Hi meiden, Vanmorgen weer getest en de deze blijft negatief! T is niet anders...baal en ben verdrietig want de kansen nemen af..nog 4 pogingen te gaan. Ben een positief mens van mezelf maar nu ben ik gewoon even bang en wat als t niet gaat lukken....de wens is ZO GROOT!! @Stier86 ach M ook de waterpokken? Niet afspoelen maar droogdeppen! Die kous heel goed uitknuipen in t water zodat er veel melkachtige vloeistof ontstaat. Na t droogdeppen in de pantykous knijpen en die melkachtige substantie op dr smeren! Droogt direct in, je ziet er niets van...verder geen zwitsal ed erop smeren en haar gewoon aankleden. Binnen 3dgn was hier alles ingedroogd en weinig jeuk! Sterkte ermee!
He @Dreamygirl wat ontzettend balen. Ik snap dat je verdrietig bent en even niet zo positief. Ik geloof echt dat het binnen die 4x blijvend raak gaat zijn. Geef de moed niet op!! Bedankt voor de tips. M heeft de afgelopen dagen koorts gehad en nu komen de pokken door. Ik heb al pokkenschuim gesmeerd ter verkoeling. Vanavond in bad eh hopen dat ze beter slaapt dan afgelopen nachten. Ze lijkt nu geen jeuk te hebben.
Hé @Dreamygirl, wat jammer dat je ook vandaag negatief hebt getest. Logisch dat je daar verdrietig over bent en dat je baalt. Je hoopte het zo! Bedoel je dat jullie geen zaad meer hebben van dezelfde donor als de volgende vier pogingen ook zouden mislukken? Daar gaan we natuurlijk helemaal niet van uit! Veel sterkte. @Stier86: jullie ook veel sterkte, wat naar, waterpokken. Ik zal vast aantekeningen maken voor als ze Papiertje treffen... havermout: check
@Inkt ja dat klopt! Als deze 4 pogingen mislukken hebben we geen zaad meer van onze donor...we weten niet wat we dan gaan doen...
@Dreamygirl jullie hebben toch zo'n reis tentje voor sara... welke hebben jullie? van deryan? wij zijn er ook een aan het zoeken voor in de caravan voor tygo straks. word trouwens wel spannend met nog maar 4 pogingen... maar... ik heb er alle vertrouwen in dat het nog lukt hoor!
Stier, beterschap voor je dochter! Gaat het al wat beter? Dreamygirl, balen dat deze poging niet gelukt is. Kan me voorstellen dat het zo steeds spannender wordt, dat lijkt me wel moeilijk. Gelukkig weet je dat het mogelijk is! Denanja, wij hebben een deryan, bevalt supergoed! Papiertje slaapt er heerlijk in (zelfs beter dan normaal want ze kan er niet in staan en ook haar spullen er niet uit smijten), hij is makkelijk mee te nemen en je hebt 'm in 1 minuut opgezet en in 2 opgeruimd
@Vulpen haha dat staan en spullen er uit gooien klinkt bekend hahaha maar gaan die dan bestellen denk ik ja. tess slaapt in t gewone bed denk k ben benieuwd hoe dat gaat in de caravan maar komt goed. tess krijgt in april ook een groot bed dus.
Bedankt meiden! M is behoorlijk beroerd. Geen koorts meer maar ze is ook nog eens heel erg verkouden en hoest heel erg. Morgen even de huisarts bellen om haar longen te checken. M is geen kind dat als ze ziek is bij je komt zitten of op de bank gaat liggen. Ze loopt doelloos door de kamer en huilt veel. Zo zielig. Het havermoutbadje vindt ze fijn, ze wilde er niet meer uit, haha! Overdag smeren we haar geregeld in met pokkenschuim. Hopelijk drogen ze snel in. @Dreamygirl hoe is het met Sara?
Hier een dikke dubbele oorontsteking en waterpokken tegelijkertijd. Kuur en neusspray meegekregen. Het arme kind.
Beterschap Stier! Dreamy hoe is het nu met je? Wat rot zeg veel sterkte! Hier erg druk en rotsituatie met opa en papa dus weinig tijd bij te lezen.
@denanja wij hebben inderdaad het Deryan tentje! De baby en nu de peuterversie! Super tentjes!! @Stier86 arme M! Veel beterschap voor haar! @vliegje ik ben inmiddels ongesteld geworden. Gisteren, dus dag na testdatum. Blij mee en op naar de volgende poging! Sterkte met je papa en opa!
Aww wat attent, dank jullie wel! Voelt echt als een speciale dag. Papiertje vindt haar slingers fantastisch en was om 9.00 al overprikkeld dus gaat goed hier
Bedankt voor alle felicitaties! We hebben een heel gezellige dag gehad. Papiertje heeft het ook best goed volgehouden, twee keer geslapen overdag, maar iedereen heeft haar wakker kunnen zien Ze wist nog niet zo goed wat ze moest met de cadeautjes en heeft ronduit slecht gegeten vandaag (veel te druk met de slingers en de ballon aan de kinderstoel!), maar ze was een hele lieve jarige <3
@Vulpen en @Inkt op de valreep, van harte gefeliciteerd met Papiertje!! Is ze wel vol in de taart gedoken?
Haha, @Dreamygirl, nee, daar kreeg ze de kans niet voor Ik had voor haar 'gezonde' cakejes gebakken met fruit erin. We proberen een stuk verantwoorder te zijn dan ik van tevoren had gedacht. Er stond natuurlijk wel een kaarsje op!