Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Stier, ik herken die fases, vreselijk! Toen hebben we zelfs geroepen, geen 2e meer hoor! Maar toch kwam er een 2e hahaha.
    Reva en Novi reageren ook zo leuk op elkaar. Zodra Reva Novi aankijkt, begint Novi te kraaien en te lachen. Zo schattig.
    Ze doet ook klap eens in je handjes, hiep hiep hoera en ze gaat heel schattig d'r oogjes dichtknijpen als we ze aankijken haha. Het gaat zo snel.

Veertjuh, spannend zeg! Je weet dan het geslacht he. Denk een meisje bij jullie!
    Hoe voelt je vrouw zich?

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Veertjuh wat fijn dat je vrouw zich minder misselijk begint te voelen! Alhoewel ik er nu een moord voor zou doen hahaha...(herinner me daar later ff aan svp als ik daar over ga klagen :D). Leuk donderdag weer controle en 05/12 de geslachtsbepaling!! Ik denk een meisje! Jullie! De dag van jullie geslachtsbepaling mogen wij testen!!

@Stier86 ah jammer dat de markt tegenviel maar koffie taart en een blij meisje is mss wel fijner haha...morgen over een week testen!

@vliegje oh bah wat vervelend meis die meiden zo zoek en kotsen!! Oei en dag geen slaap is killing...moesten jullie werken die dag? Wat een leuke kerstkaart!! Vervelend dat jullie zoveel mensen in de familie hebben die zo met hun gezondheid tobben! Sterkte!

Kash vindt dit leuk.
  3. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @vliegje 5 december weten we het geslacht :) en mijn vrouw voelt zich wel beter. Alleen start ze morgen met fysio. Veel last van rug en bekken, dus vandaag huisarts gebeld en die zei gelijk waarschijnlijk je bekken dus maak afspraak bij fysio. Dus even goed in de gaten houden dus.

@Dreamygirl wat leuk dat jullie mogen testen op die dag. Spannend hoor weer dat wachten. Ik duim voor jullie.

Xxx

Dreamygirl vindt dit leuk.
  4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@vliegje leuke kaart! En pffff wat heftig die ziekenboeg. Jullie lopen vast op je tandvlees nu. Fijn dat de eerste Sintviering leuk was. Nog drie te gaan ;) Tof dat je zelf ook zulke mooie foto's kunt maken, geen fotograaf voor nodig!

@denanja hoe gaat het bij jullie? Laatst had je een rotdag, is dat inmiddels weer oke?

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Na die zieke nacht moest Dianta gewoon werken en was ik thuis met de kids. De laatste slapeloze nacht was van woensdag op donderdag. Wij werken en kids naar kdv. Die hebben daar 4 uur geslapen ik achter m’n pc.

Zit nu in examentraining. Spreek jullie later!

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Haha, ‘ik achter mijn pc’. Zieke kinderen zijn echt een uitputtingsslag he. Hopelijk is het voorlopig weer even rustig!

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @vliegje hoe ging je examen? hopelijk gaan de komende weken wat beter en zonder zieke.
    mooie kerstkaart zeg! wij gaan hem.volgende week maken :)

@Stier86 mijn rotdag is over haha had echt een dip. ook slecht nieuws gekregen wbt de gezondheid van mn moeder dus dat zit ook niet mee.
    tygo heeft gisteren voor t eerst van 22.30 tot 07.30 geslapen! vanacht tot 6 was ik ook al blij mee al val ik daarna niet meer in slaap helaas.
    tess is ook echt steeds vaker een monster hoor! eigenwijs pfff te erg! uitdagen en net doen of ze het woord nee niet kent.
    ze slaapt ook steeds minder vaak overdag dus soms is het nog zwaar hoor en ben ik blij als ze beide of iig tess op bed ligt.
    vrijdag gaan we weekje naar center parcs met mijn ouders en broer, even lekker weg en sinterklaas vieren. dan nog maand vrij en weer werken. hoe is het nu met jullie monstertje?

@Dreamygirl hoop echt dat jullie positief testen volgende week!!!

@Veertjuh als iedereen een meisje denkt hou ik het op een jongen haha
    fijj dat ze minder misseljk is maar balen van de heupen en bekken... had er bij tess geen last van maar bij tygo helaas wel, het is nu na de bevalling ook nog niet weg helaas :( met fysio bleef het wel stabiel gelukkig. succes!

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @vliegje examentraining? Oefenen voor je echte examen dus? S6!

@denanja hè wat naar slecht nieuws mbt de gezondheid van je mams! Sterkte daarmee! Wel fijn dat de nachten beter gaan! Jeetje wilt Tess nu al minder of niet slapen smiddags? Ruim 1,5 jaar is ze nu toch? Sara is echt een slaapkop. Elke middag nog van 13.00-16.00 (thank god). Soms valt ze pas om 13.30/14.00 in slaap maar dan ligt ze te zingen ofzo en valt daarna in slaap. Hopelijk houdt ze dat nog heel lang vol! Lijkt me ideaal mocht ik zwanger zijn straks!

