Hahaha! Wacht ook maar even met het eventueel doorgeven van een aanpassing. Wij zitten inmiddels op versie 6 of 7
Wauw chybou wat een mooie grote buik! Hoop voor jou dat de ks snel is!! @vliegje wat zonde dat het niet veranderd kan worden! Jullie willen het nog steeds niet weten dus? Knap hoor!
Kreeg gister mail dat het bord nog niet klaar is, dus de eventuele jongensnaam komt er goed op haha. Ja we bleven twijfelen maar zijn nu toch wel zeker van deze naam hoor Hoop ik
Hebben jullie mazzel zeg! Wij hebben nog helemaal geen naam. Wachten eerst het geslacht af Ik hoorde vd week dat je verplicht bent je kindje bij je op de slaapkamer in een wiegje te laten slapen ipv meteen in de babykamer. Weet iemand hier iets over??
Vliegje gelukkig maar! Jessje niets is verplicht, jij als ouder bepaalt wat je met je eigen kindje doet. Echter, men zegt dat het voor het kindje en soms ook de ouder fijner is. Het kindje ruikt s nachts dan de geur van moeder en herkent moeders ademhaling. Dat schijnt t kindje rustig te maken want daar is hij/zij immers al 9 mnd aan gewend. Het ruikt en klinkt bekend. Voor de ouder kan het fijn zijn dat je de kleine hoort en als je borsrvoeding geeft om de paar uur hoef je niet ri babykamer maar pak je t zo naast je op. Uiteraard moet je doen waar jij/jullie je prettig bij voelen!
Hi dames hier ecen een berichtje canuit curacao. Lees wel mee hoor heb gewoon wifi dus dat scheeld. Hier alles foed niet meer misselijk dankzij de gember capsules. Dus eienlijk gewoon nergens last van. Ja can zuur soms en soms hoofdpijn maar als dat alles is. Wij hebben al jongen en meisjes naam. De meisjes naam staat zouezo vast de jonens hebben we can de week ergens nog een leuke gelezen maar denk dat nog steeds de eerste op nr 1 staat. Ik denk dat k een meisje krijg (wil ik ook heeeeeel graag) maar mn vrouw denkt een jongetje (en wil ze ook geeeel graag haha). Als t maar gezond is iedereen is welkom. Chybou hopleijk voor jou heb je nu je keizersnee ben zo venieuwd! Fijn dat t bij jullie ook allemaal goes gaat. Dreamygirl duim voor je!
Fijn dat alles goed gaat denanja!! Is het lkkr op curacao? Ik denk dat we een jongen krijgen, maar heb geen voorkeur. Mijn vriendin wel, zij wil graag een meisje. Is daarom ook mega gespannen voor Maandag...
Ja Chyboe spannend!! Denanja oh wat heerlijk op Curacao, jaloers hihi Qua geslacht meiden. Er word gesuggereert dat meiden met IUI, ICSI , IVF ed jongens zouden krijgen? Want de mannelijke zaadcellen zijn t snelst en aangezien bij ons de timing zo precies is zullen 9 van de 10 keer de mannelijke cellen het eitje bevruchten. Vrouwelijke zaadcellen zijn daarentegen het sterkst dus vaak krijgen meiden die paar dgn voor de eisprong sex hebben gehad een meisje. Hebben jullie voorbeelden in jullie omgeving of zelf dat dat klopt?
Gistermorgen rond kwart voor 9 zijn via een geplande KS onze jongens geboren. De oudste weegt 2985 gram, de jongste 3045 gram. Alles gaat hartstikke goed met ons.Nu genieten, herstellen en hopelijk snel met zijn vijven lekker naar huis.
Chybou van harte gefeliciteerd!! Ik had al zo'n voorgevoel... Je was niet meer online haha. Fijn om te lezen dat alles goed gegaan is! Nu op naar herstel, maar vooral genieten vd boys! Hoe heten ze?
Denanja mag ik je vragen of jij met of zonder hormonen zwanger bent geworden? Bij t MCK is t inprincipe 6x zonder hormonen en daarna ga je met hormonen doen.
Chybou wauw super!! van harte gefeliciteerd!!! Ook ik ben zeer benieuwd naar de namen Hier vanaf vandaag weer op het wachtbankje. Gister ochtend een knalpositieve ovulatietest en om half drie een nog positievere.. Dus die avond meteen geïnsemineerd, ging helaas niet helemaal zoals gepland maar wie weet.. Vanochtend een temperatuurdip wat voor me gevoel wel vreemd was gezien ik dan wel heel snel mijn eisprong gehad moet hebben. Test was nog wel positief vanochtend. Evengoed vanavond wel geïnsemineerd. Baat het niet, schaad het niet. En liever een keer teveel dan te weinig.. Ga nu gewoon even op de testjes af in plaats van de temperatuur