Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ze blijven oplopen meiden...laten we hopen dat dit dit keer wél een goed teken is!!

IMG_1020.JPG

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ze lopen zeker goed op!!!
    Duim echt dat het goed blijft gaan!
    Wanneer heb je de eerste echo??

Ik ben onderweg naar mn werk... eerst kennismaking ofzo dus rustig aan vandaag.
    Gistereb ook mail gestuurd naar de cbarts dus ben benieuwd wat die zegt. Sinds zondag gaat het weer bergafwaards met hem en zn krampjes en onrustig zijn.

Dreamygirl vindt dit leuk.
  3. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Mooi @Dreamygirl probeer maar vertrouwen te hebben!

Hoe was je eerste werkdag @denanja? Tygo dan ook vandaag voor het eerst naar de gastouder?

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt meiden! Ik probeer zeker positief te zijn en vertrouwen te hebben in mn lijf (hoe moeilijk ook na een paar teleurstellingen).....

@denanja wat vervelend dat t weer bergafwaarts gaat met Tygo. Heb je al reactie terug van de CB arts?
    Hoe was je eerste werkdag?

@Veertjuh hoe gaat het bij jullie? Jij nog toetsen gehad? Hoe gaat met je vrouw nu ze 50% werkt? Hmm kan ze mss nog niet veel over zeggen omdat t jaar net begonnen is. Heb je mss een mooie buikfoto van je vrouw of deel je die liever niet? Ik vind t altijd zo mooi!!

5. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl hier gaat alles goed :)
    Mijn vrouw hoeft deze week maar 2 dagen dus dat is wel lekker.
    En hebben geen foto hebben niet zo heel veel foto's nog gemaakt oeps haha.

Xxx

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 en @Dreamygirl
    Mn eerste werkdag viel mee. Introsuxtie dus niet veel gedaan haha
    De kids waren bij mn ouders want se gastouder werkt niet op woensdag (had ik beetje verkeerd gepland haha) maar ging goed! Tess was er al blijven slapen omdta we uit eten gingen dag ervoor en tygo smorgens gebracht. Hij heeft geslapen bij mn moeder.
    Dus wij dachten yes gaat weer beter maar helaas. We waren thuis en het ging weer slecht hele tijd huilen van de pijn zo sneu.
    Cb arts heeft gereageert. Nog een weekje pepti en dan maandag wegen en als het dan nog zo slecht gaat gaan we verder zoeken hoe het kan.
    Heb het gisteravobd weer gefilmt. Als ik hem neerleg gaat ie spugen dus de bank zat lekker onder gisteren, gelukkig hebben we een nieuwe met speciale laag.

Vanmorgen 5 40 de wekker poeh wennen maar ben venieuwd hoe het vandaag gaat bij de gastouder.

Soery ego bericht maar ben in ehv dus moet de trein uit haha

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Veertjuh fijn dat t goed gaat! Oh je "moet" wel foto's maken hoor van die mooie groeiende buik!! Gaan jullie iets van een fotoshoot doen?

@denanja fijn dat je eerste werkdag goed ging maar wat vervelend dat t weer slechter gaat met Tygo meis..pff hoop dat t snel weer de goede kant op gaat! Slim dat je t gefilmt hebt! Oh wennen hè als je weer zo vroeg je bed uit moet pfff...sterkte!

8. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl Ja moeten ook foto's maken maar vergeten het steeds. En nee we gaan geen fotoshoot doen :)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jammer zeg, geen fotoshoot Veertjuh! Ook niet van de baby straks? Is bijzonder hoor om terug te kijken :)

Denanja, wat een ellende met Tygo, wat sneu zeg! Hoop dat jullie snel iets vinden.

Hier allemaal maar rotnachten. Novi komt om het halfuur vanaf dat ze op bed ligt. Rond 4.00u wordt ze rustig en uiteindelijk stoppen we er een fles melk in die ze helemaal leeg drinkt (dus honger?!) en slapen we 2 uurtjes. Ik ben helemaal op. Gister nog overgewerkt dus had een werkdag van ruim 12 uur. Dianta thuis bij de kids, wel geholpen met op bed leggen maar tussen 20.00u en 220.00 is Dianta een keer of 6 moeten gaan naar haar. Tut geven, troosten. Maar niks helpt. Geen idee wat er aan de hand. Of tandjes of misschien een groeispurt met meer honger ofzo? We bieden uiteindelijk dus een flesje aan.
    Ik lag pas om half 1 vannacht op bed, toen sliep ze wel maar 2.00u weer raak. 3.00u weer tot 4.00u. Zo slaap ik amper dus.
    Maar ja, we zijn tropenjaren en we houden vol haha.

Dreamy, prachtige testen!!!

10. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.189
    3.828
    113
    Vervelend dat de nachten zo slecht gaan vliegje. Als ze na het flesje rustig wordt, is het dan niet handiger om dat eerder te geven?

Wij hadden ook geen fotoshoot hoor Veertjuh! Moet maar net bij je passen, al dat gestileer en geposeer ;)

11. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja jeetje wat naar voor Tygo! Ik hoop dat jullie snel ontdekken wat er aan de hand is. Is er al gekeken of het verborgen reflux is?