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Dreamygirl ben er ook evht niet blij mee dat ze soms niet slaapt haha daar gaat mn eigen rust haha ze slaapt meestal 2u. bij de opvang slaapt ze meestal ook niet, ze legt de wel in bed hoor zodat ze kan rusten. ben daarom ook blij als t dinsdag of donderdag is haha tess naar de opvang. ze is nu 19 maanden.
    ze is momenteel ook echt aan het zeuren om eten de hele dag door. die kan echt de hele dag eten! herkennen jullie dit?

10. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja wat naar dat het niet goed gaat met je moeder. Afgelopen jaar was mijn moeder ziek en dat hakt er gewoon heel erg in. Hoop dat het naar omstandigheden goed met haar gaat. En wat shit dat Tess weigert te slapen, zeker met nog een kindje in huis. En dan ook zo eigenwijs en brutaal, pfff. Tygo doet het daarentegen al super goed zeg met zo lang doorslapen 's nachts. Heerlijk! Dat van de hele dag eten herken ik niet, hier is het eerder andersom (bord met eten op de grond gooien).
    Ons monstertje was 2/3 dagen gezellig maar maandag en vandaag was ze echt niet te genieten. Het was zo erg vanmorgen dat ik met haar naar de speelgoedwinkel ben gegaan en tegen mijn eigen aversie in iets van zoef zoef dieren voor haar heb gekocht. In de hoop dat ze zich daar mee kon vermaken. Hielp niet, ook dat smeet ze door de kamer haha. Vanavond gingen we pizza eten met mijn vader en toen was ze de liefheid zelve. Zodra we thuis waren was het meteen weer raak. Gelukkig mag ik morgen werken, haha.

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @denanja ja dat herkennen wij zeker! Vanaf dag 1 is ze al gulzig! Eerst met de borst en daarna nooit meer gestopt haha...zodra we gaan eten begint ze te fladderen met dr armen en handen en voor de grap zeggen we weleens "pas op dat je niet opstijgt"! Als dr boterham op is wilt ze er nog een of een cracker of beschuit ed. Vlak na t ontbijt mama mag ik een koekje of rozijntjes? Nee Sara heeft net gegeten...dat accepteerd ze dan wel hoor en gaat dan spelen maar eten is gewoon een favouriete bezigheid. Als ik vraag wat ze op t KdV gedaan heeft...een koekje gegeten en pepernoten :rolleyes::roflmao:
    Enne vwb het slapen blijf dr idd gewoon op bed leggen want ook dit kan een fase zijn..kan heel goed dat ze binnenkort weer heerlijk slaapt!

Stier86 en Vulpen vinden dit leuk.
  12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Wij net terug van een avondje uiteten en OG3NE omdat we gisteren 8 jaar samen waren! Jeetje wat zijn die meiden goed!
    Heerlijke avond maar veels te laat op bed dus nog ff 5.5 uur slaap pakken nu...

denanja vindt dit leuk.
  13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Dreamygirl gisteren heeft ze 3u smiddags geslapen!! het is echt per dag verschillend maar dat maakt niet uit. tygo sliep ook 3u dus had even heerlijk tijd voor mezelf :) heb kados ingepakt en tv gekeken.

leuk he ogene! zijn wij in april geweest vind ze ook echt steengoed!!

wat grappig dat je dat van t eten herkend. helaas accepteerd tess geen nee haha dus die kan wel lang doorzeuren soms trap ik erin en soms niet (ligt aan mn bui, ik weet het is slecht je moet consequent zijn maar is soms moeilijk).
    ook met koken wilt ze er altijd bij zitten. ze krijgt dus met kerst een keukentje.

had me vanmorgen toch iets grappigs.. tess had dr schoen gezet. 2, 1 voor haar en 1 voor tygo dus ze pakt de kadotjes uit, leuk. maar er zat ook in elke schoen 1 mini chocolaatje dus ze pakt er een en eet hem op. toen kwam mn moeder want ik moest even haar wegbrengen....
    kom ik er na een uur achter dat ze dat andere chocolaatje niet heeft opgegeten en ze heeft die schoenen aan haha dus de gastouder geappt of ze even wilde kijken... en idd haha hij zat er nog in!! niet sat die troela iets zegt he als k dr schoenen aan doe hahaha zal lekker zacht zijn geweest.

Dreamygirl en Vulpen vinden dit leuk.
  14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    tygo trouwens goed gegroeit. 4530 en 53.5 cm. ze stond ervan te kijken hoe sterk hij al in zn nekje is. en zn eerste prikjes gehad.
    hij heeft alleen een droge huid dus vanmiddag even creme halen. hij zit ook onder de berg op zn hoofd echt sneu ziet er niet uit. zn uitslag is weg nu we met ha voeding begonnen zijn alleen spuugt ie nu na elke voeding.

15. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Dames,

Wij hebben vandaag geen controle gehad bij de verloskundige kregen vannacht een appje dat ze bij een bevalling was en onze afspraak niet door kon gaan. Dus hopelijk snel nieuwe afspraak haha.

