Hi meiden, @vliegje hoe is het geweest vandaag? @hier ik merk aan mezelf dat ik sinds de miskraam steeds meer stressgerelateerde klachten krijg. Veel hoofdpijn, stijve kaken, pijnlijke nek/schouders etc. Nu las ik dat dmv accupunctuur of acupressure je de meridianen (energiebanen) in je lijf in contact staan met organen in je lijf en ook in verbinding zijn met je psyche. Mss wat zweverig maar hoorde er goede verhalen over en ook dat mensen met vruchtbaarheidsproblemen en of miskramen er baat bij kunnen hebben. Ik dacht baat t niet dat schaadt t niet dus ben gisteren naar een dame gegaan die mij behandeld heeft. T was een hele bijzondere ervaring!! Na de volgende IUI (vermoed aankomend weekend) moet ik weer terugkomen en dan onderga ik weer een behandeling in de hoop dat t iets mag doen...al is t alleen al voor mn ontspanning en wat stress uit mn lijf, das al fijn...
Dreamy hoe is het nu met je? IUI gehad?? Sorry voor mijn afwezigheid. Beetje hectische week gehad en zit veel op fb en Instagram.
@vliegje ja begrijp dat t hectisch was meis! Daarom vroeg ik al hoe de uitvaart was en hoe t nu met je gaat? @hier vannacht mega buikpijn en opvliegers gehad ivm naderende ovulatie. Nu ook weer auw pfff...testte vanmorgen dan ook mega positief dus morgrn om 11.15 uur IUI. Mijn vrouw kan alleen geen vrij vragen dus moet Sara meenemen...bijzondere aanblik zal dat zijn mama in de beugels Denk dat ik haar maar naast die stoel zet met een filmpje aan ofzo.. Wij vertrekken vrijdag voor een weekje naar Friesland!! Kan niet wachten, laten we hopen dat die ontspanning goed zal doen en een positieve test mag geven over 2 wkn. Ik mag dan op 01/01 testen Hoest met de rest van de dames en kindjes? Iedereen klaar voor de kerstdagen en nog leuke plannen?
Hier alles z'n gangetje. Deze week nog werken, dan een weekje vrij. Kerst zijn we bij familie, verder niets bijzonders. Afgelopen weekend samen naar een concert geweest. K's Choice. Zijn redelijk fan, proberen elke tour wel een keer te gaan. Was een mooi feestje! Heerlijk om er even samen uit te zijn. @Dreamygirl spannend die acupunctuur. Wat was er zo bijzonder aan? Voel je meteen wat? En succes met de IUI! @vliegje hopelijk kunnen jullie komende dagen een beetje bijkomen.
Spannend Dreamy! Ik duim weer voor jullie. Zou toch geweldig zijn om zo het nieuwe jaar in te gaan he Hier gaat het wel. We doen ons best en gaan maar gewoon door. Het leven gaat ook door he.
@Dreamygirl spannend weer straks de wachtweken. En ge iet lekker van het weekje weg Hier alles goed hebben donderdag de 20 weken echo. Woensdag heb ik op werk gesprek hoe het gaat met school en werk. En vandaag 3de toets gehad en een 8.4 dus gaat erg goed . Met mijn vrouw gaat het goed alleen last van haar bekken wat vervelend is. Wij hebben zaterdag de baby kamer gekocht Ijn er super blij mee word als het goed is in week 4 bezorgd . Xxx
@vliegje tja t leven gaat door hè meis, ergens wel goed maar soms zo dubbel en moeilijk! @Veertjuh oh zo leuk en spannend donderdag!! En wat goed joh een 8.4! Wat voor babykamer hebben jullie gekocht? @Stier86 oh heerljk ff samen weggeweest! Kan je echt van opladen hè?! Je vroeg wat er zo bijzonder was aan die accupunctuur...nou het was dus geen accupunctuur haha...middels accupunctuur kan je dus de meridianen in je lijf openzetten zodat er energie doorheen gaat stromen. Persoonlijk wat zweverig klinkend maar dacht dus baat t niet..je hoeft niet perse naaldjes te gebruiken t kan blijkbaar ook door een soort reiki...ik voelde dus echt op sommige plekken van mijn lijf waar zij t aanraakte hele warme plekken en soort stroning ontstaan en op een gegeven moment ook mn handpalmen helemaal zweten. Voelde me de dgn erna erg goed en mn ovulatiepijn is nog nooit zo heftig geweest als nu...ook opvliegers de afgelopen 2 nachten en die vrouw zegt dat dat kan voortkomen door vrijgekomen energie! @hier De timing van de IUI vandaag was volgens mij ook perfect vabdaag! Mega vruchtbaar slijm en mega gevoeligheid in mijn linker eileider (altijd links). Had dus t idee dat mn ei nog moest springen! Werd wederom geholpen door de dame die 4 pogingen terug "DE" IUI had uitgevoerd waardoor ik zwanger was en wederom in de kamer met mijn lucky number 2.13 haha...ohja en Sara was mee dus hopelijk mag t allemaal meewerken! 14milj zwemmers dit keer.... Morgen wederom terug naar die "accupunctuur" vrouw want wetenschappelijk is aangetoond dat je er baat bij zou hebben als je voor en na de behandeling gaat. Lets hope so! Ik heb er een goed gevoel bij meiden!!
Wat een bijzondere ervaring @Dreamygirl! Hopelijl heeft het positief effect. Leuk kamertje @Veertjuh! En fijn dat werk en opleiding zo goed gaan. Weten jullie al hoe jullie het straks gaan doen met opvang?
@Stier86 Ja leuk kamertje he vandaag ook al behang gehaald voor 1 muur En opvang weten we zeker alchoe we het willen doen. Mijn vrouw gaat 1 dag minder werken en mijn schoonmoeder wilt al 1 of 2 dagen oppassen en dan hoeft ons kindje maar 1 dag naar de opvang. Daar hebben we 10 januari een rondleiding Vandaag op werk gesprek gehad met mijn werkbegwleidster en de praktijkopleider. Ze zijn erg tevreden vooral omdat ik ik leergierig ben en alles zo snel mogelijk wil oefenen en aftoetsen dat zijn ze niet zo gewend blijkbaar haha. Xxz
Hi meiden, Hoe zijn jullie dgn?! Wij hebben t hier heerlijk! Het weer is guur en mss wel guurder dan thuis. De wind giert om t huisje maar t uitzicht fenominaal zo groen en wijds!! Ondanks dat vrouwlief en ik aan de dunne zijn en mijn vrouw ook nog eens de longen uit dr lijf hoest genieten we wel! Des te meer mzzl dat we nu geen verplichtingen hebben ed! Zal toch geen kwaad kunnen (stel dat ik zwnager zou zijn) dat ik nu zo aan de dunne ben? Fijne dagen!!
Fijn dat jullie ondanks de ziekenboeg genieten van het weekje weg! Het kan voor een eventuele zwangerschap geen kwaad hoor. Het is alleen vervelend. Beterschap! Wij hebben gisteren bij mijn schoonouders kerst gevierd. Zijn blijven slapen. Vrouw is nu met haar ouders naar de kerk, ik ben thuis met madammeke (dat gisteren helemaal overprikkeld was en dus niet kon slapen). Als ze terug zijn gaan we naar huis. Vandaag verder niks, morgen eten bij mijn moeder. Redelijk relaxte kerst dus.
Heerlijk dat jullie zo genieten @Dreamygirl ondanks de ziekenboeg. Mijn kerst dagen zijn helemaal vol gepland. Eerst werken 1ste en 2de kerstdag. Gisteren lekker gegourmet met mijn ouders en schoonmoeder. En vandaag gaan vrouwlief en ok eten bij mijn ouders na ons werk. En dan os de keer alweer voorbij. Ik heb wel veel last van zenuwen. Moet morgen op werk handelingen aftoetsen : medicatie delen, insuline prikken en bloedsuiker prikken. Ik kan het allemaal wel maar vind aftoetsen dan toch altijd spannend haha Hoe gaan de wachtweken bij jou? Xxx
Hallo dames, Hoe is het met iedereen? Hier gaat het goed. Heerlijk kerst gehad en vandaag handelingen voor me opleiding afgetoets En met mijn vrouw gaat het ook goed. Alleen word werken nu al wel steeds zwaarder . Xxx
@Stier86 is de kleine bijgekomen van alle prikkels? En jullie ook? @Veertjuh gefeliciteerd met het behalen van je toetsen! Teminste je hebt t gehaald toch of hoor je dat later? Wat fijn dat t goed gaat met je vrouw, hmm t word zwaarder met werken. Wat doet je vrouw als ik vragen mag? Kan ze minder zwaar werk gaan doen wellicht? @hier wij vanmorgen naar de historische plaata Dokkum geweest, erg gezellig plaatsje, daarna "thuis" lekker gegeten en de kleine meid heerlijk op bed. Vrouwlief ligt in bad met boek en ik op de bank hihi...vanmiddag met de kleine meid pepernoten bakken (beetje laat haha maar hier hebben er teminste de tijd voor). De wachtweken gaan dus goed, ik hoop zo dat deze relaxtheid mag meewerken. Ik voel niets meer of minder dan de vorige keren...dus heb geen idee!