Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Stier86 heerlijk die fases haha die hebben wij nu ook dus helaas 't herhaalt zich straks weer haha..

@Veertjuh fijn dat je vrouw zich goed voelt en jeetje alweer 23wkn!!

@hier kots en kotsmisselijk de hele dag en moe... Ik ga weer bijtijds slapen.. Als ik slaap merk ik niets van de misselijkheid haha..

2. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Dreamygirl bedankt voor deze bemoedigende woorden, haha! Hier staat Nijntje de Film maar weer eens op. Ik ben ziekig en M is niet te genieten dus dan maar lekker onpedagogisch een film aan.
    Vervelend die misselijkheid! Had je daar bij Sara ook zo’n last van?

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Stier86 gelijk heb je met de film!
    Ja bij Sara ben ik tot 16wkn kotsmisselijk geweest incl overgeven. Begint nu wel vroeger maar heb begrepen dat je bij een tweede alles snel voelt en gaat zien...

Stier86 vindt dit leuk.
  4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Of het zijn er 2 :p

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy, sterkte! Maar wel een goed teken :)

We komen trouwens op de site/fb pagina van Cryos ter ere van hun 30 jarig bestaan. Ze gebruiken een foto van ons :)

We worden trouwens steeds wanhopiger in de nachten, zitten al te denken aan een wichelroedeman langs te laten komen. Hahahha, tja als je al 2 maanden maar zo'n 4 uurtjes per nacht slaapt waarvan niet eens aaneengesloten (dus vaak 2 uurtjes, dan lange tijd wakker, vaak dan nog een uurtje en als we geluk hebben dan nog een uurtje) ga je toch van alles proberen. Hoop toch dat Novi snel betere nachten maakt :p

Goh, Reva is over 2 weken alweer jarig en Novi wordt over 2,5 week alweer 1. Waar blijft de tijd?!

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@vliegje jeetje wat zwaar. Snap dat jullie met de handen in het haar zitten. Een wichelroedeman zou ik zelf niet zo snel doen :p Misschien is een slaapchoach een idee? Zou jullie echt kunnen helpen. Bij ons heeft het goed geholpen. Mocht je info willen dan kan ik je dat wel via pb geven. Maar voel je niet verplicht.

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Stiertje73 dat zei m'n vrouw ook al straks zijn 't er twee.... Als dat zo is dan is de zo alhoewel ik wel ff zou schrikken hoor...

@vliegje pff dat is echt zwaar voor jullie meiden die nachten! Hopelijk kunnen jullie daar hulp bij krijgen ja! Tis echt mega hard gegaan zeg beiden meiden weer bijna jarig!! Vieren jullie 't samen of apart?

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Vannacht tot half 4 beneden op de bank gezeten, Novi weer ziek en blijft maar hoesten. Ze kwakkelt gewoon al weken, denk dat het dat vooral is. Een paar nachten is het gewoon spoken geweest, daarna ziek, tandjes, weer ziek, weer tandjes en nu weer ziek. Denk dat we gewoon pech hebben :(
    Die Wichelman laten we niet komen, vind 150 euro echt te zot. We hebben gister haar bedje verplaatst, maar nu niet echt kunnen testen. Ze was zo aan het hoesten en huilen dat ik naar beneden ben gegaan en Dianta en Reva heb laten slapen.
    Vannacht doet Dianta de nacht zodat ik bij kan slapen. Novi was rond 3.15 in diepe slaap dat ik durfde haar over te leggen in bed. Heb van half 4 tot half 6 mogen slapen hihi.

