Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    @saté blij te horen dat het goed gaat en je vol goede moed de volgende ronde in gaat!
    @frummeltje balen, maar knap dat je er zo nuchter onder blijft! Op naar de volgende!
    @denanja veel plezier!!!! Geniet ervan!

Ik ben vandaag op zoek naar een angelsound doppler, maar kan niet vinden in welke winkel ze die verkopen. Iemand hier een idee?

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jessje, je kan hem online bestellen. Ik heb hem hier destijds ook besteld.

3. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Haha das het punt... Ik ben zo'n ongeduldig typje die hem vandaag in de winkel wil kopen zodat ik niet nog dagen hoef te wachten tot ik hem heb hahaha

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Sate en Frummeltje succes met de volgende ronde!
    Jessje kan je deze niet gewoon bij de Prenetal kopen? Je zou ook op marktplaats kunnen kijken. Worden ze een stuk goedkoper aangeboden maar weet niet of je dat tweedehands wilt kopen.
    Denanja fijne vakantie!!!

Hier zojuist de 5e IUI achter de rug. Nog even de arts gesproken welke ook aangaf dat ik me niet druk moest maken en mocht mijn ei al gesprongen zijn deze 24 uur leeft. We hadden 16milj zaadcellen en mocht 10 min extra blijven liggen dit keer! Mijn vrouw zei direct, ik heb er een goed gevoel over...ik eigenlijk ook wel nu. Laten we hopen dat het deze keer mag lukken! Uiteraard ook voor de andere dames!

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hahaha, Jessje, dat is idd dan een beetje lastig.
    De Babydump verkoopt de Luvion Dopler (werkt hetzelfde).
    Helaas woon je niet echt dichtbij.

6. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Haha nee ik moet me erbij neerleggen :p
    Ga hem morgen bij iemand ophalen via MP...

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Goeie tip hè?:D

8. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Zeker een goeie tip ;) had em voor je tip al bij die vrou afgesproken, maar als ik hem vandaag in de winkel kon kopen had ik dat gedaan, maar helaas...ik moet nog 1 dagje wachten ;)

Ben gwn zeer ongeduldig!

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jessje, Ik vond het super leuk om het hartje te kunnen horen. Een dagje wachten is nog te doen ;) Hoewel, ik herken het wel, ik kan ook heel ongeduldig zijn.
    Tip: het hartje hoor je waarschijnlijk vrij laag (paar cm boven je schaambeen)

10. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Dankje voor de tip. Ik weet dat het vrij moeilijk kan zijn om het hartje te vinden, dus ik zal zeker niet meteen in de stress schieten als het niet lukt :)

11. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    #1851 Jessje003, 26 okt 2014
    Laatst bewerkt: 26 okt 2014
    Nou, ik heb de angelsound in huis! Wij net zoeken....niks, af en toe ruis. Grrr. Hahaha. Mn partner zei na 2 min al; stop maar want je mag niet te lang proberen vanwege de straling. Probeer het morgen nog een keer.

Weten jullie hoe lang je mag proberen te zoeken naar het hartje?

update 1:21 uur toch nog geprobeerd en...Tis gelukt!!!!! Ben helemaal blij!

12. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand van jullie al eens fysieke eigenschappen van de donor voor de geboorte van het kind opgevraagd via donor register? Krijg het echt niet voor elkaar. Moet steeds de naam en geboortedatum van het kind invoeren:s

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Nope geen ervaring mee. Bij ons hebben we via de ESB al heel veel informatie op voorhand. Dus fysieke kenmerken, karaktereigenschappen, psychische testen, opleidingsniveau, medische gegevens van de donor maar ook van zijn familie (tevens uiterlijke kenmerken van zijn familie), zelfs zijn stem zou je kunnen horen en een babyfoto kan je zien. Echt veel dus....wat weten jullie al?

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ah wat leuk Jessje!! Och t lijkt me geweldig!

15. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij weten dus niks haha

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja sorry haha wat heb je eraan dat je weet wat ik weet:D

Maar je weet toch wel iets? Normaal heeft de donor toch de uiterlijke kenmerken van de meemoeder?

17. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het goed is lijkt hij op ons beide. Verder weten we niks.
    Wel fijn dat jullie zoveel weten, mij maakt het allemaal niet zo uit maar mijn vrouw vind het wel belangrijk om te weten. Ik denk dat je een kind zelf vormt door de manier van opvoeden etc.

18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Helemaal mee eens! Een kind vorm je door opvoeding en daarnaast heeft t kind zelf natuurlijk ook een karakter. Voor ons was het belangrijk om te weten of er astma bij hem of in zijn familie voorkomt. Ik ben vroeger heel erg ziek geweest hierdoor en de kans is veel groter dat ons het kind het krijgt als de donor het ook heeft en dat willen we beperken. Tja als je t dan toch voor t kiezen hebt :)

19. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jessje, helemaal super!
    Miss, hier ook pas de kenmerken via de stichting na geboorte gekregen.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamygirl, hoop houden hoor. Wij zijn zwanger geworden met 250.000 zaadjes. Dat is echt heel weinig. Daarnaast had ik pco en dus weinig eisprongen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Sate, fijn dat jullie weer 'meedraaien'.

Frummeltje, balen maar inderdaad, die baby komt wel!

Hier inmiddels 26 weken! Krijg soms wat meer lichamelijke klachtjes zoals mijn rug en benen. Verder rust ik niet extra, nu met de verhuis is het zo druk met inpakken en mensen die van marktplaats iets kopen. Heb nooit extra gerust trouwens.. werk fulltime en heb er gewoon geen tijd voor.
    De baby voel ik heel vaak gedurende de dag, soms zit ie te springen op mijn blaas hihi.
    We zijn weer van jongensnaam veranderd, toch die we eerst hadden. Langzaamaan begin ik zo nieuwsgierig te worden al naar de baby!
    Mijn lief kan ook niet wachten maar de baby moet echt nog even 3 maandjes blijven zitten.

Deel Deze Pagina