Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd nog meiden!

Inkt en Vulpen vinden dit leuk.
  2. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@vliegje sterkte met je vader en opa!

3. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Hoe is het met iedereen? M is gelukkig weer beter. Zijn bezig met het pimpen van een Ikea keukentje. Krijgt ze voor sinterklaas. Waren niet van plan zo’n groot cadeau te geven maar ze speelg er op het kdv uren avhter elkaar mee. Dus het is ook een beetje eigenbelang want thuis kan ze zich heel moeilijk zelf vermaken. Wie weet hiermee wel.

Dreamygirl, Kash en denanja vinden dit leuk.
  4. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

Hier gaat alles goed:) vrouwlief word gelukkig ook minder misselijk eindelijk haha.
    Hoe is het verder bij iedereen?

Xxx

Dreamygirl, Kash en denanja vinden dit leuk.
  5. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Fijn dat je vrouw zoch wat beter voelt @Veertjuh! Al bezig met namen zoeken of wachten jullie tot 5 december (wat een tof sinterklaascadeautje is dat!)

Dreamygirl vindt dit leuk.
  6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 wat leuk kado, tess krijgt ook een keukentje haha hebben we bij elkaar gespaard met de punten uit de center parcs speelhal haha zo een van miele. bij mm neefjes speelt ze er ook altijd mee dus ben benieuwd.

@Veertjuh fijn dat je vrouw minder misselijk is. dat is namelijk echt k*t!!

hier gaat t redelijk. tygo heeft helaas erg veel last van krampjes en dan niet alleen savonds nee de hele dag. denk dat zn poep hem dwars zit. ik weet dat ie niet elke dag hoeft te poepen maar hij wilt wel. nu 1.5dag niet gepeopt. zijn begonnen met prebiotica voor zn darmen en naar de osteopaat geweest. deze kon vertellen dat ie niet heel vast zat maar gezien zn uitslag op zn hoofd ook dat ie misschien gevoelig/allergische is voor koemelk dus daar zijn we nu een beetje mee aan het stoeien, ha voeding gekocht dus hopen dat het daarmee beter gaat. (gisteren nog niet, echt hele dag krampjes zo sneu! gwlukkig was tess bij de opvang) verder gaat t wel goed eigenlijk. t rare is dat ie snachts minder last heeft (geluklig voor mij haha) hij komt 1x per nacht.
    nou ik ga weer slapen haha hoj heeft zn eten op

7. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.210
    3.858
    113
    @Stier86 Fijn dat M beter is! Lijkt me lastig als ze zichzelf slecht kan vermaken. Papiertje is voorlopig wel even zoet met haar loopwagen en duplo :) Maar ja, M's verjaardag is natuurlijk alweer even geleden.

@denanja Wat lastig dat Tygo krampjes heeft. Kijk je wel uit dat je niet te veel zelf gaat dokteren? Sterkte!

8. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Stier86 ja tof sinterklaascadeautje he :)
    En de namen weten we al een tijd. Hebben al 1,5 jaar kunnen verzinnen :p

@denanja wat vervelend :( hopelijk voelt tygo zich snel beter/fijner.

Xxx

9. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Vulpen fijn dat ze zich goed kan vermaken. Hier is duplo ook populair maar ze bouwt liever samen.

@Veertjuh haha ja dat is waar. Hebben jullie een voorgevoel?

@denanja ach wat zielig voor Tygo. Hier werkte Infacol erg goed maar dat hebben jullie vast al geprobeerd. Wie weet helpt de andere voeding.

10. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.210
    3.858
    113
    Papiertje kan überhaupt nog niet bouwen, ik bedoelde ook niet dat ik haar ergens neer kan zetten en dat ze dan een halfuur zelf gaat spelen hoor. Weet ook niet vanaf wanneer dat realistisch is? Ze gaat vaak wel lekker aan de gang maar ze is dan vooral druk met ons haar blokjes geven. En dan geef ik ze weer terug. En dan geeft zij ze aan mij. Enzovoorts :D

11. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Haha, herkenbaar dat heen en weer geven van de blokjes. M. heeft inmiddels dus wel door dat ze op elkaar kunnen maar kan dat nog niet zelf dus dan gooit ze alles van frustratie door de kamer.
    Wat ze heel goed in haar eentje kan is puzzelen. Ze kan drie puzzels naast elkaar leggen en dan weet ze precies welke stukjes bij welke puzzel horen en ze legt de stukjes er in 1x goed in. Geen idee of dat knap is voor haar leeftijd.

12. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Stier86 mijn vrouw heeft het gevoel dat het een meisje word al zegt iedereen om ons heen een jongen en ik ook haha.
    We wachten het af. Als het maar gezond is :)

Stier86 vindt dit leuk.
  13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 wat grappig dat kindjes zo verschillen, tess vind puzzelen helemaal niks. proberen t steeds weer maar nee.
    tess vind duplo ook heel leuk, vooral bij mn ouders de helikopter en het vliegtuig (van mij nog van vroeger) dan doet ze de poppetjes in en uit het vliegtuig zo leuk.

@Vulpen tess kan super goed alleen spelen, eigenlijk altijd al. hoef nooit mee te spelen.

@Veertjuh ben benieuwd wat t word!