@vliegje pfff wat enorm pittig zeg. Frustrerend dat je geen idee hebt waar het door komt he? Misschien heeft ze last van haar oortjes? Sterkte!

@Veertjuh fijn dat het goed gaat met jullie! Hier ook geen fotoshoots gedaan hoor, past niet echt bij ons. Misschien dat we, mocht er ooit een tweede komen, eens een shoot doen als gezin.

Hier alles z'n gangetje. Vanmorgen lekker naar de bieb geweest om nieuwe boeken te halen. M is dol op lezen en dat vind ik heerlijk! Er waren toevallig ook 2 kindjes van het kinderdagverblijf in de bieb dus ze hebben nog even samen gespeeld.

Vulpen vindt dit leuk.
  12. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @vliegje nee dan ook niet. Wij houden daar niet zo van. Maken zelf wel mooie foto's van ons meisje dan :).

@Stier86 en @Vulpen gelukkig zijn wij niet de enige haha :).

Xxx

denanja en Vulpen vinden dit leuk.
  13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ha meiden,

@vliegje oh meis wat een ellende die nachten!! Snap dat je helemaal kapot bent joh pff...hoop dat jullie er snel achter komen wat er aan de hand is of dat t gewoon snel over is!

@Stier86 leuk dat M zo van lezen houd! Sara vind dat ook leuk alhoewel de laatste tijd de Little People poppetjes en puzzelen hot item is!

@Veertjuh ieder zijn ding hoor qua foto's maken enzo!

Persoonlijk vonden wij t wel erg leuk en bijzonder om een fotoshoot te doen. En dan niet zo'n zoetsappige met strooiende muisjes en badeendjes hoor maar echt gave foto's en een mooie herinnering voor later. Gewoon zo bijzonder om je lijf in zwanger toestand te zien. Gaan deze zwangerschap (als alles goed mag gaan) ook zeker weer een shoot doen met Sara erbij!

Oh en onze eerste echo hebben we op 24/01!!

14. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl leuk dat jullie dan de eerste echo hebben. Spannend.
    Bij ons word die dag de baby kamer bezorgd :)

Xxx

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

Nou inmiddels is de teststreep donkerder dan de controlestreep haha...de KV test kan de hoeveelheid HCG niet meer aan:D

IMG_1027.JPG

Narcisje, Stier86 en Veertjuh vinden dit leuk.
  16. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Dreamygirl hier is puzzelen ook populair. Ze doet er vaak 3 tegelijk. Ze heeft er ook 1 waar ze op papier nog te jong voor zou zijn maar die legt ze ook met gemak.

17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

O even een SMELTmomentje delen: ik zei gisteren tegen M ‘ik hou van jou’. Toen zei zij: ‘ouwejou’. :D

Dreamygirl, Narcisje en Vulpen vinden dit leuk.
  18. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.189
    3.828
    113
    Awww wat lief!

Hier gaat het meestal zo:
    'Van wie is die telefoon/dat boek/dit tijdschrift/deze tas?'
    'Mama!'

En dan ondertussen het stevig vast blijven houden hè ;)

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Dreamygirl die lopen super mooi op!!! Het is jullie zo gegund!!! Op naar de eerste echo! Slopend he die dagen bleh

@Stier86 denk niet dat ie verborgen reflux heeft. Heb er ook aan gedacht hoor maar sinds donderdag lijkt er een keerpunt te zijn eindelijk. Hij slaapt nu smorgens in zn wandelwagenbak in de gang en savonds ook!! En dan snachts in zn bedje. Poept om de dag (nu net vandaag weer dag extra ertussen) maar het lijkt dus veel beter te gaan. Nauwelijks krampen nog! Helaas wel nog uitslag dus ga daar morgen toch nog even navraag naar doen. Mn vrouw denkt warmte uitslag naar dat was het vanmiddag echt niet. Maar hoop dus dat ie dit volhoud :).
    Vandaag dag 5 alweer. Is wel snel gegaan maar ben blij dat ik morgen een dagje vrij ben. Volgende week gelukkig maar 3 dagen werken.

@fotoshoot. Wij hebben ook nooit een zwangerschapsshoot gehad ook niks voor ons. Wel een newborn bij beide gedaan maar verder maken we genoeg fotos tussendoor zelf. Over een paar jaar doen we wel weer een fotoshoot.

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja mooi hè @denanja ?! Was mn laatste KV testje...heeft niet veel zin meer om door te testen. Mss dat ik wel volgende week nog een digitale test doe om te zien of er "zwanger en 2-3wkn" verschijnt. Tis natuurlijk pure geldverspilling en t geeft geen garanties maar gezien onze geschiedenis zou t ergens wel fijn voelen ofzo. Want dan zou mn HCG zodanig oplopen dat zelfs de digitale dat kan opmeten ofzo :|

Fijn dat er weer een omslagpunt zit bij Tygo...hopelijk de uitslag ook snel weg of zou dat dan weer duiden op een andere alergische reactie? Pff je weet t nooit bij die kleintjes!

Leuk een newbornshoot!
    Ik ga mijn zwangerschapshoot er eens bijzoeken...

Deel Deze Pagina