Hee meiden, Het is vast weleens eerder gedaan maar ik ben er gewoon nieuwsgierig na. Ik zit zelf nu in de wachtweken van mijn eerste verse terugplaatsing van de eerste IVF. Ik denk dat het mislukt is want ik begin wat bruine afscheiding te krijgen en dat is bij mij altijd het begin van een menstruatie. Ik weet dat dat niet persee zo hoeft te zijn maar toch ga ik mezelf in bescherming nemen. Mijn vraag dus wie heeft er voor de nod ook last van dat soort dingetjes en was toch zwanger. Gewoon uit nieuwsgierigheid, want het is bij iedereen zo verschillend en misschien fijn voor de wachtenden onder ons om toch positief te blijven in deze toch al onzekere en slopende tijd. Bijvoorbeeld: -Bruin/roze afscheiding -Lage rugpijn -Moe -Menstruatiekrampen/pijn -Of voelde juist niets -Hoofdpijn -Pijnlijke/gevoelige borsten -Misselijk -Andere pijntjes Het gaat er dus echt om want je merkte toen je nog geen positieve test in handen had. Ik vraag het me gewoon af het is nu wat anders bij mij allemaal als na de IUI natuurlijk want toen was ik al na 11/12 dagen ongesteld en nu gerekend vanaf de punctie zit ik op 12 dagen en 9 dagen na terug plaatsing. Ik ben me ervan bewust dat de utrogestan ook het een en ander doet en misschien er ook voor zorgt dat je nog niet ongesteld word.....
@blossom; Ik ben zwanger geworden door middel van clomid. (ik heb geen eigen eisprong) Twee dagen voordat ik ongesteld wordt heb ik normaal gesproken last van rozige of bruinige afscheiding. En dan weet ik dat het eraan zit te komen. De laatste ronde kreeg ik 5 dagen voor NOD al last van roze afscheiding. Dus ik dacht; weer niet gelukt. De rozige afscheiding heeft 2,5 dagen aangehouden en hield daarna op. Zou het dan toch? Ja! positieve test. Was dus een innestelingsbloeding. Verder helemaal geen last gehad van symtomen. Dat begon pas met de 6 weken. Heb geen ervaring met IVF. Dus ik weet niet in hoeverre dat anders is door middel van bijv medicijne. Onzettend veel succes!
Het enige wat ik merkte is dat ik wat meer honger had, alleen viel me dat achteraf pas op. En de avond voor ik positief testte viel ik om half negen op de bank in slaap .
Niks gemerkt alleen lichte menstruatie kramp maar niet noemenswaardig. Ook na de positieve test niets gemerkt tis dat de test zei zwanger anders had ik het niet geloofd. Zwanger na verse icsi en tese.
Ik mocht nog lang niet testen maar had wel steeds wat krampjes, vooral bij inspanning en opeens werd ik misselijk van koffie. Dat had ik echt nooit. Dus toen dus getest en positief!!! De eerste keer had ik alle tekenen dat ik ongesteld zou worden en vond het naar stom dat ik het niet werd. Ook krampjes als in ongesteld worden dus. Heel veel succes met jouw wachtweken!
Dank jullie wel voor de reacties dames! Heel erg verschillend allemaal. Bijzonder hoe anders iedereen reageert............Voor mij is er nog een beetje hoop
Normaal heb ik dag voor menstruatie buik en rug krampen. Volgende dag komt rode duivel altijd op bezoek. Paar dagen ervoor zijn m'n borsten altijd superrrrr gevoelig en groeien ze enorm. Vanaf derde dag Na terugplaatsing kreeg ik ook buik en rug krampen. Dat heeft 4 dagen aangehouden. Eerste dag dacht ik gelijk, weer mislukt zeker! Daarna ineens gestopt en geen last meer gehad. Ook helemaal geen bruine afscheiding wat ik wel had verwacht, bv voor beginnende menstruatie of innestelingbloeding. Dat was moment dat ik beetje hoop kreeg want dat kende ik niet. Daarnaast Borsten groter maar niet gevoelig! Pukkeltjes op m'n rug! Nog nooit gehad in m'n leven. bijna heel de dag honger op meest rare tijdstippen. 2 april terugplaatsing gehad. Kon noet wachten meer meer dus afgelopen zondag en maandag getest en was positief 😊 Morgen bloed prikken 🙏🙏🙏🙏
Ooo dat zou betekenen dat ik nu ongeveer ook kan testen in principe.... ik heb de punctie gehad op 2 april en 5 april de terugplaatsing. Probleem is alleen dat ik niet durf.....Ik durf gewoon niet te testen hoe stom is dat dan. Ik wilde zondag gaan testen maar heb nog niet eens testen in huis. Gisteren met afvegen wat bloed daarna niet meer, maar wel het gevoel ontzettend ongesteld te worden dus ja misschien geen testen nodig ook maar het kan ook nog gewoon wel zo zijn als je bovenstaande leest............zucht wachten is killing!!!!