Xxx

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @denanja oh heerlijk dat ze beiden 3 uur geslapen hebben!! Whahalla!!
    Hahah dat verhaal van dat chocolaatje geweldig!! Super dat Tygo zo goed gegroeid is! Ik weet nog dat Sara ook zo'n droge huid had. Berg lijkt me vervelend dat heeft Sara nooit gehad...kan of moet je dat behandelen?

@Veertjuh ah wat jammer! Sjonge kon die bevalling niet ff uitgesteld worden :D
    Nou op naar 05/12 dan!!

@hier gelukkig een paar dgn vrij! Heel erg druk op mn werk en perikelen die ik me persoonlijk (terwijl ik er niets aan kan doen) aantrek. Als je boe roept kan ik zo huilen...
    Gaf een man vanmorgen van links geen voorrang bij die gekke situatie bij t KdV...gebeurde niets geks hoor maar voelde me zo vervelend dat ik raam opende en sorry meneer riep...geeft niets riep de man..toen moest ik huilen...met t raam dicht uiteraard ahum...

Pfff maar goed kort nachtje gehad natuurlijk en zo nog een avondje met een vriendinnetje en dan echt ff een paar dgn niets...

17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja heerlijk die 3 uur slapen! En dat chocolaatje hahaha. Ik zie het helemaal voor me. Wbt de berg van Tygo: wij hebben bergzalf van dr Leenarts gebruikt. Werkt als een malle. M's haar begon daarna ook echt snel te groeien. Voor droge huid gebruiken wij koelzalf, kun je bij de apotheek kopen. M heeft er nu ook weer last van door het koude weer.

@Veertjuh he wat balen! Heeft de vk een praktijk in haar eentje dan? Dat lijkt me echt niet te doen voor haar!

@Dreamygirl fijn een paar dagen vrij. Herken dat labiele wel hoor, zeker als je moe bent. Hopelijk kun je even lekker bijtanken.

18. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.212
    3.860
    113
    Papiertje had ook berg, haalden we gewoon weg mbv olie. Na een tijdje was het vanzelf over, dus je hoeft het verder niet te behandelen. Als ze meer haar krijgen zie je het sowieso niet meer.

Wat eten Tess en Sara dan zoal op een dag? Ben wel benieuwd. Papiertje eet de laatste tijd gelukkig ook wel goed, al vindt ze brood en fruit aanmerkelijk lekkerder dan warm eten ;)

Sterkte Dreamygirl, doe rustig aan!

19. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Stier86 Ja de verloskundige heeft in haar eentje een praktijk. Ze neemt ook niet heel veel mensen aan per maand hoor zodat er niet te veel op het zelfde moment uitgerekend zijn. Ze werkt wel samen met een verloskundige praktijk hoor. Dus mocht er echt iets zijn en zij kan niet kunnen we die andere praktijk bellen.

@Dreamygirl Ja erg jammer maar op naar 5 december :) dat is het zo vandaag 1 december gaat echt hard.
    Fijn dat je een paar dagen vrij bent nu :)
    Ik hen vanavond nog een avond dienst en dan even een weekje vakantie :)

Xxx

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat kletsen jullie veel zeg haha.

Had examentraining voorafgaan aan mijn examen, godzijdank geslaagd met een 8. Nog 1 studie/examen te gaan. Hypotheken.. de moeilijkste. Dus gelijk geboekt en 14 febr mag ik weer. Dus nog even keihard leren komende maanden.

Verder weer studiolampjes gekocht voor mijn mini thuisstudio haha. Kan ik weer een beetje aanklooien.
    De kinderen wisselen elkaar in de nachten lekker af met wakker worden dus onze wallen hangen inmiddels bijna op ons enkels, maar hee, we gaan vrolijk door haha.

Hier ook veel gezondheidsproblemen in familie :( Vervelend Denanja, sterkte!
    Maar fijn dat Tygo een keer doorgeslapen heeft al. En die Tess, wat een ding haha.

Dreamy hoe voel je je nu?? Donderdag nod??

Kindjes zijn hier nu ook 2 keer naar kdv geweest. Gaat goed, hoewel het drama is bij weggaan. Reva slaapt daar hartstikke goed in de middag. Ze zei alleen vorige week dat ze 'opgesloten' lag haha. Ze hebben een bedje wat ze echt dicht doen zeg maar. Soort coconnetjes. Maar ze slaapt er 3,5 uur in dus blijkbaar vindt ze het toch fijn haha.
    Novi doet het ook goed al is die op haar wakkere momenten heeeeel zeikerig. Wordt er niet goed van. Maar goed, fases, tanden, sprongetjes.

Morgenavond sinterklaasavond met ons eigen gezin. Zondag gaat Reva paardrijden en gaan we naar mijn ma, en dinsdagavond nog naar mijn schoonouders en dan mag die goede man weer optrommelen naar Spanje haha.

Deel Deze Pagina