Ah Laura! Vind het zo sneu voor jullie! En ik snap wel dat Sebas er onder ‘lijdt’. Ik bedoel het niet zo, ik bedoel meer dat ik dat aan onze kids ook merk. Ik kan soms echt even zo’n doordraaimomentje hebben en de kids staan dan echt te kijken en te huilen soms. Dat wil je niet en dus ga je eraan werken. Jij kan dat! Samen met je vrouwtje. Dingetjes wat relativeren en even je gezin op plaats 1. Die telefoon is hier soms ook een issue.. ik ben er onderhand ook mee vergroeid. Wij houden wel eens een telefoonloze avond Sjallie, wij hadden toen ook unwashed. Tilburg werkt nu alleen met IUI ready denk ik maar haal ons maar aan, Maartje & Dianta, dokter Bernards kent ons wel haha en ik ben zwanger geworden van 200.000 zaadjes en 600.000 zaadjes ☺️ Lees later beter bij. Tijdnood!
haha thanks. Ja we houden nu even deze top 3 aan, waarin die ene unwashed ook staat. Maar twee dagen voor de afspraak gaan we nog een keer beide sites afstruinen. We hebben namelijk gemerkt dat het snel 'op' kan gaan. Voor onze vakantie hadden we al even gekeken en bij beiden wat favorieten aangekruist, maar toen we die nu weer zochten waren al hun rietjes al op. Of hadden ze er nog maar 1 of 2. En aangezien onze afspraak over twee weken pas is en we vorige week de top 3 al hadden gemaakt, zou het zomaar kunnen dat het dan weer het geval is. Maar goed, ik trek me daar niet super veel van aan.
Flexi, spannend ook voor jullie! 2 op het wachtbankje nu dan Denanja, alweer 1 jaar joh. Jeetje waar blijft de tijd.. Ja die van ons worden alweer 4 en 2 in februari. Echt bizar. Ik zag dat volgende week de tickets van het concert van Pink in de verkoop komen. Ik wil zoooooo graag. Reva is ook fan van Pink, zingt liedjes mee en reageert direct als ze iets van Pink ziet of hoort. Zouden we haar mee kunnen nemen naar een concert of is ze daar echt nog te klein voor? Beetje gek misschien dat wij daar over nadenken maar ze is echt weg van die muziek. Ik zei vanmiddag, mama's willen graag naar Pink. Ja ik ook zei ze. Ik zeg, maar je bent nog niet klein schat. Nee hoor zegt ze, ik wil mee naar Pink haha. Eerst maar eens kaarten zien te scoren... Maar wat zouden jullie doen? Reva is dan 4,5... Jong nog he. Heel jong nog. En die kaarten zijn duur. Wil sowieso 1e rang maar misschien wel Luxe kaarten maar die zijn 235 euro pp! Dat is echt ziekelijk en dan gaat Reva sowieso niet mee want das niet te betalen haha. Hier verder alles druk. Eigen zaak nu, kost veel tijd en energie. Kindjes beide ontstoken oogjes gehad, Novi wordt nu weer ziek. Kind is iedere maand wel ziek. En de kriebels voor een 3e zijn ineens komen opdoemen... nee, we gaan niet beginnen aan een 3e. Ons zaad is al terugverkocht aan Cryos en een 3e zwangerschap is niet verstandig voor mijn lijf (2 keizersnedes gehad) maar kriebelen mag toch. We hebben een prachtig gezin en zijn compleet zo. Denk ik...
Whahaha @vliegje die kriebels zijn soms slecht te negeren hoor! Sterkte ermee... whahaha als dat nu al weer begint!! En beterschap met Novi alvast... En jullie kunnen beter inschatten denk ik in hoeverre Reva de drukte kan handelen. Ik denk dat 1e rang tickets niet op kunnen tegen de ervaring om daar gewoon met haar te zijn en jullie passie te delen zo jong al! Maar ik kan natuurlijk niet inschatten hoe ze op de drukte reageert!
Hier duidelijkheid, maar de dokter stelde wel deels een andere weg voor dan wij hadden bedacht in ons hoofd. Toch vonden we het meteen heel logisch. Ze geeft aan dat mijn lichamelijke issues echt goed genoeg worden gecompenseerd door de hormonen. Alle waarden en maten zijn afgelopen rondes perfect. Dus met die menopur krijgt iui wel gewoon een eerlijke kans. Voor nu lijkt het dus gewoon toch op pech. Dus nu: Nog 3 rondes iui hierna, maar met anderhalve ampul i.p.v. 1, in de hoop op 2-3 eitjes per keer. Daarna geen IVF. Die grote hoeveelheid hormonen nu in zo’n lange reeks is ff niet slim. Maar, ze vroeg hoe wij dachten over een cryo terugplaatsing van Jo bij mij. Ik dacht dat dat ingewikkeld was en ze dat niet deden. Daar konden we dus meteen volmondig ja op zeggen, want dat was voor ons al heel lang een overwogen optie. Dus 3 (+1, want nu natuurlijk ook nog een kans) pogingen voor een mini Laura, dan nog 2 diepvries Jody’s voor in mijn buik... En pas dan de eindbaas IVF
@vliegje ooooh wij willen ook zo graag naar Pink! Het is alleen wel in de Johan Cruijff Arena en ik heb heel veel slechts over de geluidskwaliteit gehoord en er blijkt zelfs een vertraging op te zitten als je achteraan zit. Wij zijn nu aan het kijken naar concerten in Dld of in Londen, maken we er gewoon een weekendje van haha. Heb ook gekeken naar VIP kaarten, maar toen ik de prijs zag heb ik snel weg geklikt haha.
Hoe voelen jullie je nu Laura, want dit is inderdaad heel anders dan je had verwacht! Zijn die cryo's al beschikbaar of zou je vrouw dan weer aan de hormonen moeten? Ik duim voor jullie hoor! @vliegje Zijn concerten niet meestal 's avonds? Want dat zou ik persoonlijk dan nooit doen, dan horen ze te slapen. Denk dat een heel concert sowieso wat te lang en intens is, maar ja, als ze echt van de muziek houdt kan het natuurlijk ook leuk zijn. Wij gaan binnenkort voor het eerst met Papiertje naar het theater, lijkt me ook heel leuk
@Vulpen. Het gaat nu een stuk beter. Inmiddels is helderder dat de grote ontploffing van Jody zeker niet alleen mijn schuld was. Ook voor haar was het even te veel. Daarom zijn de 3 wat aangepaste iui’s op dit moment toch perfect. Dat kan ik grotendeels doen zonder dat Jo mee hoeft. Ik zag er in eerste instantie tegenop omdat het zinloos voelde, maar de dokter heeft ons toch overtuigd dat het de moeite waard is en daarbij worden natuurlijk ook de spuitjes iets opgehoogd. Er zijn nog 2 cryos in de vriezer. Van de ronde met Sebas. Ook blastocysten al (dag 5 embryo’s en van goede kwaliteit) Die kunnen met een mini mini beetje hormonen om mijn cyclus wat te beïnvloeden verder zonder enige ingreep worden teruggeplaatst... In andere woorden, de heftigheid van IVF nu wilden we absoluut niet. Jody wilde in eerste instantie echt pauze pauze. Ik had moeite met stilstand. Dit is echt een ideale tussenoplossing want we kunnen ons er beiden in vinden. En eigenlijk vind ik het idee van Jo haar cryos gedragen door mij alleen maar mooi.
Duitsland of Londen?! Ook gaaf zeg.. Maar dan is het ook duurder natuurlijk want dan moet je vliegen of lange reis maken en een hotelletje boeken ofzo. Wel gaaf zeg! Ja hoor over de ArenA ook hele slechte verhalen.. Maar wie weet hebben ze het tegen die tijd beter voor elkaar haha.
Laura, dat is inderdaad mooi als je een eitje van Jody kan dragen. Ik vind dat ook mooi! Hoop voor jullie dat deze poging gewoon raak is!
Ja het begint om 20.00u.. Dus inderdaad heel laat. Reva is echt weg van Pink, zodra ze het maar hoort of ziet staat ze geconcentreerd te luisteren en mee te zingen. Maar ik denk dat ze ook nog te klein is.. En aangezien die kaarten kei duur zijn. Ik zei gister nog, maar dat is een lange show he schat. Ja maar dat hou ik wel vol hoor mammie.. O en die oogjes dan haha!
@vliegje we zitten nu te denken aan Keulen. Dat ligt maar een paar uur rijden van mijn ouders vandaan. En dan inderdaad wel met een overnachting, maar dat hoeft niet duur te zijn. En ik verwacht toch niet dat we volgend jaar op vakantie gaan nu we zwanger willen worden...
Keulen is te doen ja, maar wij kunnen alleen op zondagen, maandagen en dinsdagen. echt balen. Ik ga eerst proberen voor NL tickets te krijgen. En wij geven al teveel geld uit aan vakanties dus we moeten nu even rustig aan doen haha!
Yes! Het is gelukt, we gaan naar Pink! Heb wel tegen onze vriendin gezegd dat we zitplaatsen moeten hebben met als smoesje dat mijn zwakke rug zo lang staan niet aan kan. Maar eigenlijk hopen we natuurlijk dat mijn vrouw dan zwanger is.
@vliegje hier gaat het z’n gangetje. Ergens volgend weekend poging 6 en dan maar weer afwachten. Ondertussen lijkt iedereen om ons heen zwanger te worden. Maar dat is hetzelfde al wanneer je een nieuwe auto hebt; dan zie je die ook ineens overal rijden, haha.
hoop dat poging 6 jullie geluk brengt! moet eerlijk zeggen dat ik hier ook ineens 3 zwamgerschaps aankondigingen heb gehad afgelopen maand... dus hangt misschien wat in de lucht