Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.259
    3.906
    113
    @Veertjuh O wat naar allemaal :( Zeker die ringen. Heel verstandig om het huis extra te beveiligen, hoop dat je je dan weer veiliger voelt. Maar inderdaad, wat bezielt die mensen hè? Die denken echt niet na over de impact die een inbraak heeft op mensen.

@denanja Spannend, een huis gekocht! Waren jullie al lang op zoek? Woon je ergens waar huizen verkocht zijn voor je met je ogen hebt kunnen knipperen of worden die 4 maanden nog spannend? Inderdaad een erg drukke periode, ik spreek uit ervaring ;) Moeten jullie nog veel klussen?

Wij zijn nog erg aan het wennen in het nieuwe huis en Papiertje had/heeft oorontsteking en krijgt nieuwe tanden dus dat is ook nogal zwaar allemaal...

2. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Vulpen arm Papiertje, hopelijk snel weer opgeknapt. Voelt het huis wel als een goede beslissing?

@Lalalaura spannend zeg! Tof dat jullie al zo snel kunnen beginnen.

@denanja hoe koop je in deze tijd pats boem een huis??!??! Hahaha. Wij zijn ook op zoek maar de mensen vechten elkaar hier de tent uit. Gaan jullie groter wonen?

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Haha ja was echt heel snel gegaan. Mn vrouw had t er met mn vader over dat we over ongeveer 5 jaar wilde verhuizen omdat tygo een klein kamertje heeft. Toen zei mn vader waarom niet nu... stuurt ie een huis via funda, week later kijken en bod gedaan en gaan eind deze week/begin volgende week voorlopig koopcobtravt tekenen. Veel tijd om er over na te denken is er niet ondat de huizen idd snel gaan.

Hoop dus dat ons eigen huis ook snel gaat. Zitten wel in een goede prijsklasse die snel gaat zei ze. Volgende week donderdag worden fotos van ons huis gemaakt en dan staat ie week erna op funda en fb. Hebben lekkere overwaarde als het allemaal gaat zoals wij willen dus dan kunnen we in t nieuwe huis een nieuwe keuken en zonnepanelen plaatsen.
    Hoeven niks te verbouwen we kunnen er zo in. Ook de keuken verbouwen zou luxe zijn.
    Gaan zeker groter, van rijtjes huis naar 2 onder 1 kap.

Ga zo op andere reageren moet er even 1 om kleden dis spuugt net alles onder

Kash vindt dit leuk.
  4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Helaas... t huis is gisteravond toch verkocht aan andere mensen die er meteen in konden. :(. Wisten dat t kon gebeuren maar je hoopt toch dat je geluk hebt. Helaas. Dus we blijven lekker wonen waar we wonen.

5. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja he, maar hadden jullie geen mondelinge overeenkomst dan? In principe is het toch not done wat ze nu doen, aangezien jullie bod al geaccepteerd was? Wat enorm balen zeg! Toch niet verder kijken naar wat anders?

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Wij hebben trouwens vanavond een andere auto gekocht, met oog op de gehoopte gezinsuitbreiding. :D Een hogere zodat we ons ruggen minder breken en met een grotere achterbak zodat de kinderwagen er, hop, in kan.

denanja vindt dit leuk.
  7. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
  8. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Een Ford C-MAX!

9. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ooo dat is een mooie!

10. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Zeker! We zijn er heel blij mee. Volgend weekend ophalen!

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 is idd niet netjes maar dit wisten we wel van te voren dat t kon gebeuren. Over 1.5week nog bij een ander huis kijken en verder staan er geen naar onze smaak te koop haha. Door de carnaval kon t niet eerder.

Weer even druk thuis. Tygo blijkt vervelende bijwerkingen te hebben van de pufjes (denken we) nu dus afbouwen daarmee en hopen dat zn klachten daarmee ook over zijn. (Buik krampen, hele dag huilem en hazeslaapjes)

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Wat leuk een andere auto!! Is idd wel handig als de kinderwagen en eventueel buggy ofzo achterin past.

13. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja toch balen! Rustig verder kijken naar wat anders, jullie heb op zich geen haast.
    Wat sneu weer voor Tygo Hoe makkelijk het met Tess ging, hoe lastig hij het heeft he?

@hier; inmiddels de eerste wachtweek gehad, die werkelijk is omgevlogen. We hebben allebei het gevoel dat het niet raak is maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd haha. Ze heeft wel last van darmen en is bij vlagen misselijk maar daar is het veel te vroeg voor en kan ook een virusje zijn dat hier rond gaat. Ben benieuwd hoe snel de komende dagen gaan en wanneer we gaan testen. Op de een of andere manier ben ik er eigenlijk niet veel mee bezig, maar veel meer met de huizenjacht waar we middenin zitten.

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 klopt helemaal. tess was en is zoooo makkelijk!!! heerlijk kind! tygo trouwens ook heerlijk kind hoor haha maar die heeft idd veel meer 'probleempjes'. vandaag in de auto bij mn vrouw 1.5u gekrijst zo sneu! je wilt je kind geen pijn zien hebben. hopelijk doet ie het vanacht goed want ik heb 3 nacht diensten dus ben er iig niet om mn vrouw te helpen. hij is trouwens wel heel vrolijk als ie geen pijn heeft, hij lacht super veel!
    tess was wel veel ziek in de winter, nu valt het nog mee maar toch kijken we uit naar het voorjaar!

wat fijn dat de eerste week zo snel om gegaan is! ben benieuwd hoor of het raak is! ik had een jaar geleden een positieve test van tygo, toevallig ook in de nachtdienst. en wat je zelf al zegt gevoel kan veel zeggen maar niet altijd. hoop dat jullie t verkeerd voelen :)

15. Flexi

Flexi Actief lid

12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties allemaal!

@Stier86 Bij de intake vertelden ze ons dat het daar inderdaad gaat met een map waaruit je dan 2 donors kiest, voor het geval de ene niet aanslaat, dan beginnen ze met de ander. Ik heb dus geen flauw idee hoe die 'map' eruit ziet qua beschikbare informatie en hoeveel mogelijke donors daar dan in staan.

@Dreamygirl Klopt, de wachttijd is echt flink opgelopen door dat gedoe bij het UMC omtrent mogelijke verwisseling van zaadcellen. Voor ons is het op zich niet echt een probleem omdat wij ons op tijd hadden ingeschreven; het komt zoals het komt.

Ik zit ook wel met de gedachte dat je inderdaad niet weet of er dan in deze omgeving nog halfbroertjes en zusjes rondlopen (waarschijnlijk wel). Dat zou wel awkward zijn ergens, dus in dat opzicht is ver weg misschien ook wel wat fijner.

Mijn vriendin wil het eigenlijk ook nog vragen aan haar broer of hij wil doneren, omdat dit voor haar dan het dichtst bij haar bloedlijn komt. Ik vind dit heel lastig te bepalen; je gaat dan een compleet andere constructie aan met veel afspraken etc. Op dit moment kan ik echt niet inschatten of hij daar wel de juiste persoon voor is, maar goed, wie weet.

16. Stier86

Stier86 Niet meer actief

#516 Stier86, 13 feb 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2018
    @Flexi ik denk dat er alleen de fysieke kenmerken in staan. Hoeveel er in een map zitten, geen idee. Maar wellicht dat hier anderen zijn die ook uit een map hebben moeten kiezen.

@denanja ach die arme jongen! Hoe zijn de afgelopen nachten gegaan voor je vrouw alleen? En trek jij die nachtdiensten een beetje?

We gaan morgenochtend een test doen. Dag 12 na iui, moet kunnen. Mijn vrouw heeft allemaal vage klachten dus die wil nu duidelijkheid. Of ze is zwanger of haar lijf doet alsof het zwanger is, haha. We gaan het zien! En speciaal voor @Dreamygirl en haar testen op speciale data: morgen is het Valentijn!

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    En Stier??

18. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Jaaa... ik ben ook benieuwd!

19. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Helaas niet zwanger. Zo jammer!
    Voor ons gevoel was de iui te laat. Hebben we tijdens de iui ook al aangegeven. Ze had woensdagavond positieve ovulatietest maar mochten pas vrijdagochtend komen. Voorheen ook altijd s avonds positief en konden we de volgende ochtend terechf. Op die manier 2 vd 3 pogingen zwanger geworden. Dus we gaan er bij de volgende poging wel op aandringen.

@Lalalaura we lopen dan wellicht redelijk gelijk met jullie traject. Hier zal tweede poging begin maart ergens zijn.

20. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    #520 Lalalaura, 14 feb 2018
    Laatst bewerkt: 14 feb 2018
    Super rot dat t nu niet gelukt is!
    Hoop dat ze volgende keer meer rekening kunnen houden met de timing...
    Zou leuk zijn als t volgende keer tegelijk lukt hihi

Stier86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina