Wat goed dat je zwanger bent aicirtap! Weet dat jij ook nog even meeschreef bij het ivf topic van toen mijn vrouw net de poging had gehad van Sebas ... Wauw! Dat t gewoon gelukt is! Hier idd ook een Deense donor, maar dan wel onbekend via een Belgisch ziekenhuis... Dinsdag komt zoooo dichtbij! Dan natuurlijk intake... Ben zo benieuwd hoe snel alles zal gaan...Bij mijn vrouw was het uiteindelijk een best pittig traject. Hoop stiekem dat ik iets sneller mag zijn dan ICSI 2 (na 9 iui-s)
Leuk om iets van jullie te horen @Flexi en @aicirtap. Aicirtap, wat geweldig dat je inmiddels zwanger bent, gefeliciteerd! @Lalalaura wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Hopelijk mag alles sneller en voorspoedig verlopen! @Flexi wat een enorme lange wachttijd zeg. Kan me daar niets bij voorstellen omdat wij gebruik hebben gemaakt van Deense donor waardoor er dus geen wachtlijsten waren, we daarnaast veel meer van de donor te weten kwamen ook op medisch / allergie gebied ed wat voor ons belangrijk was én als Sara 16 is kan ze in contact komen met de donor. Of dat makkelijk zal gaan geen idee hoor.. Nu zijn we zwanger van onze tweede van dezelfde donor omdat we meer rietjes hadden ingekocht. @denanja wat fijn dat 't met Tygo beter gaat! @Veertjuh 25wkn alweer wauh wat gaat 't snel. Vervelend van de bekken van je vrouw... Ik had dat bij Sara ook... Gaat ze weer wat minder werken? @vliegje GEFELICITEERD met Reva!! Tijd is omgevlogen idd!! Maak er een leuk feestje van! @hier nog steeds iedere dag behoorlijk beroerd en misselijk. Werk wel nog gewoon maar dan 's avonds heel vroeg naar bed toe. We zijn maandag alweer 9wkn zwanger en de 8e hebben we de echo bij de VK. Voor nu zijn we op 11/09 uitgerekend. Degene die 2 kids gedragen hebben, hadden jullie voor 12 wkn al een zwangerschapsbroek aangeschaft? Ik moet er echt een gaan halen want als ik m'n eigen broek aan heb en ga zitten zit 't niet prettig meer... M'n darmen helemaal opgezet en obstipatie pff haha..
@Dreamygirl ik had mn zw broeken van bij tess nog en die had ik denk k bij 9 weken al aan ja. Alles gaat zoveel sneller.
@Dreamygirl Ja mijn vrouw gaat minder werken werkt nu nog 8 uur en over 2 weken misschien stoppen met werken dan moet ze naar de bedrijfsarts. En vandaag even bij komen allebei. Is gisteren avond bij ons ingebroken, hele huis overhoop. Dus hebben vannacht opgeruimd en weinig geslapen. En jij alweer 9 weken zwanger gaat hard zeg. Wel balen dat je je zo beroert voelt maar is voor een goed doel moet je maar denken. Xxx
Dank jullie wel! Ons meisje alweer 3 jaar. Jeetje, voelt nog als de dag van gister, die vreselijke bevalling en ks haha. Dreamy, 9 weken alweer bijna! Veel plezier met de echo volgende week! Patricia, gefeliciteerd!! O ik had ook mijn broeken al vroeg uit de kast getrokken hahaha. Ging tot 25 weken enorm hard. Toen stond ik wat stil. Ik zit nu op het gewicht voor ik zwanger raakte van Reva, nog minder zelfs! Ben lichter als toen ik zwanger raakte van Reva, geen idee hoe. Stress denk ik haha. Maar vind het prima! Woog 59,8 toen ik van Reva zwanger raakte en nu ineens 59,4. Gister zelfs nog minder. Prima!