We vieren het samen. Hebben zoveel mensen. Moeten het al in 2x doen, heb echt geen zin 4x in een week volk over de vloer te hebben haha. Dat ontbreekt ons echt aan tijd en Carnaval is een week later hier dus we vieren het 3 febr in de avond voor familie en 4 februari overdag voor vrienden.
    Heb leuke traktaties voor kdv op Ali besteld! Ben helemaal blij haha. Foto's van de kids, dus moet nog ff knutselen en Dianta gaat voor de leidsters nog cupcakes bakken voor Reva's traktatie. Wel leuk. Nu nog slapen! :p
    Mijn moeder zou morgenavond op de kids passen, maar we laten ze thuis slapen gewoon. Novi is veel te ziek en daarbij heb ik weer gezeik met mijn ma. Ze past op vrijdagen nog op (vanaf 2 februari niet meer). Maar ze is een borderliner. En door bepaalde dingen komt haar 'beperking' weer erg de kop op steken met als gevolg dat ze mijn vrouw gaat aanvallen op dingen die wij met de kinderen doen (of niet moeten doen). Dan ben je bij mij echt verkeerd. Dus die krijgt vanavond de volle laag van me als ik thuis kom haha. Kom niet aan mijn vrouw en kinderen. Dianta is mijn rots in de branding en doet heel veel thuis en voor mij en de kids. Ik ben 's nachts een wrak en Dianta blijft overeind. Dus ga geen kritiek hebben want dan word ik des duivels. Zeker omdat mijn moeder weer eens de grenzen lijkt te overschrijven dus dat moeten we ff de kop in drukken. Pffff...

9. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.188
    3.825
    113
    Poeh, sterkte vliegje! Ongelooflijk dat ze alweer bijna jarig zijn trouwens!

Hier vandaag weer prikken gehaald bij het cb, waaronder de bmr. Hoop dat ze er niet te veel last van heeft. Hoe ging dat bij jullie?

10. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Vulpen hier geen last gehad van de BMR prikken gelukkig! Hopelijk valt het bij papiertje ook mee.

@vliegje sterkte met alles. Hoe is deze nacht gegaan? En je moeder de wind van voren gegeven?
    Groot gelijk dat jullie de verjaardagen samen vieren, ze beseffen het zich toch nog niet.

11. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahaha klink spannender dan het is hoor! Het werd kort genoemd en ik wilde je dus even feliciteren!

Wij gaan ook weer opstarten! Maar dan gaan we proberen mij te bezwangeren haha...6 februari intake!

denanja vindt dit leuk.
  12. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Spannend @Lalalaura! Mag je na de intake vrij snel met de billen bloot? :p

13. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Geen idee! We weten van vrienden die ook gingen wisselen dat ze opnieuw dat gesprek met de psycholoog moesten doen, en natuurlijk ook alle onderzoeken ...
    En die zijn vrij grondig daar... Een maand je cyclus bijhouden, baarmoeder doorlopen met contrastvloeistof...
    Ik verwacht de eerste poging op zijn vroegst eind april hoor!

14. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Lalalaura O dat is inderdaad een grondige procedure. Fijn dat jullie weer gaan starten dan! Hoe is het met jullie? (Ik doe momenteel even een fb-detox dus zie daar ff niets voorbij komen).

15. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Hallo dames,

Hoe is het met iedereen?
    Hier gaat alles goed gelukkig.
    Wij zijn alweer bijna 24 weken zwanger gaat echt heel snel :)
    @Lalalaura Super spannend dat jullie weer gaan beginnen :).
    @Dreamygirl hoe gaat het bij jullie?

Xxx

16. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Stier86 het gaat met ons heel goed! Sebas groeit als kool.. Klein bijdehand mannetje is het hihi...We genieten zo van hem!
    Wanneer heb jij weer een volgende echo enzo?

17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Lalalaura voor zover ik weet ben ik niet zwanger :p Ik denk dat je @Dreamygirl bedoelt. Maar fijn dat het zo goed met jullie gaat!

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Oooo sorry ik ben heel moe en een beetje warrig!

19. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Lalalaura geeft niks! Vervelend dat je zo moe bent.

@Dreamygirl hoe gaat het met je? Je bent zo stil...

20. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Haha geen drama hoor. Meer een kwestie van iéts te druk op mijn werk, maar dan sluipen er bij mij altijd als eerst wat warrigheden in.

Stier86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina