Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons is dat nooit gezegd maar 60 per jaar vind ik wel te doen. 200 Vind ik echt misbruik maken van als ik het eerlijk mag zeggen. Ze weten toch dat stellen graag dezelfde vader willen en er dus voor betalen.

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Bij ons is t ook verteld 60 per jaar ja.

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hier bleef mijn eitje ook uit door er teveel mee bezig te zijn, zelfs een vals positieve ovulatietest gehad van kruidvat én de smiley op de clearblue! Maar kan ook te maken hebben met mijn pco.

Dream, ben benieuwd hoe het vandaag is!

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Pff het is weer zover...deze ronde besloten echt pas te bellen met het MCK bij een knaltest, een overduidelijke positie ovulatietest dus. Gisteren overdag t/m 21.00 in totaal 4x getest, je ziet echt om de 5 uur de testlijn donkerder kleuren maar nog geen positieve test. Zelfs vannacht om 03.15 tijdens toiletbezoek nog ff getest, wederom werd de testlijn weer stuk donkerder met vanmorgen om 09.00 een knaltest! De testlijn kleurde direct terwijl de urine nog opgenomen werd. Duidelijker kan eigenlijk niet!
    MAAR ik heb vanmorgen gebeld en kan pas morge om 13.15 terrecht bij het MCK!! Ik weet dat mijn ei binnen 24 uur springt, ik heb inmiddels ook al twee keer bewezen dat als ik op de dag van mijn test of vlot daarna (s avonds positief en volgende dag IUI) ik zwanger ben geraakt. Kortom, als mijn piek tussen 04.00-09.00 vanmorgen was ben ik morgen (uitgaande van bijv 05.00) bijna 33 uur na mijn piek aan de beurt. Elke cyclus springt mijn ei begin van de nacht tussen 01.00-02.00 dus dan zou +/- 12 uur later mijn ei al ri uitgang vertrekken en ik dan pas mijn IUI krijg. Ik vrees echt veels te laat!!

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Inmiddels net met verpleegkundige gesproken omdat ik wil proberen of ik toch morgenochtend vroeg ergens tussen geplaatst kan worden. Ze vind mijn vraag cq angts zeer reeel en geeft ook aan dat ik mijn lijf het beste ken! Echter, alles zit bomvol, ze moet gaan overleggen met andere arts en belt mij na de lunch terug...ben al blij dat ze me begrijpt! Word vervolgt...

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Na een knaltest springt je eitje op zijn laatste na 36 uur toch? Dan ben je nog redelijk op tijd, want een eitje blijft nog 12 uur vruchtbaar dus je hebt dan nog 48 uur?
    Of reken ik verkeerd.

Die stress bij het testen en IUI is hels ja, ik herken het.

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Veelal springt mijn ei begin van de nacht, vorige cyclussen ook, s ochtends knaltest, begin van de nacht stopte de pijn in mijn buik. Eisprong geweest dus de nacht volgend op mijn knaltest al.

Daarom vermoed ik dat dit vannacht weer gebeurt en stel dat dat om 01.00 gebeurt en ik heb om 13.15 mijn IUI dan is mijn ei al ruim 12 uur in leven en zijn we eigenlijk te laat want dat eitje is maar 12 uur vruchtbaar. Snap je? Het zou wellicht net goed kunnen gaan als mijn eitje iets langer leeft maar dat zaad moet ook nog zwemmen, kortom dat word echt kiele kiele en dat voelt niet goed. Ik hoop zo dat er een arts is die mij tussendoor nog kan behandelen!!

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dreamygirl, ik begrijp de zorgen. Maar als het echt niet kan...
    Ik ben uit de meest 'hopeloze' poging zwanger geraakt. Alles leek mis te gaan en toch is het gelukt.
    Je weet niet hoe het loopt.

Probeer er ontspannen en positief in te staan.
    Wie weet helpt het.

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Chyboe bedankt voor je berichtje. Mag ik vragen waarom het een hopeloze poging was?

Hier inmiddels teruggebeld:
    Pff...geen plek...nou ja het gaat er om dat je per cyclus 1x een arts gezien (lees een hand geschud) moet hebben om de IUI verzekeringstechnisch te kunnen dekken. Omdat die arts niet kan morgen en ook niet vandaag heb ik pech en zal ik morgenmiddag aan de beurt zijn.

Zij zegt dat het niet per definitie een verloren kans is omdat men in de regel insemineert de dag na positieve test en dat ei langer dan 12 uur kan leven. IVF laat zien dat een ei de 24 uur kan halen....

Zij gaf ook aan dat ze liever ziet dat geinsemineert word alvorens de eisprong maar ja....dat gaat niet. 😡 had ik nu maar op de oude tour doorgegaan maar ja je probeert wat....maar das een koe in de kont kijken :-/

Het is niet anders en hoop dat mij ei wat later springt dit keer! ☺️

10. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik heb de Blije Doos van Prenatal en de ZwangerBox vd etos. Welke heb je nog meer dan?? Linkjes? :)

@dreamygirl; ik denk dat je je veel te druk maakt. En dat is ook wel logisch, want je wil natuurlijk dat het lukt! Misschien moet het juist wel zo zijn.. Probeer je er toch wat bij te ontspannen, want dat is volgens mij nog steeds het beste! Je kan het niet veranderen en wie weet is het dit x gewoon echt goed raak! Hoop dat je er wat rustiger onder kan worden...

11. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de kruidvat zitten 18 luiers bij dus dat is altijd handig.
    Woon je bij een babydump in de buurt want die hebben echt het beste pakket;)

Je moet je idd niet druk maken bij mij was het ook pas poging 8. Een hetro stel moet ook op een jaar rekenen en bij ons zitten ze er ook nog eens bovenop. is net de loterij eens is hij raak;)

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt Jessje! Ik ga proberen te ontspannen en realiseer me dat er weinig is wat ik kan doen en idd wellicht gaat t gewoon lukken! Mijn vrouw heeft me zojuist meegenomen voor een heerlijk avondje bios! Komt dus goed!

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Thx!! Laten we hopen dat we de hoofdprijs krijgen

14. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Heb je daar ook linkjes van? :)

15. Sateschnitzel

30 jun 2014
    79
    9
    8
    Vrouw
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
    Zo, ik ben er ook weer eens. Tijdje niks van me laten horen maar natuurlijk wel meegelezen en dus de goede maar ook slechte berichten mee gekregen.

Vliegje: wat verschrikkelijk van je broertje. Ik kan me niet voorstellen wat je door moet. Maken. Sterkte.

Denanja: wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd!!

Aan de nieuwelingen; Dreamygirl en patriess, van harte welkom :)

Ik hoop dat jullie me het niet kwalijk nemen dat ik niet overal verder inhoudelijk op reageer want het zijn best wat pagina's haha.

Hier inmiddels geopereerd op 26 september aan mijn "tennisbal". De dag ervoor een aanvullende afspraak en na wat telefoontjes van de gyn, die het vreemd vond dat ik nog niet gepland stond en hij zo een lange wachtlijst had, naar de afspraken balie kon ik in de eerste instantie 24 oktober. Uiteindelijk bleek een keizersnee niet door te gaan en kon ik dus de volgende dag. Ik was begin die week ziek geworden dus ging niet al te fit narcose in en heb naderhand daar wat last van gehad. Evengoed dus twee weken thuis gezeten (1 week ziek, tweede week ingreep)
    Gister contact gehad met gyn en alles bleek goed. Cyste was goedaardig en verder niks vreemd aangetroffen, alles blijkt volkomen normaal. We mogen dus weer beginnen.
    Zit net in een nieuwe cyclus dus het loopt allemaal mooi in elkaar over.
    We hebben besloten nog drie maanden het te proberen met zelfinseminatie ( hopelijk natuurlijk maar 1 maand) alvorens we weer terug gaan. Gyn gaf wel aan dat het verstandig was de donor een sperma analyse te laten uitvoeren door de HA. Dus dat hebben we gister ook besproken en dat is geen probleem.

Al met al sta ik er weer enorm positief in en kan ik bijna niet wachten weer te beginnen. Heb er goede vertrouwen in :D

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Saté, goed om van je te horen, fijn dat de operatie er op zit. Vol goede moed de volgende ronde in. Ik duim in elk geval en hopelijk is het raak.
    Miss, ik vind ook dat de Babydump het beste pakjet heeft. Ik kreeg er 2! :D
    Dreamygirl, fijn zo'n avondje bios. Even je hoofd bij andere zaken. Wij zetten hier ook een filmpje aan, chipje, broodje er bij, kind in bed... We doen gewoon als of er hier niets aan de hand is en ik niet al 37 weken zwanger ben en elk moment kan bevallen.
    Bij ICSI3 hadden Lieve en ik allebei een grote cyste. Bij mij werkten de medicijnen niet. Uiteindelijk werd ik een week voor de TP ongesteld en moest op het laatste moment nog geprobeerd worden mijn baarmoeder klaar te krijgen voor de TP. Inmiddels had Lieve weer zo veel eicellen dat ze tegen overstimulatie aan zat..
    Geen goede poging zou je zeggen ;) Toch een verse TP, zwanger! 12 cryo's in de vriezer en begin dit jaar werd ik uit die cryo's zwanger van de jongens. En dat ik zwanger zou worden van een tweeling, die kans was maar 2%...
    Dus geef kansen niet bij voorbaat op. Je weet niet hoe het loopt :)

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Sate welkom terug. Fijn dat alles goed is gegaan en nu hopelijk snel zwanger!

dreamygirl wij dachten ook dat t te laat was. Smiddag 12u positieve test, volgende dag 4 of 5 uur de iui, ei was sochtens gesprongen... en ja hoor zwanger :). Dus na de eisprong zwanger worden kan zeker.

18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Chyboe en Denanja thx voor jullie verhalen! Dit, mijn heerlijke avond met mijn lief én mijn nog steeds donkere ovulatietest geven mij hoop en een goed gevoel! Enorm drukkend gevoel weer in mijn linker eierstok. Zolang ik dat voel is ie nog niet gesprongen :)

19. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, vanochtend lage temperatuur. En bruin verlies. Dus deze poging is het helaas niet gelukt. Misschien dat we dan toch net te laat waren. Maar dat is niks aan te doen.

Ik blijf er gelukkig erg positief en nuchter onder. Die baby komt er wel, alleen wanneer, dat is de vraag. Las ik laatst ook ergens dat je als je zwanger bent ook niet bang bent na 8 maanden, misschien komt de baby nooit mee... Dus waarom zou je wel zo denken als je zwanger moet worden. Je wordt echt wel zwanger, ook als het na 8 maanden nog niet zo is. :)

Ik ga zelfs woensdag kijken naar een baby kamer. Kunnen we alles al klaar gaan maken, want als ik straks zwanger ben heb ik daar met m'n fulltime baan niet veel tijd voor. En ik hou er van dat alles op tijd geregeld is.

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Frummeltje daar houden wij idd ook van dat alles optijd geregeld is.
    En idd het komt zeker wel goed!!

dames ik ga komende 3 weken niet reageren want zit morgen lekker in t vliegtuig richting curacao :)
    dreamygirl succes met je iui!
    Tot over 3 weken!

Deel Deze Pagina