Allereerst, gefeliciteerd met Reva @vliegje! 3 jaar al weer, wat vliegt de tijd. Is ze al goed verwend? Jeetje, @Veertjuh wat zullen jullie geschrokken zijn! Bah bah bah. Hebben ze veel meegenomen? Sterkte! En bij jullie gaat het ook snel zeg, 25 weken al! @hier Een een week van uitersten achter de rug vanwege plotseling overlijden van een jeugdvriend. Gisteren de uitvaart gehad, heel mooi en bijzonder. Maar pfff dat hakt er in. Om vervolgens vandaag met iets heel vreugdevols bezig te zijn: wij hebben vanmorgen een bezoek aan de kliniek gebracht voor de eerste iui voor een tweede kindje In november de intake gehad. Het mooiste van alles is dat we, in tegenstelling tot wat men ons eerder mede deelde, gebruik kunnen maken van dezelfde donor! We zijn daar zo enorm blij mee. Dit door veranderd protocol. M was mee en de verpleegkundige die ons heeft geholpen was ook diegene die destijds de eerste echo heeft gemaakt. "Ik ben de eerste die haar heeft gezien". Dat was toch wel bijzonder. Nu dus 2 wachtweken maar ik neem aan dat die sneller zullen gaan dan bij de eerste, gezien we een drukke dreumes rond hebben lopen.
Wat afschuwelijk Veertjuh, lijkt me echt heel naar, veel sterkte! Wat spannend en leuk Stier Fijn dat jullie onverwachts van dezelfde donor gebruik kunnen maken. Gefeliciteerd met Reva!
Bedankt voor de leuke reacties en felicitaties Ja het was een lange weg. En ik blijf het nog steeds wat onwerkelijk en spannend vinden. 100% genieten zit er niet bij want door de fibromyalgie heb ik veel pijn en ben ik veel/snel moe. Ik hoop niet dat het erger gaat worden. Maar buikje groeit goed, kindje is gezond en beweegt goed in mama’s buik.
@Veertjuh - tjee wat naar! Gamen bedoel je op pc/tv. Of bordspellen? @Stier86 - ik duim voor een gezonde plakbeeb!
Nee niet geaarzeld, wel langer gewacht dan we aanvankelijk, voordat M er was, hadden bedacht. We hebben best een poos aan onze nieuwe rol moeten wennen en wilden wat langer bewust van M alleen genieten. Overigens is wel echt duidelijk dat het er bij 2 blijft.
Veertjuh wat erg! Wat moeten jullie geschrokken zijn. Hopelijk valt de schade mee. Stier wat spannend! Ga jij dragen of je vrouw weer? Zij was eerst de buikmama toch? Veel succes met de wachtweken! Zo spannend! Reva is al lekker verwend door ons. Morgenavond en zondag feesten, woensdag Novi jarig en willen we dagje naar Plopsa Indoor, iemand wel eens geweest? We hebben eerst intake bij een praktijk voor hooggevoelige kindjes. Voor Reva eventueel.
@Stier86 wat super leuk!!! En spannend weer zeg! Hoop dat het snel raak mag zijn. Wat fijn ook dat t van dezelfde donor kan! @Veertjuh wat ontzettend k*t zeg gun je niemand. Voelen jullie je nog wel veilig in je eigen huis? @vliegje mn vrouw is begin januari naar plopsa indoor geweest. Was kleiner dan in coevorden (daar ben ik zelf mee geweest) en dat vond ik al klein haha dus zal je er niet teveel van voorstellen maar t was wel leuk! @aicirtap balen dat je je lichamelijk niet zo goed voelt. Fyb. Is een van de redenen dat mijn vrouw niet zwanger wilt worden. Succes nog!! Probeer toch een beetje te genieten. Weet je trouwens al wat je krijgt?? Jongen of meisje?
@vliegje mijn vrouw zal ook dit kindje dragen inderdaad. Straks een volle zus/broer of zus/zus Goed dat jullie naar die praktijk gaan, hopelijk brengt het jullie en Reva wat jullie nodig hebben. @denanja Ja we zijn heel blij dat we dezelfde donor hebben! Er was ons vlak na de geboorte verteld dat deze niet meer beschikbaar was maar bij onze intake bleek het protocol veranderd van max aantal kinderen van 25 naar max aantal gezinnen per donor. Een veel mooiere oplossing.