Leuke foto's Dreamy! Waar zijn jullie? Ik zit nog op kantoor, overwerk.. ben echt gesloopt. Kindjes al 1,5 week ziek. Weinig slaap, drukke dagen op het werk en thuis.Ik vanavond overwerken, morgen Dianta. Dan komt m'n moeder ff helpen met de kids zodat ik ook snel nog wat kan studeren. Kortom, we zijn teut. Maar goed, we gaan vrolijk door. Ga gauw afsluiten en naar huis. Nog een paar dagen Dreamy! Spannend! Reageer snel op de rest hoor, wil nu echt naar huis, douchen en naar bed haha.
Och @vliegje jullie zijn echt druk en zien elkaar wss ook nog eens weinig.. Hopelijk slaap je straks snel! Wij zitten in t plaatsje Kollumerpomp in Friesland...uitzicht op weilanden, heerlijk rustig precies wat we nodig hadden (net als jij wss)...
Dames sorry dat ik de laatste tijd weinig reageer. Lees wel mee. Ga vanavond of morgen in de trein mezelf even de tijd geven om te reageren . Gaat verder allemaal goed hier. Tygo aan de pepti vanwege koemelk allergie. Ik over week weer werken dus dan begint t 'normale' leven weer.
Wat ellendig dat je zo druk bent en dat de kinderen al anderhalve week ziek zijn vliegje! Hier zijn we ein-de-lijk allemaal weer beter, duimen dat dat voorlopig zo blijft. Kerst is hier goed gegaan, Papiertje houdt echt van die gezelligheid. Ze is zo leuk nu, heel knuffelig en ze roept steeds: Jaaaa, zo schattig Verder zijn we heel druk want gaan binnenkort verhuizen. Gelukkig 2018 gewenst voor allemaal!
@vliegje sterkte met de drukte! Hopelijk is in het nieuwe jaar de werkdruk weer wat minder. @Dreamygirl wat een mooi huisje! Is het op een park of particulier? Hoe staat het eigenlijk met jullie verhuis/verbouwplannen? @denanja jeetje, tygo toch koemelkallergie. Wel fijn dat jullie nu weten wat het is. En alweer bijna aan het werk. Zin in of zie je er tegenop? @Vulpen ahh, zo leuk! Ik moet zeggen dat ik het vanaf 1 jaar echt een stuk leuker begon te vinden. Nu leert zo ook weer zo snel nieuwe dingen. Echt prachtig om te zien. En spannend zeg, verhuizen! Hebben jullie iets gekocht? Gaan jullie groter wonen? Hier is de kerstoverload inmiddels verwerkt. M was echt een paar dagen flink overprikkeld. Ze lijkt er minder goed tegen te kunnen naarmate ze ouder wordt. Inmiddels is de rust weder gekeerd hoor. Met oud en nieuw zijn we gelukkig gewoon rustig thuis. Wij hebben ook verhuisplannen. Binnenkort een gesprek met een aankoopmakelaar en dan hopelijk op huizenjacht. We wonen qua huis prima maar we willen graag kopen en weg uit deze buurt. Hier moet je je kind met 2 jaar al inschrijven op een basisschool dus dan willen we graag wel een beetje weten waar we gaan wonen.
@Stier86 moet woensdag weer beginnen. Wel zin in hoor. Al kijk ik vast daarna weer uit naar vakantie whawha ja hij was best onrustig en merken nu na dikke week pepti voeding wel al verschil. Poepte maar 1x per 3 dagen en nu al 2x in 3 dagen dus scheeld wel. Snapt dat je liever een huis koopt als je situati nu stabiel is mer huisje boompje kindje. Vind de periode na een jaar ook echt leuk! Al heeft tess gisteren alles onder gespuugd, xo zielig!! Maar dat lekker dr dwars te zitten want savonds was alles weer goed. @vliegje wat vervelend al die zieken! Hier tygo ook 2 weken buikgriep gehad zo sneu! Hij moest ook bijna opgenomen worden maar gelukkig voorkomen. @Vulpen ook verhuizen lekker hoor, groter? @Dreamy wanneer mag je weer testen?? Ben zo benieuwd!! Hoop zo dat t raak is! Hier gaat verder alles wel goed. Vind de drukte ook wel meevallen eigenlijk. Tess slaapt inmiddels in dr grote bed, zonder problemen, komt er ook nooit uit en roept nooit naar mama. (Deed ze in dr ledikant wel) ze lijkt t bes echt lekker t evinden liggen want ze ligt soms echt een uur alleen maar te liggen. Verder slaapt tygo door dus heerlijk haha Sorry als k iemand vergeten ben ga nu weer proberen bij te houden Owja kerst. Poeh poeh flink
@Stier86 het huisje is onderdeel van een boerderij welke opgesplitst is in 4 designhuisjes. Het staat in Kollumerpomp op een natuurcamping It Dreamlan. Alles voor kids aanwezig, speelgoed in t huisje en op t terein speeltuin, zandbakken, fietsjes, skelters etc. in de zomer is t denk walhalla voor kids! Wij kijken nog steeds rond en 02/01 komt er een aannemer langs om eens te bespreken wat evt verbouwen zou kosten. @denanja we mogen 01/01 testen maar denk dat we t 31/12 doen want dan weet ik of ik bepaalde dingen s avonds mag eten en drinken. Het voelt alsof ik ongi ga worden, opvliegers, steken in mn tieten en ongesteldheidsgevoel in onderbuik, last van mn rug, veel naar wc moeten en een humeur die nogal ahum heen en weer vliegt Maar ja dit alles had ik ook toen ik wel zwanger was dus t zegt allemaal niets... Begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden... Wat fijn dat de kids zo heerlijk slapen! Tess in een groot bed? Zij is wss overgegaan omdat Tygo haar ledilant nam of omdat ze uit bed ging klimmen enzo? Sara slaapt nog steeds in dr ledikant, klimt er niet uit en slaapt heerlijk dus laten t voorlopig zo....soms denk ik moet t voorste hekdeel er niet vanaf maar zolang t zo goed gaat heb ik t idee dat Sara t ook fijn vind nog zo...
Via de afstandsbediening gemaakt van de week. Ga zondag Novi’s cakesmash zelf doen. Ben benieuwd. Nog 1,5 maand en dan is ze alweer 1. Jeetje waar blijft de tijd!
@vliegje mooie foto, mooi gezinnetje! Wat lijken de meiden ook op elkaar zeg! Hoe zijn ze qua karakter? Ook t zelfde of toch verschillend? @hier oh meiden ik ben inmiddels op van de spanning...sorry hoor... Ik ben echt onmogelijk vandaag...doe af en toe lelijk tegen mn vrouw, huilend mn gevoel uitgelegd....ben zo bang weer teleurgesteld te worden morgen
Snap het helemaal @Dreamygirl. Zwanger willen worden is eigenlijk gewoon k*t met peren. Ik duim voor je!
Hi meiden, Ik heb vanmorgen getest, we kunnen t oude jaar niet mooier uit gaan en t nieuwe jaar niet mooier starten ZO BLIJ!!!!!! ❤️❤️❤️❤️
Wow wow wow @Dreamygirl wat fantastisch voor jullie! Lekker aan de kinderchampagne vanavond. Gefeliciteerd!
@Dreamygirl gefeliciteerd Die Is zeker positief super mooi begin van het nieuwe jaar lekker van gaan genieten. Xxx
Jeuuuuj @Dreamygirl dat is een heel mooi einde van 2017 en een nog mooier begin van 2018!!! Tess ligt idd in het grote bed omdat ze eruit probeerde te klimmen, mede ook omdat ze hem toch rond april aan tygo moet 'afstaan' en daarom nu maar alvast gedaan. Heeft dus goed uitgepakt gelukkig. Leuke foto @vliegje ze lijken idd op elkaar zeg!
We zaten net naar het circus op tv te kijken. M. deed de dansers na; op haar handen en voeten en dan 1 been omhoog. Toen de een bij de ander op schouders ging staan, pakte ze haar pop en ging er op staan, hahaha! Best vindingrijk.
O Dreamy, wat geweldig!!! Hopelijk nu een plakker! Happy newyear meiden!! Vandaag Novi's cakesmash gedaan, ben tevreden
@vliegje wat een geweldige foto's!! Ik wens jullie allen een heel gelukkig en gezond en voor sommige een heel jaar vruchtbaar jaar toe!! ⭐️ Wij zitten in een roes en vanmorgen er nog 2 testen tegenaan gegooid waaronder de digitale...het staat er toch echt "ZWANGER"....❤️ Pff meiden ik moet gaan proberen rustig te blijven, als ik mn borsten even niet voel niet direct denken dat t niet meer goed zit...pfff vind t zo spannend!!