Denk het idd ook! Laten we hopen dat de volgende poging gepaard gaat met veel geluk! Ben weer druk aan het testen, vrijdag of zaterdag gaat het denk ik worden....
Dat is ook zo vliegje! Ik probeer het naast me neer te leggen en ga het de volgende keer gewoon even neerleggen bij het MCK. Ik weet niets van prijsverhogingen trouwens...ze willen tevreden klanten hebben zeiden ze ook nog in het mailtje :-/
Ik kom nog eens terug op mijn dobbelstenen... Je krijgt een dobbelsteen, je moet 6 gooien... er zijn mensen die gooien meteen 6 en er zijn ook mensen die wel 10 keer moeten gooien. Zo is het, denk ik ook, ook met zwanger worden. Er komt heel veel geluk bij kijken, maar zolang je gooit heb je elke keer weer een kans op die 6. Ik duim dat dit de ronde mag worden voor jullie.
Vraagje meiden: Wie van jullie had/heeft rond je eisprongperiode cervixslijm (dat doorzichtige slijm waar je draden van kunt trekken). Als je dat had/hebt, wanneer had/heb je dat dan? Hoeveel tijd voor je eisprong of op de dag zelf of mss pas erna? Ben weer vollop aan de ovulatietesten en heb al dgn witte afscheiding en vanmorgen cervixslijm maar mijn ovulatietest is nog niet donker. Voel wel die druk in mijn eierstokken...
Ik heb dat bijna nooit echt duidelijk gehad.. ik kon daar niet op vertrouwen en ook niet op testen, dus moest echt voor echo's.
Zo ff.een heel.ander onderwerp. Hebben jullie al allemaal gratis babydozen besteld? Iemand nog tips. Etos kruidvat babydump prenatal heb ik al zijn er nog meer leuke hratis dozen
Heb je ze allemaal al binnen? Die van Etos (Ouders van Nu) en Babydump heb ik al binnen, maar die andere twee laten op zich wachten...
Prenatal nog niet. Kruidvat heb ik deze week gehaald. Ben nu 19weken Had nog een mail weg gedaan naar het geertgen over hoe het nu zit met het zaad wat ze apart houden voor een tweede kindje en over de eigenschappen. Kreeg ik net een mail dat je het via donor gegevens de info op kunt vragen maar dat gaat pas na de geboorte en op de vraag van het zaad dit jaar staat het nog vast en voor het eind van het jaar krijgen we een brief of we het nog vast willen houden. Met andere woorden vanaf dan moet je ervoor betalen ofzo? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja, dat herken ik. Wij moesten ook ineens betalen voor het donorzaad. Was wel raar want we hadden al 600 euro betaalt voor de opslag en toegang tot de bank. We kregen december vorig jaar een brief waarin stond dat ze dit deden in verband met het tekort aan donoren. Of we nog gebruik wilden maken van het sperma en een rekening van ik geloof 60 euro.
Dat is dan 60 voor een jaar ofzo? Vind het idd ook raar maar mijn vrouw gaat toch niet nu ook al beginnen. Eerst maar eens een en over een paar jaar de volgende. Maar jullie hebben eigen donor? Wij van de bank.
Dreamygirl ik kon wel op mn slijm vertrouwen. Had t de dag ervoor t ergst maar ook al meerdere dagen ervoor last van hoor. sow mopvm is vanmorgen geweest en weer een mooie knaltest verder vandaag naar baby dump geweest in eindhoven gewoon om eens even te kijken wel al kinderwagen uitgezocht haha nog niks gekocht hoor datnkomt na 12 weken wel. Wij hebben oiders van nu aangevraagd en babydump net vergeten in te leveren en de blije doos. Maar die 2 nog niet binnen.
Zo das een koopje dames hahaha. Wij hebben 2500 euro betaalt voor 10 rietjes... maar ja, dan is het wel van ons hahaha. De prenataldoos krijg je pas na de 4 maanden geloof ik. Ik heb alles aangevraagd toen
Miss1982: wij betalen 200,- per jaar om donorzaad te bewaren. Denanja: dat is fijn te horen. Weer dat t bij een ieder anders is ook bij mij elke maand weer anders maar aangezien we nu echt de testen gaan volgen vind ik t extra spannend en probeer ik eea wel in de gaten te houden Heb alle IUI's op CD14 gehad en nu voor t eerst vandaag op CD13 niet gebeld. Mijn testen worden langzaam donkerder, ik test 3x op dagen als mijn eisprong er bijna is om 'm niet te missen. Door al het drukkende gevoel in mijn buik, het cervixslijm, de donker wordende test hoop ik niet dat ik straks te laat ben met de IUI. Ik vermoed dat ie morgenochtend knalt....en dat betekent dus zaterdag IUI....affijn ik zit me druk te maken wat natuurlijk totaal geen zin heeft...maar t is fijn om hier mijn gevoel even te spuien.
Dreamygirl, grote kans dat je ovulatie juist uit blijft, omdat je er zo mee bezig bent. Klinkt cliché maar dat is het denk wel heb ik ook n keer gehad. Je kan eigenlijk niks anders doen dan afwachten.
Je hebt helemaal gelijk hoor Frummeltje! Ik kan niets anders dan afwachten en hopen dat er gewoon een eitje springt op t juiste moment