@krampjes. het leek gisteren iets minder dus dat is fijn. iig al minder lang achter elkaar last :). laat dit even zn werk doen zoiezo en als het volgende week ofzo nog zichtbaar minder is gaan we even naar het cb om te overleggen denk ik. ga idd niet alle middeltjes proberen, zijn tegenwoordig zoveel op de markt.

Stier86 en Vulpen vinden dit leuk.
  14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Stier86 ah wat leuk een ikea keukentje! Wij hebben Sara voor haar 2e verjaardag zo'n keukentje gegeven én deze had ik zelf ook gepimpt! Erg gaaf geworden al zeg ik t zelf...hoe gaan jullie m pimpen?

@Veertjuh fijn dat je vrouw minder misselijk word! Ik weet er ook alles van...16wkn lang last van gehad...maar jeetje wat zou ik t nu graag weer willen zijn...wil niets liever als dat mag betekenen dat we dan zwanger zijn van een tweede!

@denanja zo naar hè die darmen...je bent er maar druk mee met die kleintjes dan! Denk dat Tygo snachts zo heerlijk in coma is dat ie er geen last van kan hebben. Sterkte ermee!

@hier hele drukke weken achter de rug omdat we mss willen verhuizen. Niet zozeer omdat we geen fijn huis hebben maar omdat we wat woonwensen hebben die we op verschillende manieren zouden kunnen realiseren. Doordat we een waardebepaling hebben laten doen weten we dat we in deze tijd een flinke overwaarde kunnen generen en tevens een gesprek bij de hypotheker gehad. Al een paar huizen bezichtigt maar t is tot op heden niets en t gaat me niet in de koude kleren zitten. Ik raak er behoorlijk gestrest van. Een tweede willen en mss verhuizen is geen fijne combi, zeker niet als huizen in de zomer 2018 opgeleverd worden en ik dan mss er hoog zwanger bijloop. Besloten dat we er wat relaxter in gaan staan. Tactisch verhuizen vanwege overwaarde zou top zijn maar we gaan nu ook kijken wat t zou kosten als we thuis wat dingen gaan aanpakken. Deze week weer hopelijk een positieve ovulatietest!! Zwanger worden is prio nummer 1!!

15. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja hopelijk gaat hij er steeds minder last van krijgen!

@Dreamygirl ik snap je stress! Huizen zoeken en verhuizen vreet zoveel energie. Zeker als je ook nog actief bezig bent om zwanger te worden. Hoop dat jullie voor je zelf snel meer duidelijk hebben.
    Kan me de foto’s van Sara’s keukentje nog wel herinneren, zag er erg leuk uit! We schilderen de 2 deurtjes beneden en het magnetrondeurtje grijs/blauwig (van dat scandinavische blauw, kan het niet goed uitleggen). We hebben een extra wandplaat op maat laten zagen waar we de hele achterkant dicht mee zetten en dat wandje beplakken we nog met muurstickers. Als hij af is zet ik hier wel even een fotootje neer. Zal nog wel even duren want mijn vrouw heeft beloofd de deurtjes te verven en haar kennende doet ze dat de dag er voor. Bij de hema heb ik houten pannetjes en fruit en groente gekocht.

Veertjuh en Dreamygirl vinden dit leuk.
  16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #236 Dreamygirl, 19 nov 2017
    Laatst bewerkt: 19 nov 2017
    @Stier86 leuk zeg! Ben benieuwd!
    Wij hebben de achterwand met schoolbordverf geschilderd en er een "Bakkerij" van gemaakt haha....
    Mocht je nog een naamsticker in "keukenbenodigheden stijl" willen heb ik een link voor je...

denanja vindt dit leuk.
  17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Nou meiden, ik had vanmorgen onverwachts een positieve ovulatietest. Dit terwijl ik deze eigenlijk morgen of woe had verwacht. Dus MCK gebeld en gevraagd of ik voor de zekerheid een echo mag krijgen. Ook omdat ze na mn MK mn eierstokken niet konden vinden en afgelopen poging t idee had dat ik zwanger was...gewoon ff kijken hoe t er nu van binnen uitziet en of er daadwerkelijk een eitje op springen staat! Die 4 pogingen zijn ons te kostbaar...

Kon binnen 5 kwartier terecht dus snel
    Sara naar een vriendin gebracht en nu in de wachtkamer...

denanja vindt dit leuk.
  18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    IMG_0536.JPG

denanja vindt dit leuk.
  19. Stier86

Stier86 Niet meer actief

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja ik weet inmiddels meer...

Super vriendelijke arts die echt de tijd voor me nam! Ze zag prachtig baarmoederslijm zoals in deze periode de bedoeling hoort te zijn! Mooie dikte...toen op zoek naar mn eierstokken :D links zag ze al vrij vlot ( en ik ook want t kon niet missen) een "mega" ei van 20mm die dus klaar is om te gaan springen! De andere eierstok ook gevonden en daar zag ze wel eitjes maar gewone grote. Zo hoort t ook, iedere maand hoort er 1 eitje vanuit een eierstok te springen! Mn ovulatie is deze maand dus op dag 13 (morgen) ipv op dag 14/15. Iets eerder dan normaal en morgen om 10.45 uur mag ik voor poging 3 komen!

En ja ja daar komen we weer met leuke data :roflmao: op 05/12 mag ik dan testen! Zou Sinterklaas me lief gevonden hebben dit jaar? :p

denanja vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina