Jawel er liggen er 6 in bed. Overal verspreid haha. Ze moet juist een tutje hebben, echt tuttenkind om goed in slaap te vallen. Daarna laat ze hem los en pakt hem 's nachts weer.
Ik piste bijna in mijn broek van het lachen ik kan je niet vertellen of jongens rustiger zijn dan meiden. N. is nog zo klein en de boys hebben allebei adhd. Lekker druk dus Hier gaat alles zijn gangetje. We zijn al bezig met het plannen van baby haar eerste verjaardag. Nog iets langer dan 1,5 maand en dan wordt ze al weer 1 Tijd is echt voorbij gevlogen! Ze heeft zoveel geleerd de afgelopen maand. Maand 9 was echt de ik-leer-opeens-alles-ofzo maand haha! Gisteren drukke dag gehad. Op visite bij een vriendin. Spelen met haar vriendinnetje. Voor t eerst op een wheelybug en driewieler. Ze vond het hartstikke leuk en kwam zelf kleine stukjes vooruit. Gisterenavond zijn we ook begonnen met de homeopatische profylaxe. Kinkhoest als eerste, daarna mazelen, daarna polio. Vind het zo spannend Mijn vriendin en ik zijn vandaag 11 jaar samen. We hebben geen activiteit of etentje gepland ofzo. Vanavond ff ijsje eten met de kiddo’s bij de ijsboer in de buurt.. Vanmiddag gaan we wel iets leuks doen, maar dat verklap ik (nog) niet! Zo blablabla weer ‘bijgepiemeld’
Wat houdt dat in, homeopathische profylaxe? Betekent dat dat je je dochter niet laat inenten? En zo ja, waarom kies je daarvoor? Gefeliciteerd met 11 jaar samen zijn
Klopt. Door de profylaxe maakt haar immuunsysteem wel een registratie van bepaalde ziektes, kinkhoest, mazelen en polio in dit geval. Wij vaccineren niet omdat mijn middelste zoon reageerde niet goed op zijn vaccinaties. Torenhoge koorts, hij werd apathisch en stopte met ademhalen. Na de geboorte van mijn neefje 3 jaar geleden ben ik mij gaan inlezen, en besloot ik dat als ik nog een kindje zou krijgen, hij of zij niet gevaccineerd zou worden. Nu blijkt N. allergisch te zijn voor ei. En een ziekte in de bmr vaccinatie wordt gekweekt op kippenei, dus ben wel blij dat ze die niet ingespoten krijgt.
Wat naar dat je zoon zo reageerde op vaccinaties, ik kan me wel voorstellen dat je dat huiverig maakt. Ik vraag me wel af waar je je hebt ingelezen, heb je links? Ik heb gekeken of ik een (neutraal) artikel kon vinden over of het bewezen is, maar afgezien van artikelen van homeopathische artsen die het uitvoeren (en ja, die vinden natuurlijk dat het bewezen is ) kon ik eigenlijk alleen dit vinden: https://www.reclamecode.nl/webuitspraak.asp?ID=171352&acCode Ik had er echt nog nooit van gehoord en was erg benieuwd, dus ik was eigenlijk gewoon op zoek naar een wikipedia-artikel of krantenartikel dat naar wetenschappelijke artikelen zou verwijzen maar dat kon ik niet vinden, jij wel? Het lijkt me in elk geval erg lastig om zo'n beslissing te moeten maken, om alle voors en tegens goed te overwegen enzovoorts. Werkt het even goed als 'gewoon' vaccineren of vertrouw je dan op de dekkingsgraad die in Nederland op de meeste plaatsen wel goed zit? De waterpokken zijn hier alweer bijna over, lijkt erop dat ze mazzel heeft gehad. Ze had wel blaasjes maar niet extreem veel en leek er ook niet veel last van te hebben, ook geen koorts gehad of zo
wat fijn dat ze er weer vanaf is en er niet super veel last van heeft gehad ik ben gelukkig weer beter dus kom maar op met dat mooie weer haha woensdag weer bezichtiging ben benieuwd
Nee, de dekkingsgraad vind ik niet zo interessant. Wat ik weet is dat de huidige vaccinaties niet (goed) werken. Er zijn mensen die er anders over denken, maar dit is gewoon mijn mening hé Difterie komt hier niet voor, kinkhoest virus is gemuteerd, tetanus kun je in principe niet voor prikken, polio is wel een dingetje, vandaar de profylaxe. Bof is niet gevaarlijk en kan gewoon doorlopen worden, net zoals mazelen. Maar aangezien ik niet wil dat ze doodziek wordt mocht ze mazelen krijgen, profylaxe. Rode hond heeft ze (waarschijnlijk) gehad dus ze is als het goed is immuun. Hepatitis krijgen als baby is zo goed als onmogelijk, behalve als ik bij de risicogroep zou horen, dat is niet zo gelukkig. Er is een ziekte waar ik me ‘zorgen’ over maak en dat is hersenvliesontsteking. Maar als je gevaccineerd bent kun je het alsnog krijgen, alle andere ziektes ook overigens, en een bijwerking van de vaccinatie is hersenvliesontsteking. Profylaxe zorgt er niet voor dat je kind immuun is, maar maakt een ‘herinnering’ in het immuunsysteem zodat je kind ziektes snel en makkelijk kan opruimen. Op de website van het RIVM staat zelfs dat als er kinkhoest heerst en je baby te jong is voor vaccinatie, of je bent zwanger en een risico, er profylaxe ingezet kan worden. Fijn dat de waterpokken weer bijna weg zijn! Hier hebben de jongens het ook gehad toen ze klein waren. De oudste had er ook geen last van, de ander was pas drie maanden en was er goed ziek van... Zijn pokken gingen ook ontsteken en hij heeft er nog littekens van in zijn gezicht
@Stier86 eigenlijk heel goed... Waren een man en een vrouw die gaan scheiden maar hadden beide interesse. Bij beide staat het huis ook bovenaan hun lijstje maaaaar ze moeten hun eigen huis nog verkopen. Hun huis komt volgende week in de verkoop bij dezelfde makelaar. De vrouw was al in de wijk rondgereden en bij de jumbo geweest enz. Ze was zeer te spreken over de ligging (tegenover school vd kids) en dat het huis kant en klaar is. Ze had de andere huizen in de wijk ook al bekeken maar die van ons is dus favoriet. Nou dus hopen dat hun huis snel verkocht is, het kan heel snel gaan of helemaal niet. Ze hebben een monumentaalpand (oude campina fabriek) in een dorp die helemaal verbouwd is. Verder is er nog iemand die interesse heeft. Hoogzwanger vd 3e en gaat ook scheiden maar ook zij wilt eerst dr eigen huis verkopen.
Hi meiden, Getracht alles weer bij te lezen maar denk niet op een ieder te kunnen reageren. Vergeef me.. Blij te lezen dat ik een aantal meiden een goede lachstuip bezorgt hebt met mijn blije piemelverhaal hahaha... @vliegje jij vroeg hoe zouden jullie aanpakken als je kind elke nacht komt als 't om een fles vraagt. Een kind heeft fysiek tot 6mnd snachts voeding nodig alles wat je daarna geeft is extra en dus niet nodig. Ik zou dus een week door bikkelen en niets meer geven snachts. Speen geven, geen licht en geen oogcontact alleen zeggen lekker slapen en klaar. Zal ff lastig zijn maar alles is gewenning. Sterkte ermee meis!! @Stier86 gefeliciteerd met jullie woning. Ik heb een link gevonden met wat handige tips en uitleg hoe eea aan te pakken met kids. https://www.oudersvannu.nl/peuter/praktisch/verhuizen-met-kinderen/ Hopelijk heb je er wat aan! Hoe gaat het met je vrouw na poging 3, voelt ze al iets bijzonders? @Lalalaura en was er iets te zien op de echo's afgelopen ma en di? @denanja hoe was de bezichtiging? Oh je hebt al gereageerd, spannend dus!! @Veertjuh hoe gaat 't met je vrouw? Heb je een foto van de babykamer als je die wilt delen? @hier: wij eergisteren de 20wkn echo gehad en alles zag er prima uit gelukkig! De voel de kleine iedere dag en das een fijn idee! Verder heb ik nesteldrang haha.. Heb gisteren de woonkamer aangepakt, andere salontafel, andere vloerlamp en lampenkappen. Helemaal leuk en blij mee! Verder word as zaterdag de toekomstige babykamer leeggehaald en daarna gaan we een weekje naar Drenthe naar een huisje in 't bos met een privé boomhut en trampoline in de tuin voor de kleine! Helemaal leuk en zin in ! Dan 3 wkn daarna gaat de babykamer gestuukt worden en in de tussentijd behang en gordijnen uitzoeken. Lekker bezig dus en tussen 't werken door genieten van de zon !
@denanja dat klinkt positief! Wel balen dat ze allemaal eerst hun eigen huis moeten gaan verkopen. Hopelijk is het snel rond. @Dreamygirl lief dat je meedenkt over het verhuizen! Zal de link binnenkort eens raadplegen. Een huisje in het bos... klinkt heerlijk! Heb je daar ook een link van? Haha! Wij zoeken nog iets voor in juli. En fijn dat het zo goed gaat met je! Heerlijk om op je gemak bezig te zijn in huis. En zijn jullie er al uit wat betreft namen? Mijn vrouw heeft mij vorige keer beloofd niets meer te zeggen over dingen die ze voelt. Werd er een beetje gek van, haha. Maar volgens voelt ze vooralsnog niets anders had ik het wel gehoord. Over een week mogen we testen. Maar op de een of andere manier hebben we allebei in ons hoofd dat ze pas over een half jaar zwanger is. Heel gek.
@Dreamygirl super dat je 20 weken echo goed was❤️ Zoo leuk allemaal, en die nesteldrangGewoon laten gebeuren. Dinsdag was er weer niets op de echo. Morgenochtend half 9 weer terug, maar ik heb alles behalve hoge verwachtingen!
Weer niets gegroeid, maar dat had ik eigenlijk dus ook niet verwacht. Vanmiddag weer terugbellen na de bloeduitslagen, maar het “voorlopige” plan is alvast verteld. Ze willen me nog een paar dagen extra aan de clomid hebben. Misschien dat t nog wat uithaalt, maar ze verwachten het zelf ook niet. Toch willen ze het graag proberen, want ze zijn een beetje huiverig voor injecties bij mij. Ik heb namelijk wel een heleboel eitjes, maar ze groeien gewoon niet. Bij injecties zal dat waarschijnlijk wel gebeuren, maar de kans is ultra groot dat er dan dus meer eitjes tegelijk komen. En dat betekent een behoorlijk verhoogd risico op meerlingen. Eerst nog even deze ronde 1 laatste kans geven dus, dan weer afbreken met duphaston en dan aan de spuitjes voor ronde 0.3
Laten we daar voor gaan! Hadden jullie na de derde poging telefonisch contact met de arts? Dat is protocol bij het mck. Vraag me af hoeveel zin dat heeft aangezien ze voor poging 6 toch niets extra's willen doen.