Lesbische mama's (to be) deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door vliegje, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Reageer later op de rest maar @Veertjuh jullie hebben de wachtweken overleefd tot deze dag!! Jullie eerst echo!! Ik hoop dat jullie een goed groeiend vruchtje én kloppend hartje gaan zien!! Of twee zoals je vrouw denkt!! Have fun!!

2. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Lieve @Veertjuh en vrouw van Veertjuh, vandaag gaan jullie eindelijk jullie ukkie voor het eerst zien! Hoop voor jullie dat alles goed zit. Heel veel succes en veel plezier vandaag!

3. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl En @Chilll we vinden het erg spannend en hebben er zin in :) om 10:15 de echo dus zo die kant op gaan.

En mijn vrouw heeft nu gelukkig niet meer in haar hoofd tweeling dus hopelijk is het er gewoon 1 dan zijn we al super blij :)
    En als we goede echo hebben vandaag, gaan we vanmiddag bij mijn oma langs om het leuke nieuws dat ze een achterkleinkind krijgt te vertellen. :)

Xxx

Kash, Dreamygirl en denanja vinden dit leuk.
  4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Spannend @Veertjuh ik duim voor een hele mooie echo!

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Veertjuh succes vandaag!!!! geniet ervan!!! jullie zijn zo rond nu aan de beurt :).

@vliegje wat goed zeg een 10!!! balen dat de nachten met reva nog niet goed gaan :(.

hier is alles nog redelijk rustig. denk dat ik vanacht voorweeen heb gehad maar heb ik bij tess niet gehad dus weet niet zo goed hoe het voelt. ben zo benieuwd hoe het gaat beginnen deze keer. vandaag is de dag dat het bij tess begon, half 8 savonds.... denk dat meneer het langer volhoud.
    weekendje weg was geslaagd :) wel blij weer thuis te zijn. tess wat ziekjes na het weekend.
    gisteren drukke dag gehad oa gezwommen dus nu spierpijn whawha

fijne dierendag iedereen!!! (vandaag mag ie niet komen, zo sneu op dierendag jarig)

6. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    Dames,

De echo was goed :) hartje goed zien kloppen :)

Narcisje, Kash, Vulpen en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Veertjuh wat een prachtig nieuws!!! Gefeliciteerd en geniet van dit super fijne bije gevoel!!

8. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    20171004_111941.jpg
    Onze echo:)

Was heel bijzonder om het hartje te zien kloppen.
    Moesten huilen toen we het zagen.
    Zo bijzonder dat er gewoon een mensje groeit in mijn vrouw haar buik.

Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
  10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Veertjuh zo mooi en bijzonder en snap de emoties!

Pff schoot gelijk vol bij t zien van die echo...doet me toch nog veel, feit dat onze echo leeg beeld gaf! Ergens de angst dat t mss niet meer gaat lukken, nog meer miskramen...maar gun t jullie van harte!!

11. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@Veertjuh oh wat fijn! Mooie echo! Heel begrijpelijk dat jullie moesten huilen. Het is iets heel bijzonders, en dat na de weg die jullie moesten afleggen.

@vliegje haha, super die 10! Knap hoe je het doet in combi met jullie gezin. Fijn dat het met reva wat beter lijkt te gaan. Al op zoek geweest naar een coach? En hopelijk binnenkort ook goed nieuws wbt novi’s heupjes.

@Dreamygirl snap je gevoel heel goed. Is ook best confronterend. En iedereen hier weet dat dat niks te maken heeft met dat je het een ander niet gunt.

Dreamygirl vindt dit leuk.
  12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @vliegje whoh een 10!! Wat enorm knap meis! Respect hoor de combi van werken, thuis en je gezin! Mag ik vragen welke studies je volgt? En wat een prachtige foto's van 2 plaatjes van meiden!! Wees er maar trots op want dat mag je zijn! Spoken in de nacht, spreidbroekje en dramabuien zijn niet leuk maar ook dat is allemaal tijdelijk...over een paar jaar lachen we erom:rolleyes:

@denanja bij Sara heb ik 3wkn last van voorweeen gehad. Het voelde bij mij als menstruatiepijn in onderbuik en rug...soms heel lichtjes en soms wat erger..warme kruik was lekker. Dag van de bevalling had ik s ochtends heel erg...dacht ach weer die voorweeen, ff douche en we starten de dag. 2 uur later was de VK er en bleek ik al 8cm te hebben :D

@Veertjuh hoe reageerde oma vanmiddag? Nog meer mensen op de hoogte gebracht? Hoe voelt je vrouw zich?

@Stier86 bedankt dat je schrijft mn gevoel/verdriet te begrijpen...is idd moeilijk maar t gun idd een ieder!!:)

Stier86 vindt dit leuk.
  13. Veertjuh

Veertjuh Actief lid

5 mei 2016
    388
    260
    63
    Vrouw
    Helpende
    Rotterdam
    @Dreamygirl mijn oma reageerde heel leuk :) morgen aan mijn opa en oma vertellen. En ja meerdere mensen weten het. Collega's van mijn vrouw, ex van mijn zwager (gaan we nog goed mee om) en haar moeder, en mijn broer en mijn vrouw haar broer hebben we op de hoogte gesteld :)

En snap dat het voor jou confronterend is. En snap ook dat het niet is dat je het me niet gunt hoor :)
    Ik vond ook confronterend toen iedereen hier zwanger werd en het bij ons niet lukte:p maar gunde het de rest wel natuurlijk.

Xxx

14. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Super @Veertjuh ! Ben zo blij voor jullie dat de echo goed was. Het is jullie zo gegund.

@Dreamygirl Logisch dat het wat met je doet. Het is nog maar zo kort geleden en de toekomst is onzeker want niemand kan jullie beloven dat er nog een tweede kleine bijkomt. Maar ik heb er vertrouwen in dat jullie ook nog zo'n mooie echo zullen krijgen. :)

@vliegje Gefeliciteerd met je 10! Superknap zeg. :D

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik moet iedere 2 jaar mijn PE halen voor Assurantie Adviseur. Dat betekent iedere 2 jaar dikke boeken leren én examens doen.. Dus heel erg klote. Maar goed, deze heb ik weer in the pocket en dat was de belangrijkste. Ben gelijk begonnen aan de volgende module (Inkomen) en dan moet ik Hypotheken nog doen. Examen Inkomen staat gepland voor 22 december. Hopelijk haal ik die ook.

Veertjuh, wat fijn! Proficiat!

Denanja hoe is het met jou??

Kash en Dreamygirl vinden dit leuk.
  16. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja M heeft vandaag op het kdv het lipje van de rits van haar slaapzak af weten te pulken! Ben benieuwd wanneer Tess dat gaat doen :p

Vulpen vindt dit leuk.
  17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@vliegje pff dat lijken me pittige examens. Dus als ik een huis wil kopen moet ik bij jou aankloppen :p

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja officieel wel maar we zijn met ons kantoor gestopt met hypotheken haha. Ik heb nooit de praktijk geleerd, mijn vader (collega ook) werd toen ziek. Hij zou me alles leren en we zouden samen de hypotheken gaan doen. Hij kreeg de ziekte van Kahler en werkt nu maar halve dagen dus helaas ging dat niet door. Wel altijd mijn diploma geldig gehouden en dat wil ik proberen te blijven doen. Je weet nooit, voor de toekomst..

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Stier86 haha die verveelde zich. mn vrouw vind de slaapzak andersom aan doen zielig haha dus hier trekt ze hem soms wel uit en soms niet ligt eraan hoe moe ze is haha.

alles verder hier rustig. doe vanalles om te proberen het te verspoedigen haha maar helaas tot op heden nog niks.
    vandaag 38 weken alweer.
    gisteren controle gehad en ik was gewoon afhevallen! vraag me nu dus wel een beetje af offie nog wel groeit... maja dinsdag weer controle dus als ik dan weer ben afgevallen vraag ik wel even of het geen kwaad kan voor de baby.
    tess is een beetje ziekjes dus afleiding genoeg!

@vliegje klinkt best pittig ja! snap idd dat je die diplomas geldig wilt houden ja.

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

Hier druk in de weer met een meisje wat dit keer niet benauwd is maar de waterpokken heeft én 3 kiezen tegelijkertijd krijgt :confused:

Arm kind...ze zit helemaal onder de vlekjes maar we hebben mzzl dat ze geen vlekken in dr gezicht heeft. Alleen lichte vlekjes langs de haarrand en in dr oor. Hebben haar iedere avond in een havermoutje gezet (havermout in panty) en met de melkachtige subsantie die je daar uit kunt knijpen ingesmeerd waardoor alles razendsnel aan t uitdrogen is! Regelmatig kwijlend wakker door een waterpok in dr mond en die kiezen...de onrustige nachten zijn dus nog niet voorbij!

@vliegje jij vroeg of ik me ei gehad heb. Ik denk t wel. De dag dat ik die "eipijn" t ergst had heb ik een ovulatietest gedaan en de 2e streep werd aardig donker. Wellicht als ik m de dag ervoor gedaan had had ik een positieve test gehad. Ik vermoed dat ik de 12e of 13e (zou wat zijn, ONS getal) ongesteld ga worden! Ik hoop t, wil zo graag verder!!

@denanja hoe gaat t?

@Veertjuh hoe gaat t bij jullie? Aan t nagenieten? Hoe voelt je vrouw zich qua kwalen?

Deel Deze Pagina