O gaaf! In Duitsland dan? Wij gaan voor zitplaatsen proberen. Ik krijg het spaans benauwd denk ik met staanplaatsen haha. Hopelijk word ik geloot uit de fan pre sale en kunnen we donderdag bestellen.. wanneer gaan jullie?
Oh dat hoop ik ook voor jullie! Woensdagavond je mail in de gaten houden. Wij gaan in DLD ja (Keulen). We gaan zaterdag 6 juli. Zitten nog te twijfelen of we daar blijven slapen want de volgende dag is het toevallig gay pride daar. Maar we zijn niet echt van de gay events zeg maar haha, dus we weten het nog niet. Anders rijden we gewoon terug en blijven we bij mijn ouders slapen (is maar 1,5 uur rijden)
Ik hoop niet dat ik nog tot poging 6 kom, maar ik vrees dat poging 2 ook is mislukt. Mijn lichaam doet echt raar, nu al op 5 DPO beginnend bloedverlies en het houdt nu alweer een week aan, maar zet (nog) niet door. Ik heb gisteren vast een test gedaan maar die was wit.
Ik zit nu pas op 11 DPO dus al 6 dagen houdt het aan maar zet het nog niet door... Ik hoop op snel duidelijkheid.
Hmm dat is inderdaad raar. Ik zou het bij de volgende poging even melden, misschien hebben ze daar een logische verklaring. Maar jammer blijft het!
ben t met je eens idd. als dit namelijk valer gebeurt zijn er wel 'medicijnen' voor ofja zeg maar middeltjes
Oké, update! Ik had het al even in het NOD-forum gepost maar ik heb vandaag dus toch maar getest op 12 DPO... De voornaamste reden was dat ik opeens geen bloedverlies meer had vandaag waardoor ik helemaal geen geduld meer had. Resultaat: iets wat op een heeeeeeel licht streepje lijkt. Eerste na 2 minuten, tweede na circa 10 minuten. Na een half uur (niet op de foto) toch echt een duidelijke streep te onderscheiden, maar die telt dan natuurlijk niet echt mee na afleestijd. Blijft dus de komende dagen spannend, maar het lijkt toch de goede kant op te gaan! Ik stuurde de eerste foto naar mijn vriendin en die reageerde met 'jammer' dus ik denk dat ze niet heeft zitten turen (wat ik al had verwacht). Vind ik eigenlijk wel leuk want nu kan ik alsnog een leuke verrassing maken van een positieve test, aangezien zij nu denkt dat het mislukt is. Iemand nog leuke ideeën om het later aan haar te vertellen?