mag je natuurlijk altijd blijven doen dus dat scheeld dan wel weer.

hier trouwens vanmorgen een omo witte test :( maja nog geen ongi dus we wachten nog af en hebben nog hoop. maar zit met mijn hoofd ook alweer bij de volgende ronde.

14. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel % het exact is, maar die arts zei wel dat we grote kans hebben, omdat we nog jong en gezond zijn verder.. Maar ja, als er iedere keer maar 2 cryo's komen dan moet het in 6x wel raak zijn :$

Hé balen van die test!! :( Maar geef de hoop nog niet op meis, want net wat je zegt; je moet nog ongesteld worden. Mss heb je nog geen genoeg HCG aangemaakt.. kan ook he!

15. Aggi3j

Aggi3j Lid

5 mrt 2014
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook een lebisch koppel die bezig zijn met zwanger worden.Helaas nog niet gelukt, ben ander halve week geleden geinsemineerd, en nu is het deze week afwachten, dus fingers crossed

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    welkom aggi3j!
    bij jullie dus ook spannend!
    hoelang zijn jullie bezig?

ja jessje bij ons zeiden ze ook dat we goede kans hebben omdat we idd nog jong zijn en ik zat goed in mn eieren en cyclus was ook perfect dusja... ja is bij jullie idd wel echt balen dat er maar 2 cryos waren, hopelijk volgende keer meer!!! offf nog beter volgende keer niet meer nodig!

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Over het algemeen liggen de kansen op een zwangerschap na cryo TP (op basis IVF resultaten van de NVOG) zo rond de 15%.
    Klik hier als je er meer over wil lezen.

Welkom Aggi!

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Denanja, je NOD is pas 1 mei denk ik? Kan nog alle kanten op dan!

Welkom Aggi, de wachtweken zijn zo spannend!

Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden na 42 dagen.. Dus op naar een nieuwe ronde. 8 mei de 1e echo op dag 10.

Nu nog even genieten van de vakantie.
    Succes dames!

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jaah vliegje heb ook nog hoop en geduld hoor. Donderdag weer testen. Krijg eigenlijk steeds meer goede hoop nu mn menstruatie symptonen er gewoon nog echt niet zijn.

Sow 42 dagen dat is echt lang! Wel fijn dat je weer met een nieuwe ronde kan beginnen.

geniet van je vakantie hier helaas geen vakantie

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Helaas net eerste beetje ongi ontdenkt :( echt balen had goede hoop deze ronde, geen symptonen voor mentruatie maja helaas. Op naar de volgende ronde met goede moed!

Deel Deze Pagina